Motorradclub Bruckmühl?

hi Leute!

Vielleicht kann mir da jemand von Euch behilflich sein: Hab einen Menschen(Mann) am Moto GP in Brno kennengelernt, der glaub ich beim Motorad Club in Bruckmühl (bei Vöcklabruck) - ich hoff der hieß so denn da gings ja eigentlich um nicht viel in Brno draussen und hatt auch schon einige biertschis -  dabei ist und ich hab bereits im internet alles durchforscht, aber absolut nichts zu diesem Club gefunden! Tja, und wie es halt nun so ist, würd ich diesen Menschen gerne nochmals sehen und in Kontakt mit ihm treten und ich weiß eigentlich fast gar nichts von ihm und ja… also, hat irgendjamend Kontaktdaten zu diesem Club?? wäre für jede Info voi dankbar!!

LG

… wie weit geht deine dankbarkeit ;-? …

Motoclub Oba-vom-Gas e.V.
Kerschl Erich, 1. Vorsitzender
83052 Bruckmühl, Heufeld, Pettenkoferstraße 1
Tel. 08061 6531
www.oba-vom-gas.de
erkeron@t-online.de

… falls du eh dieses Bruckmühl in Oberbayern, nahe Rosenheim gemeint hast.

die webseite ist allerdings gesperrt …

°lp°

p.s.: in OÖ find’ ich ka bruckmühl … vielleicht kennt a hatza aus der gegend aber so ein dorf …
Bruck-Waasen ?
Brunnenthal ?

p.p.s.: im zweifelsfall schreib’ an den bürgermeister des ortes (den dir ev jemand nennt)…

viel glück !

danke! Aber wie schon geschrieben, der Club ist bei Vöcklabruck, OÖ!!! und ned Deutschland! seufz
Aber THX!!! Und soweit geht meine Dankabrkeit ah ned wiest viell meins :grin:

LG

na, na, die is’ eh schon weit genug gegangen :wink:

falls es niemand kennt im forum, schreib dem buagamasta von VB:

Bgmstr. Herbert Walter Brunsteiner

Klosterstraße 9
4840 Vöcklabruck

°lp°

Danke ;-))) hob mii voi auhaun missn jetzt!! ahh, is ois ned soo leicht anscheinend wies scheint!!
Is eh egal, wenns ned sein will… !!

THX

na geh heast, sei ned so wankelmütig !

viell versäumst die libbe deines lebbens …

der bgm kennt seine krawallmacher siha, bringen eam bestimmt a boa straf-einnahmen, abrechnungsmäßig … :wink:

… noch a tip:

ARBÖ Vöcklabruck
Volkssiedlung 1b, 4840 Vöcklabruck, Tel. Nr.: 0664 1605458 oder 07672/75883

leit’ mit benzin im bluat kennansi irgendwie alle …

:wink:

… hiazzn hobis !

Bruckmühl is a ortsteil von Ottnang am Hausruck !

bgm = Josef Senzenberger von de rot’n

gemeindanschrift:

Niederottnang 26
4901 Ottnang am Hausruck

tel: 07676 41722

von der verlobungstorte bitte den anteil mit die äpfelkuchen fia mi … :wink: danke !!

°lp°

Karte - Maßstab 1:80000 wählen

… wie wär’s mit dem… :wink:

Kern Johann

Oberkienberg 11

4905 Ottnang am Hausruck

0664 / 8702991

Bezirk: Vöcklabruck

Bundesland: Oberösterreich

Branche: Motorräder

jezzan muaßt nua no den vor/spitznamen von der flüchtigen bekanntschaft wissn - einen namen wird er ja wenigstens g’lallt ham … :wink:

Oiso, nu amoi danke!!! oba viell moch i mi voi zum offn und 1. hod der club viell aundas ghassn, weil ma so goa nixi im netz davon findet und 2. was i ned wirkli ob a max ghassn hod… i kunnt jo nus ausschaun beschreibn :grin:

Moanst wirkli, das i des probiern soi?? hmmmm :cold_face:

Wenns wirkli is, sicha kriagst a stickl von da tortn!!

na sicha !! wer ned wagt, gwinnt nix … :wink:

na. zum offm mochst di nua bei unromantische debbm - und wer waaß, wen du beim zum_offm_mochn kennanleanan tatast ;-!
bewegen muaßtdi, des is des wichtigste - naa, net so …

beschreib amol … da lesn a menge obaöstareicha mid, viell kennt eam ana … die beschreibung vo sein radl wär’ aber viell no vü wichtiga - waßt eh’: jedes pferd hat ein brandzeichen und des merken si kuhhüter leichter, als den reiter, der grad draufsitzt … :wink:

danke. aba bitte a ganz a großes, weil I nosch’ gern …

°lp°

Also, i wart einfach nu a bissal ab, moi schaun daun sehn mas eh!

Oba i was jo ned ob der unromantisch is oda sooo romantisch das es aundas goa nimma ged!! Und viell wü der jo a goa nixi von mia und mi a goa nimma sehn und daun steh i scho a bled do und de gaunze suacharei umasunst… und eigentlich weiß i jo a ned was i will… irgendwie wü i jo a goa ned und und und…

und des is jo a a problem: i kenn sei mopedn jo goa ned!! keine ahnung!! wow, goi i was scho vü!!

oiso: viell Max oder so, viell a komplett aunders oba i büd ma ei das des so woa
daun hod a ma erzöt dass er gschiedn is und a kind hod mit 6 joan, hmmm glaub scho das des so woa! größe, naja schätz ma mal 1,75m oda so, schwarze kuaze hoa und drei so blonde dinger (dreiecke oder dickere strähnen oda sunst wos) voan drin
daun glaub i is a selbständig mit so 6 mitarbeitern…
Tja, des wars!! und i was a goa ned ob des stimmt :wink:

LG

nau sei steckbrief wird jo woi (momentan) richtig sei … :wink:
I versteh scho, dassdda ned bleed vorkommen willst …

im tourenforum/österreich gibt’s a boa leid aus linz und umgebung … vielleicht kannst die beschreibung dort amal aufhänga :wink:

Könnt i machn! Mal sehn ob mi des gfreit - und ob i des wü wei wast eh frauen, de wissn tlw ned wos woin :grin:

Oba i find des voi voi liab vo dia dasst ma so hüfst, voi supa! THX nu amoi!! Oba viell wast eh du a bessare partie :wink:

So, i muas mi jetzt wida konzentriern und oabeitn, obwoi mi des heit goa ned gfreit!! bodn geh oda so wa vü vü bessa!

LG

… schau da hoit amol de buidln au - hab’ denen grad a paar reingestellt - gaunz zwida schaun de ned aus ;)(

naaa - I bin oid, schiach, glotzad, euromillionenverschuldet, hob an moppettick und deswegen O-fiaß und graumbfodan und werd imma blaada … aber wenni a boa jahrln jinga war, tät’ I scho mit die huf’ ind startlöcha scharr’n - so a liabe oat wia du hosd … :wink:

des is ned sooo schlimm. I hätts bod vuan haus oba ka zeit dafia - des is erst a kaas … :frowning:

lg °lp°

Schade, aber probiern kann mas ja ;-))

Welche büdln mahnst denn du und wo?? do was i jetzt grod ned was du meinst!

tja, is eh klar dasst ka zeit host wennst do dauernd zruckschreibst - oba gfrei mi eh ;-))

LG

guad. dann müssma den faden a bissale obm hoidn :wink:

genau… du bewegst di eh …

klickst halt amoi do her:
Bikerrunde Linz/OÖ !? - Österreich - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
und auf de buidln zum vergrößern.

I hob di zur teilnahme am stammtisch in linz vorgschlagn… :wink:
Bikerrunde Linz/OÖ !? - Österreich - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
muaßt jo ned hingehn, wenns da ned gfoin … :wink:

was solli denn schreim, wie alt du bist, falls mi wer frogt … kicher

I gfrei mi ä a :wink: - oba sixt, hostas scho vaschrian - scho bini vorgerückt und hob ausrücken miassn an kunden zfriedenstelln … :wink:
na, woa glogn - hab’ a probefahrt mit an radl gmocht - werdmas kaufen müssen, die foat si so leicht …

lg °lp°

HI ;-))

Also, recht vü hod sich nu ned taun von wegen anderem, aber abwartn, man kau jo ned ois glei hobn :wink:

Betreff büdln: und weche is jetzt deine?? frogn tuat ma jo ned wer du bist do jo nua mopedn interessant is oda wia grins wos hostn leicht fia ans probiert? mochst das a leicht zum sogn, de kaff i ma - voi supi wenn des so afoch geht, goi ;-))

ah, was heißt stammtisch vorgschlogn?? wo host denn des gmocht?? oiso, sogn ma hoid amoi 30 oda so, passat des??

oiso daun…

LG

mi wunderts eh, daß mi de buam mit dir allani flörtn lossn…
oder vielleicht fühln sie sich durch dein’ nick bereits im würgegriff :wink:

ja natürlich - mia tät des scho passen, oba dia ? hmmm …
und bist du auch wirklich sicher, daß du abfallstrudl zubereiten kannst ?
des war’ ma ein wichtiger punkt bei der was_auch_immer_feier, gö ?

oiso probegfoan bin I so ane:

und die momentanen sowie mein konterfei sixt, wennst’ auf -> DODA ! <- klickst.

zum stammtisch vorgschlogn hobi di -> DODA ! <- du laafst durt ois mei jingare schwesta LOL wirst eh lesn; kannst’ dem lausa glei die richtige antwort schreim’, er hat grad drunter a antwort gepostet - de buama findest (I kenns oba ned !) a poa einträge drüber - die klaanan büdln. der Max is ned dabei, glaub I, aber die rennmaschinen siachtma guat … suach da hoid aane aus, foan werns eh olle gleich guat oder schlecht - kommt aufn anspruch an , wie bei allem, wie ma wissn … :wink:

lg, dein maxsuchenhelfender °lp°

Hallo Pythonia!

Ich wohne in der Nähe von Bruckmühl (5 km), kenne jedoch keinen Motorradclub.
Dieser Ort gehört zur Gemeinde Ottnang, PLZ 4901.
Wenn du einen Namen hättest, könnte ich für dich vielleicht eruieren !

LG
:sunglasses: Hubert