Ich suche für ein Motorradfahrtraining einen Motorradanhänger (oder einen Bus) mit dem ich 3 Motorräder transportieren kann!
Mietdauer von 21-24 Juni .
Bitte schreibt mir wenn ihr in der Nähe von Steyr/OÖ (Umkreis 50km) jemanden kennt der etwas passendes vermieten könnte!
PS.: Alle die, die mir jetzt schreiben wollen das ich das mal googeln sollte sei gesagt, dass es im Web zu 99% nur Anhänger für 2 Motorräder gibt.
Und das eine % mit 3 Motorrädern ist mir zu weit entfernt!!
Von 11 posts waren 9,5 fürn Arsch.
An alle die mir noch sinnvolles schreiben wollen, möchte die Motorräder wenns geht in Motorradhalterungen spannen und nicht irgendwie auf die Ladefläche.
Natürlich keine 3 Chopper, haha sama lustig.
zwoar ned auf WOS Du do herin Deine Deppate Anspruchshaltung gründesd -dos da unbedingt Wer Auntworten muaß- wiastas brauchst , oda gern hättest …Wir saind do ned bei Wünsch Dir wos und für Foahrradlfoahra hob i scho glei goar Nixn üwa aussa an Bleedn spruch . so jetztn host 10,5 Deppate Auntwortn das da need Fad im Schädl werd…
Hallo Hr. Pilgram.
Deppate Anspruch?! Hab nicht nach einer komplexen Herz-OP oder einer Lösung für den anzubestrebenden Weltfrieden gefragt, sondern lediglich ob jemand einen Motorradanhänger für 3 Bikes hat!
Also wenn ich jemanden mit meinem vorigen Post zu nahe getreten bin, tut mir das natürlich aufrichtigst leid .
geh weida Jamma Nit rum …da Sciron hat Dir eh Geantwortet dosa einen hat…brauchst Di ja bloß zsamm Redn mit Eam …Der hod a poar Motorradln da selbst am Hof stehn demnach werdas a schon amal Transportiert hobn odrr …wenn da des ned taugt daun ruafst halt an Europcar und oder an Buchbinda an .De saind a in da Nähe von Steyr…dort Mietest da daun an Kastn Wogn haust de 3 Reibn eine und da Kas is bissn-De Adressn griagst durch an Google-Vaschdeschd?..außadem isas eh no Angenehma zum Foahrn ois mitm Aunhänga…mir gehts zumindast a so. .
Es Sackal und Sey klane Fischblosn in wos Er lebt …in gewissa weyse dadsd Di von obn bisch untn gscheid Ohstrullan waunsd wirkli wiassn dadsd wos mit am Achtal geht-oda ned geht
Und jo des is ans PUR 125 CCM i glaub a Livan (Tscheina Krocha)-oda sowas