MV Agusta Turismo Veloce 800 2014

… sogoar unterm Honecker hobm de Ossis nach Amerika foarn derfn … ohne Pass, ohne Visum, ohne Grenzkontrolle, ohne Zwangsumtausch … die Geschichtsbücher müssen neu geschrieben werden …

und wegen dem Mayer … im Prinzip host ja recht … oba probierts es des amoi aus mit dera Nosn … vielleicht hod er ja doch amoi Glück der Mayer … fois ned a wurscht isja blos da Mayer … :smiling_face: :grin: :wink:

… Amerika … Übersee … Dort Mund … lauter so komisch Namen :wink:

des kaunst Laut Schreibn :eyes: :grin: :grin:

…üwahaupts des is eh Alles zum … :grin: :grin: :grin:

… is des is Deitsche Mödling ??? :wink:

Schiache Weiber hoassn wia ???

[image]http://markusmauritz.heimat.eu/MeinWeb/_private/Berg/2012/weit07/Foto07.jpg[/image]

Na Onki des is Pur in Pifkonia :smiling_face:…owa Hearst :dizzy_face:…waun ma Heitzutog in Seyn will , muaß ma des a Votn , bzw Votzn oda wia des hoast :sunglasses:…Gaunz nochm Gesetz da Fratzn Biachal Fetischistn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

woasd eh :eyes: …soooo! Zum Bleistift :smiling_face:

was soll da tourer sein, eventuell hat sie einen größeren Tank als 11 l , für mich soll man mit einem Tourer schon ansatzweise zu zweit fahrn können,
ich weiß, in der Stadt gibts schon mehr Singl als Paare aber das ist auch nicht alles.

das heißt BEI offenen Fenster und nicht mit, außer du hast des Fenster statt der Tuchent!

Herr Johsa :grin:…woher soi i des wissn :eyes: , kaun i eppa Pifgonisch oda wos :rage: :grin: :grin: :grin:

wenn üwahaupts daun a Bissal Boarisch :wink:-oba danoch is a Zuadraht -Göll :wink: :grin:

Lg Pg

…üwahaupts :grin: da Gaunze Schmääähhh , mit da Zuadeckarei rennt eh a so :cold_face: :grin:

owa aus Dem Oita saind Sie eh scho raus- Gell :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ahnung welch dicke Haut man braucht um unbeschadet so alt zu werden!

Bitte vadrehns ma da Nix :dizzy_face:

weyl ich hab auch keine Ahnung Wie lang man Braucht um Dick zu werden :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

Glick gehabt , manch Bittara Kölch bleybt sogar mir daspart

hat mehr als 100kg

das hat Sie Ohne Zweifel :grin: .Ein Marmor Gestein mit 1 m im Quadrat hat ca 2,6 bis 2,8 Tonnen…Granit , Syenit und Basalt ist noch Schwerer …was mich an Der Skulptur stört ist Der Frevel , Trotz Moderner Kunst :cold_face: , immer noch sog Klodeckl zu Fabriziern :grin: …das Bezieht sich auch Die Hände …Die in da Relation Nie Länger und Breiter als das Eigentliche Antlitz bzw Gesicht Sein Dürfen :rage: …woarscheinlich hod des a Weib gmocht :grin: Die Druckn eh scho seyt Jahren sinnlos Rein in Den Beruf :sob: -bzw Berufung Die Sie eh Nie Verstehn werden , und auch können :wink:…und wenns a Mann ist , dann ista auch Nix Anderes , außa a Partei Günstling :sob: , weyl sonst sowiso Nix geht , wenn ma ned es Richtige Biachal hat …Mit Kunstverständniss , hod des scho laung nix mehr zum tun . ca 65 %meiner Angeblichen Kollegen -kennen Nicht amal Alle Wichtigen Baustile von Romanic , bis hin zum Barock :sob: …und auf soiche Scheiß ich sowiso …können sich Ihre Erstunkenen und erkauften Diplome aufn Eiganen Oarscht Tackan , und damit Hausiern gehn …meine Türe ward und wird Ihnen auch in Zukunft verschlossen bleybn -Basta :rage:

Bildniss = Ein Unglück beim Stein abbau -Nix Heile Welt :sob: …Knochn Arbeit und sonst Nix :wink:

Trotzdem Liebe ich Sie .

… guad …

„wor grod in meiner Bodewaunne mit an Kneip Erködungsbod weus me a wengal dawischt hod“
Jetzt sitz i beim Schreibtisch und tua mit an Hauffn Deppen schreim - Gerry gefällt das :grin: :wink: :smiling_face:

Wos brauchst a Gsichtsbiachl wennst gsund bist ???

klimatische unterschied zu groß, weil die Grippewelle hat nu nit angschlang?

aber auch nichts recht machen,
kommt warscheinlich von der zweiten Silbe in dein Avatar;
Gram= vergrämt, unstimmig, grisgrämig, einfach gsagt nit gut drauf
i bi nit schuld!

ois a foischa Glaube :smiling_face: da Echte Kneipp woar , aus aum Gaunz ondan Stoa :smiling_face:
…Der wenn Uns in Echtzeit dawischt hätt :eyes: :grin: :grin:…oba Blunzn :wink: -bleibt zu Hoffn dos da Nix Ernstliches Eigfaungan host außa aun Täglich Iblichn Watschn Bam von da Frau Gerry :grin: :grin: :grin:

Bussi und Ciao Pg :wink:

Halt Nit so Schnell Werter Hr Johsa :grin:…sainds ned Komisch .und Bitte Ned Vagessn :wink: :
[size=160]

Der Zeit ihre Kunst, der Kunst ihre Freiheit[/size]

oba Ned Entartet :rage: …weyl auf sowas :eyes: :rage: :cold_face: :sob: :cold_face: …Na jo eh scho wissn :wink:

Schlofns Guat :smiling_face: und Träumens Bitte schön davon :wink: -THEMA Wie schätze ich Andere Nicht Falsch ein :grin: :grin: :grin:

Sali Pg