Wintaspuart… na is nimma meins, do ziagst duart und zwickt do (es Oita warads)… na, na, des is nix fiar mi… obwoi friara… wia’s no RICHTIG Eishokiii g’spüht hobn (oisa, olle poaar Minuten a Raffarei!) hob i des gern g’sehn!
und des joar wern de blackys nochmehr unterstützt…nachdems nur mehr an verein in linz gibt
urfahr is recht und schön und die verbindung ins motorradlparadies oba s schänzte fleckal in linz is de umgebung freinberg/froschberg!!!
ajo und welcome to hell…und jo kane chobba oda rogga gangs/clans gründen und do präsentiern! do host donn glei de gonze saubande am hois weis olle mit mochn woin!!
Du Geldsau du!
Na, i mechat net mit´n Freinberg tauschen…
A bessere Infrastruktur als bei mir gib´s nirgens… (des anzig negative is die Freistädterstraßn, die vor mein Schlafzimmerfenster liegt )
[/quote]
Was laßt du mi an wengan ana Chobbagang, du wast eh am Besten was i fahr…
Was laßt du mi an wengan ana Chobbagang, du wast eh am Besten was i fahr… des wor ned auf di bezogen…nur a allgemeiner rat an nan energizer ^^
najo i was scho nu wost foarst oba wast das du nu?? nochdemsd jo jetzt wieder full-time-dad bist??
[/quote]
zu der zeit hob i nu nix am hut kobt mit de motorradln…do wor grod s bmx s anzige radl ^^
@mutant: nix do küken!! wenn scho denn scho möchtegern hahn! oba des wor scho a feiner zug vom dad…dos i ma a mopped kaufn derf…des oazion…und donn moch i an abgang.
und sama uns ehrlich…bei mum schmeckts doch immer am besten ^^