N'abend

Wintaspuart… na is nimma meins, do ziagst duart und zwickt do (es Oita warads)… na, na, des is nix fiar mi… obwoi friara… wia’s no RICHTIG Eishokiii g’spüht hobn (oisa, olle poaar Minuten a Raffarei!) hob i des gern g’sehn!  :smiling_face:

und des joar wern de blackys nochmehr unterstützt…nachdems nur mehr an verein in linz gibt :cry: :cry: :cry: :wink:

urfahr is recht und schön und die verbindung ins motorradlparadies oba s schänzte fleckal in linz is de umgebung freinberg/froschberg!!! :sob: :sob: :sob:

ajo und welcome to hell…und jo kane chobba oda rogga gangs/clans gründen und do präsentiern! do host donn glei de gonze saubande am hois weis olle mit mochn woin!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Ned ganz, bin sogar scho fast im 21. oben daheim, aber ja irgendwann mal hab ich auch in Stadlau gwohnt… :grin:

Naja… wo er recht hat, hat er recht :grin: :grin: :grin:

Is ma olleweil no lieber als wia der sch… LASK… :sob:

Du Geldsau du! :sunglasses:
Na, i mechat net mit´n Freinberg tauschen… :wink:
A bessere Infrastruktur als bei mir gib´s nirgens… (des anzig negative is die Freistädterstraßn, die vor mein Schlafzimmerfenster liegt :cry:)

[/quote]
Was laßt du mi an wengan ana Chobbagang, du wast eh am Besten was i fahr… :wink:

Was laßt du mi an wengan ana Chobbagang, du wast eh am Besten was i fahr… :wink:
des wor ned auf di bezogen…nur a allgemeiner rat an nan energizer ^^
najo i was scho nu wost foarst oba wast das du nu?? nochdemsd jo jetzt wieder full-time-dad bist?? :wink:

[/quote]

die verschlechtert sich aber in absehbarer zeit ungemein

da färberböck kummt weg

aber ka panik

wennst dei kanten entsorgen wüst, derfst´as bei mir in schrottcontainer haun :wink: :grin: :grin:

chris

Na, wo wohn i denn? Die Freistädterstraßen is laaaang (die geht fast bis zum sciron :wink:)

Ahhh! A Küken!
:grin:

Naja des guate is, der Blütenstaub der si meterdick ablegt verrat ma, ob und wer si an mein Radl zu schaffen gmacht hat… :wink:

Weil i recht vü mit´n Färberböck zum tun ghabt hab… :wink:
Wer hat´n mit Metall was zum tun?
I net! :wink:

Du wüsat doch nur mei Reiben haben, daß´d a amoi a Outlaw-Mopet kriegst.
Wennst was abgfucktes willst suchtst da selber eine!!!
:grin: :grin: :grin:

zu der zeit hob i nu nix am hut kobt mit de motorradln…do wor grod s bmx s anzige radl ^^

@mutant: nix do küken!! wenn scho denn scho möchtegern hahn! :grin: oba des wor scho a feiner zug vom dad…dos i ma a mopped kaufn derf…des oazion…und donn moch i an abgang.
und sama uns ehrlich…bei mum schmeckts doch immer am besten ^^

Jo, i kenn des eh.
Mei Vater hat ma a´s Geld glichen für´d Reiben.
Hab´s eam aber schon zrückzahlt :sunglasses:

I kunnt ma nimmer vorstellen, bei da Mum zu leben!!! :cold_face:
Beim Vatern no eher.
Guat i bin aber a kane 20 mehr… :wink:

Sali Martin

Als Informatikstudi sollte es ja nicht so ein Problem sein, einen Nebenjob aufzugabeln. :sunglasses:

Ach ja, herzlich willkommen :grin:

Grüsse aus dem Flachland ins noch flachere Land! :wink:

Na da schau an, ich war ja mal mit der Honda in deiner Gegend (so in 2005 oder so :eyes:)… :wink:

Des,