Nachmittagsrundal,,?

[color=#0000FF][size=120],Wer hatt Lust,wanns Wetta schön is auf a klans Wienerwaldrundal,?

Treffpunkt: Eisenbahnbruckn Hernals bei Da Tankstell :wink:

Uhrzeit; 14 Uhr?

Fahrweise?,Jo segn ma dann schonn :grin:

oda Andere Vorschläge??[/size] [/color]

Lg Pg

… schnöll gsung wurn  :wink: Host so vüle Ficktamione gfressn ?  :grin:

Jo eben weil i Kronk woar,konnt i ja nit foahrn :grin: :eyes:,Also auff auf Dein Zossn,und foahr ma :wink: :grin: :grin:

lgpg

also ich mach mich dann schon auf um ne Runde zu drehen. Laut Wetterpanorama is es rund um Mariazell sonnig, also geht die Runde mal in diese Richtung ev. dann Wildalpen usw.

mfg

Sears Luke,
oiso Des is ma eigentlich schon a Bissale zu Weit :eyes:,hätt da eher Exlberg , bis Tulln,und oder Mauerbach gedacht,sozusagen Die Haus,Strecke wia Die Weana zu sogn pflegen. :grin:
lgpg

[/quote]

Sears Luke,
oiso Des is ma eigentlich schon a Bissale zu Weit :eyes:,hätt da eher Exlberg , bis Tulln,und oder Mauerbach gedacht,sozusagen Die Haus,Strecke wia Die Weana zu sogn pflegen. :grin:
lgpg

[/quote]

Ich wohn gottseidank nimma im 17ten Bez. sonder im St. Pöltner Land :smiling_face: somit is für mi Exelberg usw. nimma attraktiv. Brauch nur ca ne 3/4 h nach Mariazell- jetzt mitn Wintermoped dauerts sicher länger.
Wünsch dir viel Spass im Wienerwald.

mfg Luke

Sears Luke,
lgpg

[/quote]

Ich wohn gottseidank nimma im 17ten Bez. sonder im St. Pöltner Land :smiling_face: somit is für mi Exelberg usw. nimma attraktiv. Brauch nur ca ne 3/4 h nach Mariazell- jetzt mitn Wintermoped dauerts sicher länger.
Wünsch dir viel Spass im Wienerwald.

mfg Luke

[/quote]

wünsch ich Dir auch :smiling_face:,Vielleicht sigt ma sich ja amal,spätestens Nextes Jahr :grin:
lgpg

… Arbeiten muss ich nicht - bin ja reich und kann mein Leben auch so finanzieren :wink:

WOS IS MIT DU  ???

De is DONNERSWOCH !!! DO hackln brave Leit :wink:

,Fein dann kannst Ja eh kommen :eyes:,hatt Ur lang gedauert bischt Endlich amal Die Ganze warheit Gschriebn hast,
lgpg

fahre heute auch auf den exelberg-riederberg

hätte auch lust mitzufahren hab aber leider erst ab halb5 5 zeit…da auch noch wer zeit und lust?

hmm,da erst losfahrn ist mir zu spät,Aber Danke für Deine Info :wink:
vielleicht es nexte mal?
lgpg

Gut :grin:,wann wo und um welche zeit wärs bei Dir soweit? :grin:

wäre ja in meiner Klasse wannsd a 250 r treibst :wink:
lgpg

… was glaubst du wie viele Freund man plötzlich hat wenn man von einem Lottogewinn berichtet ?
Sixt, darum hab ich es bisher verschwiegen … :wink:

Scheiss auf Die Kohle :grin:,Moppal fahrn kann ma Nit Bezahlen -gelle, :smiling_face: mei Freind,bin scho Zruck schee woars :smiling_face:
lgpg

:grin:

:dizzy_face:

:wink:

… hast unterwegs an Mofatreiber kennen gelernt ? :grin: :grin: :grin:

Na :grin:,oba an Foahrlehra, mitm seym Schüla :wink:,Fein :smiling_face:,Bessa gehts ja nit,da woar i König, vom Berg :grin: :grin: :grin:

lgpg