Nackt heiraten

i man wenn irgendwer Kronehit hert… i man wie depad isn des?

Nächsts Jahrhundert heissts dann: Sie dürfen die Braut jetzt ficken!

Geben sie sich ihr JA-Wort während des Geschlechtsverkehrs.

alles geht zugrunde, nur ich nicht

wenn de Braut guat ausschaut… warum nit?  :grin:

altar! ois nächstes gibts dann ka Hostie sondern a blaue Pille.

Die Gesöschoft is zum pudern!

Ein weiser Schönibär hat schon vor 10 Jahren gesagt: Es geht nur ums Ficken, sonst um goanix.
und deswegen san die Deppen a in der Überzahl.

…obgesehn davon, daß i des fia a iwahostete Kurzschlussäktschn von dena zwa hoid…

Da Lennon und de Yoko Ono hobn sich schon zu ana Zeit nockad ohbüdln lossn wo des no a Skandal woar… oisa wos is do jetztan so schockierendes draunn… eigentlich gibt’s nix natiarlichares ois wia Nocktheit, nur miar Trottln segn des ois Skandal… wast ehhh Paradies, Opfäää, Schlaungan, Bam da „Weisheit“, seither san mir so deppat des natürlichste da Wöld ois „obnormal“ einzustufn und unsern kraunkn Draung ois zu Vadeckn (a waunns 40° im Schottn hod) ois Normal aunzusehgn… :eyes: :cold_face:

Wast ehhh… des „Schweinische“ faungt ned in da Hosn sondan im Kopf aun…

was deine dir zugemutete sagt nur einmal ja beim Akt??? Meine mir zugemutete schreit wie deppat: Ja, Ja, JA, JA, JA, JA, JAAA, JAAAAAAAAAA und des so oft, dass ich danach für Stunden taub bin :-P   Also streng dich ein wenig mehr an!

wenn i nackad umanandrennen würd und i druck an Schas ooo dann stinkt des, und es is besser des wird gedämmt.

Und wenn i scho 16 Stunden unterwegs bin dann fangen die Genitalien leicht zum miachteln an, deswegen sans besser einpackt.

Überhaupt isma so besser gegen Wind und Wetter geschützt.

Und der Mensch is zu 99% schiach. Deswegen sollt er einpackt werden.

a geile Oide derf eh nackad umadumrennan.

Oiso seitdem ma ka Fell mehr ham samma aunzogn!

oiso wir haum da kane Worte, des san so Laute,
i hab amoi du geile Sau gsagt in letzter Zeit und ihr am Oasch ghaut dann, des war wieder moi wos neichs :slight_smile:

und wir ham so a Kamasutra Box, aber da is oft Scheiss dabei.

definitiv richtig - kronehit hören is depad!!! volle zustimmung! :wink:

…du bist voi da Oitmodische he Oida Bam ehhh… do wiard ma von Haus voi „duzt“, voi de geile heee… brauch i total…

i kaunn’s ned leidn waunn i von an öffentlichn Senda oda sunstige Dienstleista von Haus aus mit DU aungredt werd… dopfnsenda

nummer 2 die 8te

so

a beuspue:

ma schwitzt ja bekanntlich.

Dann sitzt im LKW oder ich halt im Taxi und dann is der Sitz irgendwann dermaßen ranzig das es auf ka Kuahaut mehr geht.

I glaub i würd allein schon so ohne das jemals ein nackter Arsch da drauf gsessen is an Wolf kriagn vom Sitz.

und !

meine eier schwitzen in einer ergonomisch geformten Unterhose sicher weniger als wie wenns am Oberschenkel pickt san.

Nebenbei würd mi des störn wenn meine Fahrgäste dann ständig meine 19 Zentimeter sehn, i werd scho gnuag angraben

Kronehit is zwar eigentlich eh naja ka Top Sender, aber wenns auf FM4 wieder mal a Geschmacksrichtung ham die kaner aushoit dann schalt i um,
des is leicht verträglich und macht irgendwie munter

Flutschn,

do derfst di ned wundern, wenn dei Freindin
beim Einparken dauernd wo anbusert.

De glaubt wirklich, so a klans Stickerl san
19 cm :grin: :grin: :grin:

Trost und Rat durch Dr. Pezi Nordbahn auf 1000 PS

Weu die Hapfm hoid einiges aus aun dem kaunns ned liegn :grin:

kaun i nur radio superfly empfehlen! 

leider nur in Wien des Superfly fm

:grin: :grin: :grin: Männer und Längenmaße - die unendliche Geschichte!

Die KRONEHIT Nackt-Hochzeit - Die Hochzeit - YouTube

so ein gebildeter mensch - verneige mich erfürchtigst herr doktor…  :grin: :grin: :grin:

…was soll ich sagen - ich bin überascht.
normalerweise müssen die männer bei der scheidung die hosn aberlassen… :wink:

ansonsten…der dummfug nimmt überhand… :eyes: