Nasenhaartrimmer - welchen empfehlt Ihr?

Hy, [size=80](speziell für den Gerry!)

[/size]ich bin jetzt 78 Jahre alt und möchte mir meinen ertsen Nasenhaartrimmer kaufen.

Hab jetzt den Gehhilfenschein A Vorstufe bis 11.11.2013 und weiß nicht welchen Trimmer ich mir als Erstes kaufen soll.

Ich habe mir etwas in der Art wie den SALCO SN-11 vorgestellt aber am Besten ist, wenn der Trimmer auch Ohrhaare schneiden kann.

Hoffe ihr könnt mir weiterhelfen
LG Theo

Hier noch ein Bild meiner Problemzone:

wos Du manst? De rosa Tapetn im Hintagrund? :eyes: :grin:

,Gerne doch,oiso ich nehm imma Den Sackketschoo- Ausrupfkommanda 0811 :smiling_face:,geht durch wie Butta :wink:
auch Die Fedan am Buggl, saind Chansenlos,Nur eins - Aufpassn, bei soichanen Vorhaben,
,Des geht nit Guat :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Meinst du echt, für ein Mosterchen reicht ein Nasenhaartrimmer? Du bist ein Fake, gibts zu! :face_with_diagonal_mouth:

Ein Mosterchen braucht wenn schon sowas:[image]http://www.masterrind.com/content/images_web/shopbilder/agrar_neu/18920.jpg[/image]

[size=80"]Quelle: http://www.masterrind.com/content/images_web/shopbilder/agrar_neu/18920.jpg[/size]

my day! rofl!

oiso entweder a Stamperl hochprozentigen schnüffeln und dann am Kerzerl schnuppern (ned an der Zündkerzn!) oder ins Bauhaus zur Heckn-Schere-Abteilung… sunst kriagst des ned in Griff!

Owa guat ausschaun für 78 tuast no - reschpekkt

´dere & oizeit gute Fahrt

Hast recht is a Fake! :worried:

Mea culpa!

Und die Wahrheit ist:

Ich verwende sowas:

HU

Fia wos denn Du Schweindal? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :grin: :grin: :grin:

zan nosnhoatrimmen Du Saubär! :sob: :wink: :grin:

HU

denn des Teul ca.? :eyes:

I hob ma nämlich grod a Thuje fia de Terrassn kauft und i glaub do muaß i sowos unbedingt haum. :wink:

,Schurke :grin:,jezn muaß wida Die Oarme Tuie herhoitn- :wink:
,Nur weil Du wias Monstale auffn Gschmack kemman bist :grin: :grin: :grin:

is ja Unglaublich mit Eich :eyes: :grin:

Lg Pg

Nun… i verwende jo fiar de Nosnhoaar imma no de zwa Finga, de aum bestn geeignet sein (Daumen Zeigefinger), weu de hohe Kunst de Nosnhoaarausrupfns is ehh schon aum Aussterbn!
Oisa Purist wia i bin… NUR mit de Finga, ois aundare is Lulu-Like!

(richtig durchgeführt, müssen sich leichte Tränen in den Augen ansammeln, wenn der Schmerz nachlässt!)

Zuar Hecknschär…

Gibt’s des Modöll a ois weibliche Ausführung… i man mit so an Minnischürzal und Oben ohne… :smiling_face: