wie meinst das
weil die noch a bissal hitziger ist -
wenn de noch hitziger is,donn derfang i mein hund nimma ein,
der verbeisst sich in sitz und nagelt des hitzige teil her
griasserl
aso der rochus,is schmal und kloan,
alerdings für solche kubikmeta wia in gerry is a natürlich gross
i hock grad vorm rechner und hab de rockantenne laffen,
sogt a grad,des is koa schmäh,göö
morgen, is da, no brain day,
ergo, a feiertag fürs 1000 ps forum
schau wia gewonnen scho wida zaronnen …mocht aba Nix wia im Richtigm Lebn halt .
…so sois sein keine Schonung für Niemand -wurscht ob mit oda ohne Ehefrau
guat, daß di de zwa kaschperln lesn, sunst versammeatns am end no ihrn auftritt … - und wennsi da nasly möldn tät, wärs aa ned verkehrt - als bücherverbrenner hod er guate schaunsn auf an scheenen preis bei der dreadnought-tombola …
de haben eh i(h)r(r)en eigenen fredl
find i ja genial,so hat da rest sei ruah,
kimmt ma vor,wia des pic was mal einegetan hast,
2 kiah lahnan am stacheldrahtzaun,
sogt oane,hast a ongst vor bse ??
sogt de zwoade,na i bin a pferd…
stimmt - und wahrscheinlich weinen sie sich aus über die pösepöse welt, die sich nicht um sie kümmert, obwohl sie beide so tough sind … …
isma heit’ erst richtig aufgfoin, daß mit de 2 deppm kana schreibt - der aanzige xAlex kimmt ma via, owa der hat a guates herz aa, des wissma scho von ihm ;)…
die erklimmung des tellerrandes wird fallweise durch geringschätzung durchdachterer meinungen als der eigenen, fallweise auch durch pathologisch bedingte einschränkungen der leitfähigkeit der cerebralen reflexbögen erschwert … - de kia passn wirklich guat her an de stell’ - find I aa …
nö - gar nicht ernst. ich wunder’ mich nur fallweise über die beharrliche blödheit von Pat & Patachon resp. Kurvenparker & Kurvenschläfer, die sich ohne unterlaß selbst vorführen und hab neben der eigentlichen arbeit aufm pezi a fenster offen, wo ich den beiden vor augen führe, daß sie ned die besten @all sind - aa so nebenbei …