Neben

wer is ihr beide und wos is a sphinkter ? kannma des im facebook bestölln ?

oiso i bin eh mit begeisterung dabei :grin:

wie meinst das
weil die noch a bissal hitziger ist -
wenn de noch hitziger is,donn derfang i mein hund nimma ein,
der verbeisst sich in sitz und nagelt des hitzige teil her :grin:

griasserl

aso der rochus,is schmal und kloan,
alerdings für solche kubikmeta wia in gerry is a natürlich gross

nana, des passt scho so . . .

i hock grad vorm rechner und hab de rockantenne laffen,
sogt a grad,des is koa schmäh,göö
morgen, is da, no brain day,
ergo, a feiertag fürs 1000 ps forum

:grin:

griasserl

endlich einer, der meine not wirklich versteht und unterstützung zusagt … ;-!

do kenn I a poar andere bleede hund aa no, die beim spruch vo an V2 rammlat wern … :wink:

Goschata, tät’ wahrscheinlich der BC sogn - mir foit aa nix aundanes ein :wink:

Bidde nit :sunglasses:

schau wia gewonnen scho wida zaronnen :sunglasses:…mocht aba Nix wia im Richtigm Lebn halt :grin:.
…so sois sein keine Schonung für Niemand :smiling_face:-wurscht ob mit oda ohne Ehefrau :grin:

lgpg

guat, daß di de zwa kaschperln lesn, sunst versammeatns am end no ihrn auftritt … :wink: - und wennsi da nasly möldn tät, wärs aa ned verkehrt - als bücherverbrenner hod er guate schaunsn auf an scheenen preis bei der dreadnought-tombola … :wink:

… für mi ned nur Morgn :cold_face: sondan 365 mol im Joahr :smiling_face: …Jo Und scho :dizzy_face: ? .Erleichtat oba den schwachsinn do herinn-zum dadrogn :smiling_face: …kauns da auch nur Schwar empfehln :smiling_face:

Ois imma no Bessa ois Rindvicha treibn , miassn :grin: :sunglasses:

in meiner gegend is des zeitenweisse nit so schlimm,

eh :grin:…Und Hod da Melka koide Finga , wird die Kuh ein Stabhochspringa. :smiling_face: :grin:
schaugt eh schon so drein :sunglasses: :grin:

(frei nach Pilli Schwein) :grin:

de haben eh i(h)r(r)en eigenen fredl :grin:
find i ja genial,so hat da rest sei ruah,
kimmt ma vor,wia des pic was mal einegetan hast,
2 kiah lahnan am stacheldrahtzaun,
sogt oane,hast a ongst vor bse ??
sogt de zwoade,na i bin a pferd…
:grin:

stimmt - und wahrscheinlich weinen sie sich aus über die pösepöse welt, die sich nicht um sie kümmert, obwohl sie beide so tough sind … :wink:
isma heit’ erst richtig aufgfoin, daß mit de 2 deppm kana schreibt - der aanzige xAlex kimmt ma via, owa der hat a guates herz aa, des wissma scho von ihm ;)…

[image]http://de.toonpool.com/user/254/files/bse_416705.jpg[/image]

die erklimmung des tellerrandes wird fallweise durch geringschätzung durchdachterer meinungen als der eigenen, fallweise auch durch pathologisch bedingte einschränkungen der leitfähigkeit der cerebralen reflexbögen erschwert … :wink: - de kia passn wirklich guat her an de stell’ - find I aa :wink:

Schreib mit olle, die mir ned bled kommen. Is jo nur a Spass do herrinnen, nimmst des zu ernst :grin:

lg

…siech i’ ganz ähnlich… :grin:

nö - gar nicht ernst. ich wunder’ mich nur fallweise über die beharrliche blödheit von Pat & Patachon resp. Kurvenparker & Kurvenschläfer, die sich ohne unterlaß selbst vorführen und hab neben der eigentlichen arbeit aufm pezi a fenster offen, wo ich den beiden vor augen führe, daß sie ned die besten @all sind - aa so nebenbei … :wink:

hast ned no ahn Idioten vergessen??? ggggg

hod no wer bse ;-?

… praktische Gründe! :eyes:

Waun de zwa Wüldecker Herzbuam in an Fredl beinaund san, is ned leicht, daß ma si no dazua einezwickt. :wink:

Deine Frau hat dich durchschaut… :grin:

hoffentlich sans IRL ned aa so knopp beinaunda wia beim hirnwixn, obwohl: es warad ma eigentlich aa wuaschd, obs mitanaund bimmlfechtn dan oda ned … :wink: