Neue Besen kehren gut

Sei froh, dassd ka VTX hast.
Hotel am Münster: Zwei Leichtverletzte bei Brand – Motorräder zerstört - Breisach - Badische Zeitung

ui des schaut ned guat aus

da fehlen dann aber bei der XJR doch noch knappe 50kg auf die midnight star.
wobei, wenn i Lede, Stiefel, Helm etc. dazugib’ muass i knapp 100 dazurechnen.
da könntest also no punkten :grin:
lg
martin

… sog amoi … glaubst du i foar nackerd … :rage: … oda wos … ohne Höim und Stiefe hob i scho 100 kilo … des is a Foazeich fia Männer ned fia Buberln … :smiling_face: :grin: :wink:

aussadem wor des Buildl no foam Umbau … do sant scho no a boar Gramm dazuakemma …

Fährst du auch, oder putzt du nur? :eyes:

Im übrigen, am Samstag gabs 3 Motorradfahrer/innen (mit Victory-Teilen) die einem Opel Corsa B 1.0 12V (mit unglaublichen anreissenden 54PS auf rund eine Tonne Leergewicht) auf den Nufenenpass nicht folgen konnten. Die kamen auch aus Bayern… :eyes:

Ist das normal für chopperfahrende Bayern? :cold_face: :wink:

… keine Ahnung wen du da gesehen hast … meine Anfang Mai 2013 eingetauscht mit 2983 km auf der Uhr … aktueller Stand 6753 km …

… und letzte Woche hat sich einer mit einer Ducati Monster beschwert, weil ich ihn (er Linkskurve im Hangoff nahe am rechten Fahrbahnrand „kämpfend“) links in der Kurve überholt habe und nicht einmal mit den Trittbrettern aufgesetzt bin … :smiling_face: :grin: :wink:

… irgendwie vermisse ich meine Fazer 1000 schon ein wenig … :hushed: und nein das wahr kein Streetfighterumbau …

und so schaugt bei mir a gemütliche Feierabendrundn aus … schee mit 120-130 km/h dahilaffa lossn …

https://dl.dropboxusercontent.com/u/32102224/gemuetlich%20(1).avi

Jo Des warad es es Gscheidsde für Di :wink: …oba na… Da Herr Schwyza braucht Natirli a 1000 senda :dizzy_face: …a wauns hoib hinnich und Vagammlt is :smiling_face:

lgpg

… unterernährtes Buberl … dabei is des mit dem Sixpack a so leicht … :smiling_face: :grin: :wink:

und?-…wos is mit den Zwoa Spackos :grin: ?..Übens für Die Neiche Drama Oper …Die zwa vom Grill :grin: …heit gibts a Bauan Gsölchts und a Burn Häutl…oda ists bloß a sonst übliche Grenz-Zaun valetzung, Irgandwo bey de Hottn Tottn :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… Hearns Sie … hoitns doch eahnane Bappn … derfn Sie vom Lebendgewicht her wos Sie hobm übahaupts scho was grösseres ois a Achterl foarn Sie … laare Jobbn Sie … :smiling_face: :grin: :wink:

und bloss dass ses wissn Sie … des auf dem Build sant zwoa original östareichische Bleedln Sie … aso gsegn hobms sogoar recht mit dene HottnTottn … :smiling_face: :grin: :wink:

derfn tät ich schon dürfn :smiling_face: …Nur mögn tu ich nicht wolln :wink: :sunglasses:…Reicht scho waun so a Voi Blaade Erscheinung :grin: wie Ihrer Eina , mit üwa 300Kilo Hobln unnedig aun Vakehr aufhoitn :cold_face: …Außadem es Halli Galli treffn is eh scho vurbei des Joahr …und sölbsd do traun sich Viele a Nur mit aum Hänga hin -sowoi in da Hosn als auch mit aum Zugfoahrzeichs :wink: …und a dabei gwen? :eyes: :grin: :grin:

… i foar grundsätzlich nirgends hin, wo mehra ois zwo Deppn auf an Haufn sant … und wann Sie zu meina Reibm no oamoi Halli sogn dann kenna Sie boid mit 0 zähnt in olle Netze telefoniean … i hob a Moped des wo ospringt, wann i aufs Knepfal druck und koan übateieatn Amischrott aus Milwaukee … aussadem muass i a net olle 150 km ohoitn und die Schraubm wieda festziagn damit ses net obabeidelt … und an Ohenga hob i aa ned … i foa oiwei söiba und aaf da eigenen Achs … wenn i foa … :smiling_face: :grin: :wink:

Ich mahne Ihnen ab. :wink:

Pudel Di net auf Hustinettnbär. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=QrCsf-7TXSw

… die zeig i ooo …

do konter i glei mit dem do …

http://www.youtube.com/watch?v=xCwiMVRcJT0

… wos anders … redt der vom Mayer Peter ? … :smiling_face: :grin: :wink:

Düringer Karli Motorraddsturz - YouTube

…-

… do redt a aaf jeden Foi fo dia …

Düringer-Highsider - YouTube

:smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

und do… redns von Dir :smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OiuvK5yLKMY

…wenigstns besteht Die Meeglichkeit dosd es üwahaupts vaschteschd :grin: :grin: …Irgandwia :eyes:

oiso i fohr jo a jedes jahr den ötziradelmarathon :wink:
oba mitm motorradel :grin:
do bin i a imma vo fünfe in da fruah bis umma ochte am obend am weg…
jo i woass :wink: es geht schnölla :grin:
zum neichen mowed,gratulier i mol,is schon a „fettes moturradel“
mir würds jo in gelb-schwarz bessa gfollen,hats woll mal gegeben als roberts replica oda so ähnlich
griasserl

wos is Opi :sunglasses: …host Die Leicht inam Fredl girrt ha?? :eyes:…weyl des mitm Neichn Besn , bzw Du ois neicha :eyes: …geht sich wohl nimma Gaunz aus -Göll…
Lg PT