heit hob i des erstemol ongst kappt beim mowedfahren,a gewitter vo serfaus noch ried,gewaltig,
gsoacht hots,das nach kürtzester zeit null sicht wor,zach,
blitz und donner auf anere…hmm…denk…bergabpassage wo jeder lkw,pferdefuhrwerk irgend a flüssigkeit verliert
na was solls da blitz hot mi eh nit derwischt
griasserl
[size=120]geh Silli …glaubsd wirkli dos es aun Blitz Intaressiert ob da Wer üba Eam locht oda Nitta …Na i glaabs ned …Oiso Kurz und Schmerzlos ,wirda Genau do Einehaun wos Eam passt …und des Unabhängig -seit Millionen von Jahren wo es Anderen Lebewesn evtl Recht wäre ,dossa einehaun könnt
Andere Frog wo leb ma ?..in aum Dichtbesiedltn Laundl , wo aun Jeda Eckn Irgend a Relativ Sichara Unterstand (zb a Wirtshaus )geboten ist …Oda Leb ma bei De Zulukaffa , wos Nix gibt soweit das Auge schauen kann…Nimm amal a Bissal Realität in Dich auf , bisd eh Oid Genug …hostas imma no ned gschnoid -WENNSD DRANN BIST BIST DRANN …wia woas Neili ,mit dem Flugzeug absturz …Viele haben a Glück ghabt was ja auch zu Begrüßen ist …Nur Zwa eben ned …Und Bsondasd Tragisch , De Eine wurde vom Sanka Auto am Boden überfahren da wo der Eigentliche Aufprall scho Überlebt war …Oiso?..merkst jetzt wia da Hos rennt?
Ois Mensch in da Heutigen Technik Welt kaunnsd Dei Eigenes Risiko Egal wosd bist Ziemlich Reduzieren …ABER : GANZ SICHA NED ZU 100% AUSSCHLIESSEN …Des sagt da scho Dein Eigenes Schicksal wos geht und wos ned …
2012 hots no achwarz/slber geben (mein Favorit), heuer nur noch schwarz (2. Variante) und silber (g’fallt ma am wenigstens).
wissen sollt’ i’s heute oder morgen.
lg
martin
… naa des is a Niederbayer der moant eher unsere Nochboarn im Süden … do hinta dene Stoanahaffn … host bestimmt aa scho amoi gsegn … so groß und total unnütz liegt des Glumpat umanand und vastöllt den Blick zum Mittelmeer …
Hey, you are from Austria … how are the Kangoroos ?
… nimmst das hoid in Schwoaz … gfoit ma eh besser … wannst ma des Moped bringt stöilst das oafach in die Einfoahrt eine, sperrst das sauba ob, an Schlissl schmeist ma in Briefkostn eine … wünsche eine guate Heimreise dann …
… und vielen Dank dem edlen Spender unbekannterweise … wegen der Inspektionen mochma hoit dann wos aus …
des mog schon sein,oba vom blitz mechat i nit troffen werden…
obwoll…denk…wenns so is kunnst die eh nimma errinnern.
aso mei polier,hot die kranarbeiten eingestellt, des wor ehm woll zuheiss
na was solls,so a gewaltiges gewitter gibts a bei ins nur olle 15-20 johr
griasserl
Der -Und a Schwob ?..Jo im Lebe Nit …des wissat i …Na na -Der kimmt scho eha aus Deym Gau …wenn ned …daun glei ausm Schottnlaund weyl da Saind De Absolutn Geiz Voi Profis Zhaus
… wiaso Schwabe ??? Der Fredlerstölla hod doch öffentlich gfrogt in wos fia a Foarb dassas etza bstöin soit … oiso is de Reibm net fia ihn söiba … weil wenn i a Reibn kaaf, dann woas i wos fia a Foaarb mia gfoit … ergo is der Hobl ein nobles Geschenk an jemand onders … und weil i do herrin da oanzigleiwandte Kerl bin (neben eich sabbernden Gschwollschedln) kann des Mopperl oiso blos fia mi sa … außadem passts in schwoaz und chrom eh besser zu meim Muli …
hätte ich gerne gemacht, da das mopperl jedoch in schwarz/silber kommt (un du des eh# net mogst), muass i’ mir die mopette holt g’holtn.
so ein pech auch
… geh hearst … is doch kaa Problem heast … weils das du bisd nimm i des Eisen aa in schwoaz-suiba … macht doch nix und passt zum chrom genausoguat dazua …
Oiso du de ned obe … bis demnächst dann … wannst des Foazeich an am Freitog bringst bin i eh dahoam …
Dann hast du ja einen hässlichen, schwerfälligen und lahmen Chopper überzählig und du weisst sicher nicht, was du damit anfangen sollst. Wirklich fahren kann man das ja auch nicht nennen. Du kannst den gerne vorbeibringen.
Wenn du keine Platzprobleme am Freitag in deiner Einfahrt haben willst, kannst du ihn schon heute abend bei mir vor die Einfahrt stellen.
… koa Chance Buberl … mei Einfoahrt hat locker 120 m² … und wanns ma in da Garasch zeng wiad stöi noamol oane in Goartn … siss ja ned wia bei Oame Leit …
Aussadem rennt der „lahme Chopper“ aktuell mit K&N Filter und der Miller Oceanline guade 200 km/h (is net ongenehm oba es geht) leider hod des Zeigl nua ein EG-ABE und ist in die Schweiz leider nicht exportfähig … und bevor i dir wos schenk da zünd ichs ja liaba oo …
Und übahaupts kann das Berühren meines/meiner Foazeige zu schlagortigem Zahnverlust führen …
Buberl? Na dann bist du sicher schon ein Verweser (Grufti kannst nicht mehr sein)!
Nur 200?
Was machst denn ausserhalb der Stadt?
In die Schweiz exportieren kannst alles, ob du es auch zulassen kannst, steht auf einem anderen Papier.
Gleichzeitig kannst du fast alles hierzulande zulassen, wenns eine EG-ABE hat. Wie schon gesagt, wir müssen blindlings EU-Recht übernehmen.
Geizhals, Schwäbischer!
Ach, ich muss einen Meinungsverstärker mitführen? Danke für die Info!