Im Gegnteil…oba mi würd intressian wos ma bei am 125a Moped so mocht!
Bei grössaren is klor, wos schnell und anfoch geht: Power Commander oda professionell obstimmen lossn, Rennluftfilter, und Auspuff für de Leistung (und vorrangig de net gefederte Masse reduziern mit leichtaren Kotflügeln und Felgen)!
Is olso olles, wos de Motorleistung ongeht identisch bei Achtaln bzw 250a 4T, oda zohlts sich z.B. net aus in an PC zu investiern?
(Selbstverständlich olles legal bzw nua für den Ring, usw…und bezogn auf Basis-Sochn de schnell gehn ohne den Motor aussanonda zu nehman!) ;D
Bitte…i foahr seit Neunzehnhundatvierundachzig Moppal , daun brauch i ma Sicha ned von Irgendwelchen Schwachmatigan erzöhnl lassn , wos Sache ist . Do bist jezn ned Du gmant damit…Also nommal im Klartext…Es gibt Gründe warum i ganz bewusst Achtal fahr…und vagiss ofach den Bleedsinn wos Sie Dir Textn,weyl wegkomman duans eh ned De Gretzn , a need , mit am 1000 Supa Bike…Jo schon auf da Rennstreck…oba da samma jo ned, odrr . Natürlich hab i scho meine Spielerein, Aber Alles ist Legal so hatt Natürlich mei Karbon ESD a Prüfnummer, nach Eu Norm oda manst wirkli das i so deppat bin wia lang i scho foahr, das i ned was auf was es darauf ankommt
is wia im Richtign Lebn, dassd Meistens mit Guata KOPF Arbeit wos ereichst …Hubraumvergrößerungen lehne ich Inzwischen Vollkommen ab, weil Alles ned Zsammpasst (Kühlkanäle, Ventile zu klein, Gesamte Thermik, zu Geringe Ölmenge, vom Orginal Motor, uswusw), außadem hält des Olles ned laung,