November Depression

wirst du recht haben,aber ich denke herr espandrillo und seine schärgen,
werden des schneller richten als sutter des erste mowed ausliefert.
was mann so liest sollte wol von PBM eine überraschung kommen,ob des a 2 takter werd bezweifle ich.
lg

mir follat jetzten auf anhieb koa internationale rennserie ein wo de sutter mitfahren könnt,
weil für a poor runden, um hobby mässig im kreis zufahren dürfts woll zuteuer sein,
olladings könnt i ma guat vorstellen,das sich de sutter wer kafft um dem kollegen,
der a desmocedice rr hat um de ohren zufahren :grin:
griasserl

…lossns Eam Herr Ignaz :wink:…Der is eh a Oarma Hund :grin: …Dem passn ned Nur de Dimensionen nicht- sondan noch dazua dos sich üwahaupts wer Erdreistet aun Seym 4 Takenden Sportznhirn , a Bissal zu Schüttln , und zu Rüttln :sunglasses: …Weil eh scho wissn :eyes:…Es darf eben ned seyn was Nicht mehr seyn darf …weyl Nur Er hod eh Den Bestn 2 Takta üwahaupts - in Gaunz Ostarrichi in seyna Tirola , Einöds Enklave :grin: (a Oide Zsammgradelte 250 ga ,Gas-Gas halt) :eyes: :grin: :grin:…Und Nur weyl von Seyne Spezln do imma mehr auf de 4 T umsteign , muaß des für Ihn halt auch Aktuell seyn …Jeda Mittlmäßige Lemming vahält sich so :wink: …do is Ebn koa Platz mehr frei im Schädl für weita Entwicklungen .

Todgesagte Leben Länger …und daher ist Des Thema -2 TAKTER mit Modernen Motor Komponenten (Wie Einspritzung usw) no laung ned vom Tisch .Auch wenns Die Industrie vehement unterbinden will …Trotzdem Die Entwicklung ist auch in Dieser Richtung weitergegangen …Scheiß wurscht obs Wer hören will , oda ned . Jo i woas eh das Du des weist .

Lg Pg

heast Du Geizkrogn-Nur weyls Dir zu Teua warad , muaß des für wen Aundasd no Laung nit so seyn :cold_face: …Es gibt a Menge Leut zb im Rally Auto Amateur Sport, oda eben bei de Oldtimer …Die gebn weit mehr aus für Eananae Fahrzeuge …Nur weyl Dir Die Sach ned passt , muaß oba ned Jeda so Denkn wia Du :dizzy_face: …Sey Zufriedn wosd Sölba hosd …oba loß Andere ebn Andere seyn …und glaub Bitte ned imma dos dei Kaff do in Tirol da Nabl von Österreich zu seyn hat :grin: …weyl dem ist Sicha nicht so .

Griassal PT

aso tant,de gas is aus 2001, 1 besitz,weil neich gekafft
i will jo nit bleed reden,aber was für bj is dei yamsen und da wievielte besitzer ???

griasserl

is a 1995 und i bin da 3 Besitza -ÜWAHAUPTS WOS HOD DES MIT AM ZUSTAND VON AUM MOPPAL ZUM DUAN??..Heast i kenn Einige Die hobn Welche aus da 5 oda noch mehr Hand und Irgend a Achziga Bj -und bei Dem Ihren ZUSTAND kömma beide Scheißn gehn im gegensatz wia Unsare ausschaun :wink:…Nur gibts da aun Klanen Untachied …und woahrlich- den Zustand , von den Beiden(Deine und meine ) …soitast wirkli ned vergleichn …sunst mochst Die noch Lächalicha do herinn ois i eh scho bin :grin: :grin:…oba bevor ma jetzn Unnedig Schmääh um Nix führn :cold_face: …gibt Genug Die Den Zustand (Von meinem Moppal kennen) …fagst halt Die , daun ists wenigstns koa Selbstbeweihräucharung …weyl sowas brauch i need …für wosn auch :eyes: . Letztendlich kaunst jo amal vurbeikomman , und Dirs Sölba anschaun , warad Vielleicht Die Beste Idee odrr? :wink:…Meine Tür wird Dir Sicher NICHT Verschlossen seyn .

Üwahaupts , wenn i scho Les :eyes: , dos Eina Sich a Neiche Yamsn kaaft und damit -Ganz BEWUSST UND FREIWILLIG …Irgendwelche Pässe aufferadlt wod De Weiße Säuche ummadumm flackt , und deswegn Natirli auch Gstrat wird , oder wurde …Jo dem kann i Natürlich glaubn , dossa Sich Bestns mit sowas auskennt :smiling_face:…Namens Gepflegt :grin:…Ois- oba Kuhle Auntwort herd ma Daunn …Ach wos Des muaß se scho Aushalten :wink: …Jo Genau passt :grin:…Und wia des Oft Ausgehalten daun aun Deim Gas -Gas Moppal ausschaugt , dürfat sicha koa Großes Geheimniss seyn Gell. :grin:

Bild RD 350 und TZR 125 -Zustand ?wia Jeda Denkt , oda Denkn mag is ma wurscht :grin:

a sehr Interessante sache für mich Sigi …Respekt :wink:…Na jo Vielleicht fährt man sich jo amal Nextes Frühjahr oda davor üwan weg :eyes: , und hat a Bissal Zeit des zu beredn …wenn ned dads ja auch noch den Post Weg gebn -Gell :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

jo eh aso,de gas is a a wettbewerbs gerät und nit zum putzen gebaut :grin:
mir warats eh egal,oba üwa a mowed schimpfen woss ma noch nie gesehen hat,na jo,sollt ma vielleicht nitta.
was de sutter angeht,oiso bei ollem optimismuss,i woas koa klass wo de starten dürft,vielleicht bei der tt.
alternativ,an eigener cup??? im rahmen der motogp wm ???
das a 500 derter mit 200 ps,sott geld kostet ist eh klor,
do brauchst nitmol a gehirn.
lass ma uns mal überraschen,wia sich des entwickelt.
zwegs olte rally autos,jo so a renault a 110 alpina würd ma a gefollen,
dürft preismässig,wia de sutter sein :grin:
griasserl

na jo,i woass nit für was ma sich a motorradl kafft,oba i zb kauff mas zum fahren …
jo freiwillig fohr i auf de päss auffe… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
oba i lossat mich a dazua zwingen :cry:
mfg

und wia soi i des jetzn vastehn :eyes:
…dos Viele Die Ihre Moppaln halt auch Dementsprechend Pflegen Putzen usw …DANN NICHT FAHRN :sunglasses: ?..Die habns Sich bloß gekauft ums ins Wohnzimma zu stelln ? oda wos ? :eyes: :grin:…wiaso schaun daun ebn manch Ältere Moppaln aus wia Neich ?..Trotz so Maunchm Kilometa aufm Buggl…und Mehreren Vorbesitzern :eyes: …Weyls im Wohnzimma gstandn sind oda weyl evtl da Besitza , darauf vazichtet hod auf . zb ana Soizstroßn ummadumm zu fahren , Nur weils eam vielleicht daugd? :eyes:…Fragn üba Fragn :eyes: …Woasd wos :rage:…schoit Dei Hirnkastl ein , daun kaunsta Sölba De Auntwort gebn , waunsd dazua Lustig bist …oda Du losst es bleybn es Einschaltn , daun hobn ma Beide a Ruh ! :grin:

Ps . Ned Vergessn …DU bist mit Der Vergleichsfrage (Wieviel Besitzer und Bj ) an mich Herangetretn , und ich ned aun Dich …Wennsd daun so Bleed bischd , dosd a Wettbewerbs Enduro , mit meim Stroßn -Anzug :sunglasses: Achtal vergleichst , bist sölba schuid …weyl i hobs da Sicha ned aungschafft :grin:

weisd : MAUNCHE , mögen halt Ihre Moppaln sehr , da Ane weniga da Andere mehr, und lossns halt ned Bewusst so Vakommen wiasd es Du mochst …Duad ma Leid Silli …oba nach Dera Vielzahl Deiner Eigenen Berichte ,wosd Dich üwarall mit Deine Reibn rumtreibst , und auch Der Tatsache dosd jo Selba zugiebst , Dich Letztendlich aun Scheißndreck ums Putzen ,zu kümman - und beim Pflegen eh Nur es Nötigste mochst …kaunn i Dei Getue do jetzn Nur ois Faschings Scherzal ansehn :grin: …und tue es auch :wink: …SCHREIB OFACH WOS WAHR IS ; UND RED WOS KLAR IS :wink: …daun gibts a koane Mißvaständnisse usw …

Lg Pg

Was nicht angegeben ist ist die Flügelspannweite :grin: :grin: :grin: oder kann man das Teil auch am Phoden betreiben ???
Ja bist du Moppet was für Angaben !!! :wink: :grin: HABEN WILL :wink:

…hobn nur klane „Finnen“ aum Hintan, zum Richtung beibehoitn… do braucht ma ka Spaunnweitn… :wink: :grin: :grin: :grin:

… vorstelln ??? I scho :wink:

Jo Onki :grin:…des mit aum Bodn Bleybn is Vielleicht so a Art Lernprozess :eyes:…des hast man sollte sowas wia a Eigane Sprache mit dem Ungetüm :sunglasses:entwickeln :smiling_face: …unds auf keinen Fall Irgendwie Belästigen, Beleidigen -dgl. :eyes:…kaunt nämli Bleed a ausgehn :worried:-so das ma Sölba a Bissal aum Bodn Liegn bleibt :grin: :grin:

Thema Sprache: Ollas geht :wink: …es Wichtigste is meina meinung noch a Gsundes Selbstvertraun , und Die Idiotie aundara :wink:…wo Ein Willi do a Manuel :sunglasses:…oda so Ähnlich :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5035TY5RSpg

(jo i was :sunglasses: hobs scho öftas eingestellt, oba wos solls :eyes: is ma wurschd obs wem taugd :grin: …mir taugds und auf des kommts drauf aun :grin: )

Lg Pg

…aum Bodn bleibns imma… is nur de Froge mit wöchana Seitn!!! :dizzy_face: :hushed: :hushed: :hushed:

Da gummirten oder da lackiertn Seitn?! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

JO, des muaß so a Raketn sein… i glaub do wuardn de Augal schon feicht waun ma’s nur von da Weitn erspäht… der Sound und der Geruch… wast es no Pilli… bei da Gamma… ha… des waor doch wos geiles!!!

:wink:

…ebn ned Nur weil ich Die auch amal mein Eigen genannt habe , und erst Dieses Jahr am Letzten 2 Takt treffen wieder eine in Echt gesehn habe in am Sehr Guatn Zustand …Na-na mir is noch All zu Genau in Erinnarung geblieben wos Die mit Ihre ca 105 Zweitakt PS (Dank Jolly -Moto) …so aufgführt hod …und jetzn stell da Die DOPPELTE LEISTUNG VOR :eyes: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:…oda NA BESSA NED :grin: IS JO NED AUSZUMHOITN …Wenn i bei Dera Ch -Raketn aunreiß wia i bey meim Achtal maunchmal muaß , daun woars des Woarscheinlich :sunglasses:…daun hobts mi a Weile Los :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

(oba vielleicht will des jo wer :eyes: …und kaaft ma Endli sowas :smiling_face: :smiling_face:)

Lg Pg

…soit ma den Ignore-Button killen… daunn findet sich vielleicht wer aus der Umgebung von Linz??? Muahhaaaa

Wer ? :eyes:da Studiosus :grin: …oda da Moppal Flüstara :grin:…eppa :dizzy_face: …geh Bidde Börni. :sunglasses:…De siand jo no mehr Nega ois i -zumindasd im Geistign sinn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…vielleicht goar Nega??? :hushed: