Na,na für mich sicha ned …obwohls schon Angefangen Hatte …oba Dank Der Mutigen Weisen-Technik und Moppal Versteher , Der Firma Suter Racing aus Helvetia …ist Diese Depression , für mich bis auf Weiteres Wie Weg-Geblasen …und das wird auch Vielen auf da Rennstreck passiern , wenns Wer kann , mit Diesem Übafliga Moppal Dementsprechend umzugehn . Werte 1000ps Redaktion …sollte es von Euch Irgendwem Möglich sein , amal Dies 2 Takt Biest a Bissal zu Testen , dann würde ich mich üba an Anschließenden Bericht wahrlich sehr Freun …Nur koa Angst des Beist ned …zumindasd ned an Jeden . Außerdem wärs doch auch amal Gaunz wos Anderes ois Die zwar Nötige …aba doch Teilweise Laungweilige Serien Gurkn Quälarei -Nicht?
geh Bitte Hr Alex …üba Monetas red ma ned- des hod ma ofach …bzw hod mas sonst a Für aun Jedn Schaß …Sois eh a Menge Leut gebn …Die kaafn sich jo a aun Gschissanen Sportwogn …do gehts für a BISSAL wos gscheids bei ca 100.000 Eukn los (bis Unendlich) …und in Woarheit juckt des eh kan …weyls ebn a Dosn is und Die hod ebn so Teia zu seyn-und Basta
Merke : Menschliche Hirne sind Krank …meins ist auch ned Gsund …Trotzdem kann ma scho untascheidn
Herr Killa soooo ists …Genau sowas woit i Lesn -Bravissimo …Des Moppal Ziagta De Peruckn scho hintre des vasprich i Dir
…und waunsd eh koane Fedan mehr aum Schädl host , mochsta hoid beym Foahrn as Hosn Tirl auf und spoarsta glei Dey Hausfrisösn
Jojo Hr Killa …sowas Ähnliches hob i mir aum Aunfang a schonn Gedenkt ghabd …aber selbst da scheints koane Problemskis zu gebn …Daher Die Entspaunnende Textzeile , von da Tittl Seitn …
Dabei handelt es sich um eine Prototypen-Rennmaschine, die nur auf Bestellung produziert wird. SRT offeriert dem Kunden auch noch verschiedene Optionen um sein ganz persönliches Motorrad zusammen zu stellen.
17x 3,75 Vorne
17x 6,5 Hinten
Reifen: 125/75 R 17 Vorne
205/75 R 17 Hinten
etwas kuriose dimension
de plastikhaut gfollt ma a nitta schaut noch ktm aus
wer ober soviel geld investiert,dürft a in der lage sein a poor neiche felgerln ,
und a ondanes disigne aus dem porto kasserl zubezahlen
gibts sicha a ohne de 2 sochen zumkaffen.
griasserl
war wos fürn bauer martin,damits in da moto2 was wird
für de motogp ist´s woll ungeignet
de hoben jo ongst vor de 2 takta
scheiß Di nit aun Sackal …JO UND SCHO des is eh Günstig …a Weiterer Beweis is -dos Alanich a Murl in da GP 1 Klass so um de 100.000 Eukn kost …ohne drum rumm …und des Gaunze Leasing für a Saison üba 2 Mio aufwärts für 1 Moppal …Die zahlen saind jetzn ned aufn Euro Genau , um des gehts eh ned …oba es reicht eh scho so wias is . Da Untaschied in Erster Linie is dos sich sowas wia de 2 Takt Furie …Jeder Private kaafn kaun …WOGEGEN bei De Echtn WERKS GP Renna wirsd dich mit so aum Aunliegn brausn gehn könnan …
so …jo daun …is jo unglaublich ,bey Dir warads doch eha Die ÖKOMenische Natura ,Pigmääische oda doch de Persische ?..des host Jetzn davon …jetzn kenn i mi üwahaupts nimma aus …wia so oft
Scheen …daun waradn ma scho zu Zweit …oba gfoahrn werd bis nimma mog oda Hinnich is …Erlaubt: Pausen zum Tanken , Brunzn und Tschickn …weyl Ordnung muaß seyn -Göll