OÖ Stamminger Juni

Hallo Leute,
ja i weis i bin früh dran, aber i freu mi halt scho so und kann es fast nimmer erwarten  :grin:

So wie vielleicht scho einige wissen findet er dieses Mal in Kremsmünster beim Steierwirt (Kremsegger Str. 59, direkt dirnnen beim Schloss Kremsegg) statt.

Wenn wer a oder mehrere Ideen für die Abendunterhaltung hat, nur her damit! Werd zur Not wieder an Würfelbecher und Würfel mitnehmen :grin:

Falls wer a Zimmer braucht, sagst ma bitte bald Bescheid, damit i mi drum kümmern kann. 

Beginn ca. 19:30

lg bibi

[url=http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=5230]http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=5230[/url]

i freu mi - hab mich auch schon angemeldet!!!

aja und das mit den würfeln is a spitzen idee (i sog nur: „63“ goi bibi!!! und „da reini kriagt a striiiiiiiiiiiiiichaaaaaaaaaaaal“!!!)

des wird sicha a spitzn gaudi

lg marion

jaja glaub nur das si da neo nimmer neben mi setzen wird fals ma wieder zum poschn anfangen :smiley:

lg bibi

das kann sein, komischerweise hat da reini gmeint er setzt sich schon neben mich…gg - i kann anscheinend net gut lügen…bin einfach viel zu ehrlich!

lg marion

Hab die meiste Zeit ja ned amal rein gschaut in den Becher und i glaub des war des problem :smiley:

Muss einfach mal schauen wer sich meiner erbarmt und si zu mir setzt :grin:

:wink: 

nur zur info…i bin a dabei wieder :grin:…zimmer is ja scho gebongt :sunglasses:…hehe…

grüssle neo

die 63 kenn i nimma…i hab se gstrichn bei mir seit mi die bibi so angschwindelt hot imma :cry:…bin ja so a unschuldiger teifel und dann sitz i nebn da bibiheul…najo…so hab i wenigsten a stricherl bekommengg

bis denne

bussal
andy

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:…no commentgggg

neo

mal schaun ob wirs diesmal auch wieder zum Stamminger schaffen bei der riesen Entfernung - wir werdens versuchen… versprochen :grin:

glg die moni

i würd eher sagen …69…ähhhhh…das is ja a anderer Film…+sfg

lg wolferl

also die zahl würd i jetzt nit unbedingt streichn :grin:…aber gsd gibts die ja beim poschn nit…was glaubst was do los wärchchchch…obwohl???..wenn des tinchen wieder mitspielt kann sei sie hot mal so a zahlfg

lg
neo :smiling_face:

des will ich nun mal nicht kommentieren…fgggg

lg wolferl

he bibi, kannst ma nit a moped - des muß owa mehr als de 50ccm haben, sunst dazahts mit nit :grin: - mitnehmen, um die puckelige wölt vo kremsmünster zu erklimmen  :grin: :grin: :grin:

gehts leicht bei der Gschicht: http://www.autsch.de/16493/Stellung%2069/sort=1 um di :cold_face: :cold_face:

:grin: :grin: :grin:

lach…der is guad…chchchch…

lg wolferl

Was der mit dem wenigen „Anreiseweg“ mosat am meisten :grin: eh klar!

Musst halt mit uns mal mit spaziern gehn, dann hast a die kondi das den berg schafft duck und renn :grin:

kann di ja mit meinen schlafgästen abholen und di aufi zahn

lg bibi

miaß ma jetzt oabeit varichtn, dass ma bei dir pennen dürfen…na guat ausnahmsweise! :wink:

lg

hob i mit dir gesprochen beim stammtisch über die route von steinbach nach pinsdorf - also wo man nit nach altmünster rein kommt?

zurr-zeigs hob i genug, und beckengurte wie se de gewichtestemmer hab i auch einen  :grin: :grin:

hab den frein tag mal im kalender eingetragen…ob i erm bekomm erfahr i a wochn davor ;-D

im schlimmsten fall fahr i halt wieda nach der arbeit auffe :cold_face:

vielleicht schaffens ja die st.valentiner diesmal vor mir da zu sein :grin:

lg tigi