Hallo Leute,
ja i weis i bin früh dran, aber i freu mi halt scho so und kann es fast nimmer erwarten
So wie vielleicht scho einige wissen findet er dieses Mal in Kremsmünster beim Steierwirt (Kremsegger Str. 59, direkt dirnnen beim Schloss Kremsegg) statt.
Wenn wer a oder mehrere Ideen für die Abendunterhaltung hat, nur her damit! Werd zur Not wieder an Würfelbecher und Würfel mitnehmen
Falls wer a Zimmer braucht, sagst ma bitte bald Bescheid, damit i mi drum kümmern kann.
Beginn ca. 19:30
lg bibi
[url=http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=5230]http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=5230[/url]
i freu mi - hab mich auch schon angemeldet!!!
aja und das mit den würfeln is a spitzen idee (i sog nur: „63“ goi bibi!!! und „da reini kriagt a striiiiiiiiiiiiiichaaaaaaaaaaaal“!!!)
des wird sicha a spitzn gaudi
lg marion
jaja glaub nur das si da neo nimmer neben mi setzen wird fals ma wieder zum poschn anfangen
lg bibi
das kann sein, komischerweise hat da reini gmeint er setzt sich schon neben mich…gg - i kann anscheinend net gut lügen…bin einfach viel zu ehrlich!
lg marion
Hab die meiste Zeit ja ned amal rein gschaut in den Becher und i glaub des war des problem
Muss einfach mal schauen wer sich meiner erbarmt und si zu mir setzt
nur zur info…i bin a dabei wieder …zimmer is ja scho gebongt
…hehe…
grüssle neo
die 63 kenn i nimma…i hab se gstrichn bei mir seit mi die bibi so angschwindelt hot imma …bin ja so a unschuldiger teifel und dann sitz i nebn da bibiheul…najo…so hab i wenigsten a stricherl bekommengg…
bis denne
bussal
andy
…no commentgggg
neo
mal schaun ob wirs diesmal auch wieder zum Stamminger schaffen bei der riesen Entfernung - wir werdens versuchen… versprochen
glg die moni
i würd eher sagen …69…ähhhhh…das is ja a anderer Film…+sfg
lg wolferl
also die zahl würd i jetzt nit unbedingt streichn …aber gsd gibts die ja beim poschn nit…was glaubst was do los wärchchchch…obwohl???..wenn des tinchen wieder mitspielt kann sei sie hot mal so a zahlfg…
lg
neo
des will ich nun mal nicht kommentieren…fgggg
lg wolferl
he bibi, kannst ma nit a moped - des muß owa mehr als de 50ccm haben, sunst dazahts mit nit - mitnehmen, um die puckelige wölt vo kremsmünster zu erklimmen
lach…der is guad…chchchch…
lg wolferl
Was der mit dem wenigen „Anreiseweg“ mosat am meisten eh klar!
Musst halt mit uns mal mit spaziern gehn, dann hast a die kondi das den berg schafft duck und renn
kann di ja mit meinen schlafgästen abholen und di aufi zahn
lg bibi
miaß ma jetzt oabeit varichtn, dass ma bei dir pennen dürfen…na guat ausnahmsweise!
lg
hob i mit dir gesprochen beim stammtisch über die route von steinbach nach pinsdorf - also wo man nit nach altmünster rein kommt?
zurr-zeigs hob i genug, und beckengurte wie se de gewichtestemmer hab i auch einen
hab den frein tag mal im kalender eingetragen…ob i erm bekomm erfahr i a wochn davor ;-D
im schlimmsten fall fahr i halt wieda nach der arbeit auffe
vielleicht schaffens ja die st.valentiner diesmal vor mir da zu sein
lg tigi