Offizieller 1000ps Stammtisch Wiener Neudorf

… ich hab heute die Family im Haus und hab gestern ein Reisfleischerl angesetzt :wink:
Wir essen das nicht wie im Lokal üblich so quasi a „Gatsch“ am Teller … bei uns wird der Naturreis angerichtet und jeder nimmt sich nach belieben das „schweinane Gulersch“ selbst dazu :wink:

Also willst du eine Art 1000ps Werbung aufkleben … und wie is wennst des Logo einfach ausschneidest und auf a weisse Trägerfolie tust ?

… mit an Pürree hab ich die noch nicht probiert :wink:

was gibt´s den im osten zu de paprika dazu ??
paradeisersosse nehm ich an und…???

de 1000ps pickerln,passen in der breite genau auf de leitplanken…

griasserl

… weil bei gfüde Paprika die Beiloge (Reis) schon drinnen is … wird mit Paradeissoße serviert und fertig :wink:

grundsätzlich jo gerry, owa so salzkartofferln mit kümmel dazu, sein a ned schlecht :wink:

… ist sehr lecker dazu zumindest denke ich das „aber“ … bei uns wird des eben solo gessn :wink: und wos da Gerry ned kennt … er ned :grin:

diskussion is e sinnlos, weil pürree und gfüde paprika gibts im überdrüber e ned :grin: :grin: :grin:

… auch wenn unsere Sturzflieger älteren Baujahres wieder dumme Schlüsse ziehen werden … gscheide Rippm mocht ma sich eh ned daham … die spochtlt ma auswerts :wink:

unsere multiple sturzfliegerpersönlichkeit sollte mal gscheite ripperl verspachteln. hilft vielleicht das leben etwas weniger einbahnstraßenähnlich zu sehen :grin: :grin: :grin:

… ob da Woifi Rippaln dazaht … der is mehr der Joghurt Typ :wink:

a deswegen isser so frustriert vom leben. ois kloar … :grin: :grin: :grin: :grin:

…viiiiielleicht… geht es sich doch aus, ollerdings 18h is a wengl goar friah… waunn daunn umma 19-20 schätze ich amoi…i ruaf di aun waunn es geht und ob ihr noch duart seits!

… 1800 - 2300 Uhr vor Ort.

Apro … die Karten für morgen sind hinterlegt :wink: und Thomas Maurer geht nach dem Programm mit uns essen :smiling_face: Denke das wird bei der Konstellation ein Gschturl !

…VOI GEIL!

Jo des sollt i schoffn i kriag mein Kibl umma 12:00… 4 Std Foahrzeit, 1, 5 Hockn… plus hinhersottln blabla… oisa so umma 19:00 - 20:00 bin i duart soit sich a Fressi ausgehn!

oiso vor 21:00 derf des lokal sowieso kana valossn - is jo schliesslich ka kindagebuatstog … ok, da maya deaf friacha geh, wei der kimmt sicha zspät :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

A so? Daunn is eh guat & net dass do a poa geistige Kinder aufkreizn aus da Generation 65+ :wink:

P.S. Z’ saummgessn muass a werden :wink:

de bleibm e draussen steh und dokumentieren nur mit, wer eine bzw ausse geht … oiso ka gfoa :wink:

herst börny, bloss ned zum workoholic werden. des is ned gsund :cold_face:

Tjo fia eana daunn scho. Kenntat jo passieren, dass die Deckung net gaunz passt / sie net so inkognito sind wie erhofft … Oft host daunn a Pech & schwupps host zumindest an Erklärungsnotstand … :cold_face:

Vollkommen richtig - nächster Schritt wäre dann das ganz üble börn-out - das muss vermieden werden …