Ohne Kommentar:

schau moi, ob du des ding a no abdecken kannst … rog :grin:

greeeeeez, ich

…ohne vü Suachn ned wia groß des Ding is. :sob:

Oiso bleib i dabei.

I dadecks oh mit meine Grebin! :wink:

HU

Wos isn des?

A organisch-chemische Reaktionsgleichung! :eyes:

Anilin wird mit Acetanhydrid zu Acetanilid und Essigsäure umgesetzt.
Anilid kann man für elektrophile aromatische Substitutionsreaktioenen einsetzen, weil nicht so reaktiv wie Anilin ist
(pks - Wert ist günstiger!)

Was willst damit?

Gehst in die Synthesechemie oder was? :grin:

HU

 
 
 
glaub eha, da werte Hr. Gerry hot domois ka Gelegnheit ghobt, a Waldorf-Schui zu besuchn, kaunn daher a sein Nauman net taunzn und vasucht daher jetzt in Eignregie a Rohrbombn z´bastln. :cold_face:
 
http://www.krone.at/Welt/Deutscher_Lehrer_bastelt_mit_Schuelern_Rohrbomben-Explosiver_Lehrstoff-Story-307823

Bin neigierig unter wöcham Nick der gstörte Lehrer do herinnen gschriebn hod! :wink:

Wei so vü Dolme wia do herinen schreibn - do muass der a fost dabeigwesn sei! :sob:

HU

Verdächtige konnte ich ausmachen. :eyes:
 
[url=http://www.1000ps.at/forum/forum_-Kruemmer-ausbrennen-_2080053_1]http://www.1000ps.at/forum/forum_-Kruemmer-ausbrennen-_2080053_1[/url]_

17" bildschirm.

komplett ca 20"

greeeeeeeez, ich

…fia meine Hanterl a Herausforderung zum odeckn! :smiling_face:

HU :wink:

:sob:

Und mit „gscheit“ hot des nix zan tian sondern lei mit „gebildet“ oder so! :worried:

HU :wink:

Das Minimonster wieder ruhig gestellt? :eyes: :wink:

Was für eine Bildung? Eine eingebildete Ausbildung oder eine ausgebildete Einbildung? :eyes:

Zum Glück bin ich nicht ‚gscheid‘.
:wink: :grin:

Des Monsterl hot Fieber und a rotzige Nosn seit gestern! :sob:
Und der hot ned des angenehme Wesen seines Vsters geerbt :wink: sondern das seiner Mutter –> der woar den mehran Tog unleidig. :cold_face:

Umma 3 bin i zum Merkur geflohen - aber weder zu dem am Firmament noch zu dem wo da Gerry und sei Blonde woarn! :wink:

Jetzt schloft de klane Laus in meim Bett oiso muas i schiaga am Rechner ebbs toa! :smiling_face:

HU

Owa i kenn so vü Voipfostn und de san olle gebildet! :rage:

HU

Dann wünschen wir dem Minimonster gute Besserung. :eyes:

Is scho wieder auf der Höhe! :smiling_face:

Hod grod 2 Minifaschierte an Virsing und Erdäpfelpüree verputzt.

Jetzt isa in da Haia und schöpft Kraft fia de Nachmittagssession! :grin:

HU

Du Karl Valentin fia Oame! :sob:

HU :wink:

und do wundast Di, dass der den gaunzn Tog plärrt? :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Naja, wer würde da nicht den ganzen Tag aufheulen? :eyes:

Wer tut das (indirekt) nicht? :eyes:

Und warum werde gerade ich erwähnt? :eyes:

Jetzt bin ich verwirrt! :eyes:

HU :worried: