solche tage soll es geben.i bin 1x in so a chaos geraten,da war des motorradeltreffen…stelvio…oda so.
da seins woll in da friah olle auffe und wia i umma so 2 nachmittags mit a paar sdn´ler abi fahr nach borme is des 1 oanzige kolonne gewessen.
meistens ist aber absolut nix los,vo prad auffi,wia im video,sein meist bzw selten mehr wia a handvoll mopeds zumüberholen.
und a paar käffig,letztens,2 germanen,de waren oba klasse,volldrottel auf da graden und schnecke in kehre
und 1 auto überholt ansunnst nix los…
vo borme auffi ist meist a bisselle mehr verkehr,da hattat i a video,oba in des forum stell i koane eini
zwegs maut aufs stilfser,kemmen tuat sie sicha,ober es fallt woll noch das konzebt,der landeshauptmann vo südtirol,
moant es werd heier kemmen ,aber erst später
hat a in südtirol heute gesagt…
lg
Na serwas… Da kann man ja fast schon Bam Oida dazu sagen.
Das zeigt mir beeindruckend wie gut ichs letztes Jahr erwischt hab, ich war Ende Juli bei eigentlich genau dem selben Wetter unterwegs, zum überholen warn nur ein paar Dosentreiber, ungeübte Kehrenfahrer und GW’s mit Anhänger (die find ich recht lustig ^^) und ein Wohnmobil.
Auch wenn ich mir unter Chaos was anderes vorgestellt hätt bin ich trotzdem froh, dass bei mir kaum Verkehr war… Liegt vielleicht daran dass ich an einem Mittwoch unterwegs war
Das i SICHALICH NIE aun an WE, oder irgendan Treffen do auffe foahr!!!
Des weiteren kaunn i ned (da „Fucky“ woahrscheinlich schon! ) vastehn, warum ma vom LINKN Foahrbauhnraund a Spitzkerhn foahrt (a waunn sie noch so eng ist) wenn ich sie im SCHRITTtempo fahre!!!
Weul waunn i de Gas faktisch um’s Eck trog kaunn i a extrem eng foahrn!
Aunsunstn… oisa mei Stroßn is des ned, ned das i a Autobauhn brauch, owa des is jo stöllnweise a Forstweg…
ist die ausnahme,a am we ist am stilfser nit viellos,
vor 2 jahr,i habs in südtirol heute gehöhrt zu pfingsten ,issas stilfser aufgangen,is aber meistens solange gesperrt.
normalerweisse fahr i da eh nitta,aber zutestzwecken,hab i mi am samstag dahin gemacht,und ma glaubts nicht oba null vakehr
oba i fahr eh meistens übern umbrail auffi
der bua war gestern in südtirol,mit seim mowed,der sagt da reschen geht jetzt,tzrocken gekehrt ,guat zumfahren.
lg
…i find das des stöllnweise a Forstwegal isch… so eppes taugt ma nit so sehr…
Ausadem muaß i schaugn ob mei Gobl hiaza nochm Simmering tauschn ehh dicht isch…
wal li. saftlts a wengl, do hobn ma owa a „g’scheita Weis“ des Öl iwa de Ring rinnan lossn beim Füllen…
Sollt es owa nit aufhörn… nochend hobn ma an Scha… baut und miaßn’s noch amol z’reissn… …
is des eher für a enduro oda sumo.
vo bormeo auffi kannst a mit am krikerllenga ganz nett andrucken.
da schaut des gonz ondast auss.
des stilfser is halt a pass wo mal gewessen sein muasst,ma kann des a logga angehen.
is wia der gavia der gibt a nix her,oba sollt ma schon fahren
werd i nit vagessen wia a CZ taferl bmw im schritttenpo umm de kehren rollt und de sozia zufass daneben hergeht.
macht aber a spass,weil so kommst zu am andrucker pass namens tonale
is ja bei eich a a so,wannst 500 km am tag fahrst sein a nitt olle so leiwand,bei ins kimmst wennigstens 2x über 2500 meta auffi
lg
ja der is ja so unglaublich hoch ,der kesselberg
habts woll sauerstoff mitgehabt
zwegs aufbraken,ja is imma unguat bzw tragisch. wenns nach dem gangat darfat i nirgends mehr fahren,
weil fast auf jeden mowed strasserl hats oan vo de bekannten aufbirndelt.
oba muass a jeda selber wissen,oda was moanst was i ma imma für sorgen mach wann da bua mit seim gasradel fahrt ???
lg
ja mei,i woass eh das eich schon vom 5 meta turm im schwimmbad firchtats
s wetterl sollt de wochen ja passen,mal schaun…werd mitm lumpi de wochen mal nach bozen abischauen, ritten,mendel,ultental,reschen…na schau ma mal,der olte gauna werd heite a schon 25 jahr olt …
lg
den samma friaras, a X mal auffi , und a Irgendwie a wida obagfoahrn, Oba wirkli vamissn dua i Ean bis Heite Nitta, weils an Spezl von unsana Oidn truppn dortn sauba aufbrackt hod, Der foahrt leida Heite noch mitm AOK Choppa umadum, Er selba hod des Wort zynischer Weise imma zu Uns gsogt wenn man Bsuacht hobn…