Ois guate Schrotti!

Ois gute zum burzeltog, gsund bleibn und all deine wünsch solln in erfüllung gehn!
Grüße aus Kärnten, Sam

Da recht narrisch. :wink:

Daweul tuat jo no nix weh und solaung i imma nur mit der Oidherrnpartie untawegs bin, wird scho nix mallörn. :grin: :grin: :grin:

woss der  hat a an geburtstag…
na so olt wia der is werd a eh nimma wissen wann der is :grin:
aufolle fälle, wünsch ma ehm des beste und gesundheit ,in seim neichen lebensjahr
lg silli,+50ger aus de berg

So stehts zumindast in den Papieren. :eyes:

„+50“? Des is jo a gaunz a aundare Generation - damit hob i no nix z´tuan und waunn ma uns auf´n Maja-Kalenda valossn kännan, haummas nächstes Joahr eh iwastaundn. :wink: :grin: :grin: :grin:

Auch dem Verleihnix wünscht man alles Gute!!!
:smiling_face:

Grade gesehen: Auch der Haudi hat Geburtstag! Auch dem wünscht man alles Gute in den Süden! :wink:

jetzt enteischt mi des geburtstagskind :grin:
so jung und darf lei bei der oltherrenpartie mitfahren :eyes:
sag ,oltert ma in da stadt schnölla :dizzy_face:
:grin: :grin: :grin:

irgendwem brauchns jo meistns, der eana iwa de Strossn hülft, waunns zum Moperl woin. :wink:

Gehts do weida? :eyes:

Soi des haßn, i  muass mein Kredit doch zruckzoin? :dizzy_face: :wink:

des Gscheckate - do kaunn i daunn mein Lebnsobnd beim Hr. Aufhausa vabringan und muass mi um nix mehr kimman. :wink:

…i was des is hort, oba wohr :wink: :grin: :grin:

hob zwoar an Zwülling ghobt, owa den haums ma wegopariert. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

I hob eam grod an eiganen Fodn aufgmocht - wia kumm i dazua, dass i eam sei Post nochtrog. :cold_face: :wink:

Fall häng ich mich an den Wünschen auch an.
Alles Gute viel Glück und Gesundheit zum Geburtstag!

Gruß Jürgen

Dankeschääääääääääääääääään. :wink:

…und a dir ois guade und sauf net zvü! :smiling_face:

owa wiavül is z´fül? :cold_face: :wink:

alles gute dem altmetall-tscheppara :grin:

Ebenfalls. :wink:

ja ,i kenn des :grin: hab ja a vor a paar tagerl purzeltag gehabt,und was griagg i vom r1 lumpi

http://www.louis.de/_101ff79b521f9bd0edd69bfc41053ec808/shop/shop_article_big.php?IMG=209341_270_FR_09&TITLE=20934105

de jugend…koa rehspeck vorm olta
:grin: aber über de hoad auffi brenn ma sie imma noch her :smiling_face:
lg,es schneibt in de berg ,silli

der muttersprache dürfte ein indiz sein. :grin: :grin:

alles gute auch vom 60+.