Owa gengans Hr. Bandnchef - des is doch nur da blaunke Neid auf des Speckschwartlortig glänzende SauRADl und den athletisch gebautn, imma knopp unta da Schoimauer sich bewegenden Pilotn des söbign.
Achterle selbst fahren
Männer lieben hauptsächlich 3 Dinge im Leben. Sex, Fußball und Moppals. Fast jeder Mann wollte schon immer mal einen Traum Achtal wie eine KTM , TM, Honda oda Aprüllia , selbst fahren . Jetzt kann der Traum wahr werden.
Daweul tuat jo no nix weh und solaung i imma nur mit der Oidherrnpartie untawegs bin, wird scho nix mallörn.
… wüst mit uns nimma fohrn ha ??? Des mocht mi a bissl traurig oba bitte …
A jo weu ma uns grod lesn … .ich wünsche dir natürlich auch alles Gute zu deinem G-Tag und dabei vor Allem Gesundheit !!! Na ja und der übliche unvermeidbare Satz … .bleib wiest bist
Und de Jungsters lossn jo aus. Der ane stuckatiert rund um de Uhr, der aundare is vom Mopedfoahra zum Laundschoftsgärtna mutiert, uswusf …
… do samma hoid aus an aundan Hoiz gö ? Laungsaum und vursichtig OBA immer Bereit wia de FF !!
Gfrei mi schon auf unser nächste Saison weu … do werma nix ändern
I man … i schenk dem Schrotti immer mei oids Gwaund … und er is frech zu mir. I besuch den Jürgn in seiner Heimat und glaub ma des is a Opfer … und er is frech zu mir. Ich gib mi mit dir oh und i man … du bist a Piefke, und du bist frech zu mir !!!
des dua i a scho De Gaunze Zeit ob i ma doch nit a so Dauagwöllte scheibn auf mei Moppal, drauf-UND Auusss
Oba Na Gerry jetzn is a Ruah, mit Der Gschicht,soichane wie Wir werdn hoid Gern dableckt ,Aba Nur bis den Aundan a amoi sowas Lustiges passiert,woart Nur des geht eh Reihumm , und dann Jaaaaaaaa, auf gehts, daun hod a Aundana de Oarschkartn
Morgn san überroschend meine Leit aus Tschechien wieder zruck und bleim a do des hast … I HOB ZEIT 4 DI
Kaffee steht und den Rest hoi ma se vom Oidn … der hod mehra davo
Falls du mit dem Kellner und Kunz reca Klumpat zufrieden bist kann ich dich zuschütten mit Werkzeug
Wenn es aber was spezielles sein soll muss ich hingegen passen … ich fahre eine SRAD !!! Da braucht man kein Werkzeug Pille
is ma zwoar neich, owa fian nächstn Ausseea-Kirtog brauchat i eh a Knickabocka. Mit Deina Hosnläng miassat des geh 1. FRECHHEIT und a Bissl enga mochn, 2. FRECHHEIT damit is net valier - des bringt de Fr. Oideisn scho hin. WIESO, HOD SIE FRÜHER BEI PLECHER PLANEN GENÄHT ???