Ois guate Schrotti!

Owa gengans Hr. Bandnchef - des is doch nur da blaunke Neid auf des Speckschwartlortig glänzende SauRADl und den athletisch gebautn, imma knopp unta da Schoimauer sich bewegenden Pilotn des söbign. :grin: :grin: :grin:

Wüllst Du mi drohn? :cold_face:

Immer gern!!! :grin:

A von mir Ollas Guate zum Purzltog :smiling_face:, und imma scheen Die Leichtigkeit des Seyns geniessn, Trotz Viela Schwera Worte Gell :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Natirlich derfsta Aussuchn wosd gern Seyn willst :wink: :grin:

Lg Pilli

[size=200] [color=#0000CC]Du Schrotti, host scho glesn auch da Haudi hod Purzltog :smiling_face:

horch :eyes: Seits es eppa Briada :grin: :grin: :grin: :grin: [/color][/size]

Lg Pg

Vawanta :grin:, schaug es kenntat a Vui Schlimma komman- Gell :smiling_face:

Von mir dasd NUR sowas griagn wennsd mei Voddan wärst :wink:

[size=240][color=#0000CC]
Zwangsgutschein 25 Joahr-

Achterle selbst fahren
Männer lieben hauptsächlich 3 Dinge im Leben. Sex, Fußball und Moppals. Fast jeder Mann wollte schon immer mal einen Traum Achtal wie eine KTM , TM, Honda oda Aprüllia , selbst fahren :smiling_face:. Jetzt kann der Traum wahr werden.

Blaaaaablablablablaablaaaaaaaaaa :grin: :grin: :grin: [/color][/size]

Lg di Ulli Tant :grin:

Brav, Recht host zumindast Heite :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Daweul tuat jo no nix weh und solaung i imma nur mit der Oidherrnpartie untawegs bin, wird scho nix mallörn.

… wüst mit uns nimma fohrn ha ??? Des mocht mi a bissl traurig oba bitte …

A jo weu ma uns grod lesn … .ich wünsche dir natürlich auch alles Gute zu deinem G-Tag und dabei vor Allem Gesundheit !!! Na ja und der übliche unvermeidbare Satz … .bleib wiest bist :grin:

Und de Jungsters lossn jo aus. :dizzy_face: Der ane stuckatiert rund um de Uhr, der aundare is vom Mopedfoahra zum Laundschoftsgärtna mutiert, uswusf … :wink:

… do samma hoid aus an aundan Hoiz gö ? Laungsaum und vursichtig OBA immer Bereit wia de FF !! :grin:
Gfrei mi schon auf unser nächste Saison weu … do werma nix ändern :grin:

Wüst du mit oller Gewoit in den Dunstkreis dera eintauchn die ma reglmäßig … aber wos reg i mi auf …

NA I WÜ NED RÜTTLN … I WÜ FOHRN WENN GEHT !!!

Sis jo wirklich a Waunsinn mit eich :wink:

Ppppppreeeeessssluuuufft Hammmmer Bernhard :grin:

Ja ja bin scho weeech, bis Morgen oder?

Lg Pg

… wos i eich dau hob ???

I man … i schenk dem Schrotti immer mei oids Gwaund … und er is frech zu mir. I besuch den Jürgn in seiner Heimat und glaub ma des is a Opfer … und er is frech zu mir. Ich gib mi mit dir oh und i man … du bist a Piefke, und du bist frech zu mir !!!

Jetzt muas i ma laungsaum wos überlegn Pille :grin: :grin: :grin:

des dua i a scho De Gaunze Zeit ob i ma doch nit a so Dauagwöllte scheibn auf mei Moppal, drauf-UND Auusss :grin:

Oba Na Gerry jetzn is a Ruah, mit Der Gschicht,soichane wie Wir werdn hoid Gern dableckt :wink:,Aba Nur bis den Aundan a amoi sowas Lustiges passiert,woart Nur des geht eh Reihumm , und dann :smiling_face: Jaaaaaaaa, auf gehts, daun hod a Aundana de Oarschkartn :wink:

Ps soll i Morgen vorbeischaun?

Lg Pg

Morgn san überroschend meine Leit aus Tschechien wieder zruck und bleim a do des hast … I HOB ZEIT 4 DI :wink:
Kaffee steht und den Rest hoi ma se vom Oidn … der hod mehra davo :wink:

Daun Tanz i da zwischn 10-11 auf, a Bissale werkzeig host eh a da gell :grin:

Lg Pg

Falls du mit dem Kellner und Kunz reca Klumpat zufrieden bist kann ich dich zuschütten mit Werkzeug :wink:
Wenn es aber was spezielles sein soll muss ich hingegen passen … ich fahre eine SRAD !!! Da braucht man kein Werkzeug Pille :wink: 

… von dir aber ich heiße Gerry.
Der Schrotti ist der alte Mann mit den vielen weißen Haaren überall im Gesicht :grin:
[b][/b] 

lieber schrotty!

zum geburtstag ein spruch vom karl valentin:

„Wer am Ende ist, kann von vorn anfangen,
denn das Ende ist der Anfang von der anderen Seite.“

:wink:

alles gute!

… überlegen ob ich nicht auch an Giusta auf eine Pizza hab :wink:

Ich denke mir wern uns 2012 wieder des öfteren sehen … des host jetzt davon :smiling_face:

… des woit i ned … des muast ma glaum Schrotti :grin:

is ma zwoar neich, owa fian nächstn Ausseea-Kirtog brauchat i eh a Knickabocka. Mit Deina Hosnläng miassat des geh 1. FRECHHEIT und a Bissl enga mochn, 2. FRECHHEIT damit is net valier - des bringt de Fr. Oideisn scho hin. WIESO, HOD SIE FRÜHER BEI PLECHER PLANEN GENÄHT ???

Jo jo hockts nur ummadum auf an oidn Mau … :wink: :smiling_face:

… host recht :wink: i hob eich eh olle lieb wurscht warum :grin: