nau bumm,
der Kollege war aber amtlich unterwegs, Anno 1993 (laut youtube Beschreibung):
Kawasaki ZXR 750 R - YouTube
fahrt´s ja fast wie einen 2-Takter, die gute alter „R“ Kawa…
nau bumm,
der Kollege war aber amtlich unterwegs, Anno 1993 (laut youtube Beschreibung):
Kawasaki ZXR 750 R - YouTube
fahrt´s ja fast wie einen 2-Takter, die gute alter „R“ Kawa…
langweilig, wenig schräglage und nur geradeaus, die paar „kurven“
was eingentlich mehr a gerade ist als ne kurve kannst eh net als kurve bezeichnen.
für mich ist das nur gerade ![]()
ja die guten Organspender, leider kann man nur noch sehr wenig bis gar nix mehr von denen gebrauchen
Man könnte bei 0:49 scho überholen und ned erst bei 0:52, wenn mas so eilig hat wie der Knecht. ![]()
A Zeichen der Schwäche, kennt die Straße wohl auswendig, kann aber ned schnell genug die Situation erfassen.
Und warum wird der bei 0:06 innenkurve rechts überholt? O.o
A Mädchen eben, wie der El Uterus sagen tät. ![]()
wia fährt ma Einen 2 Takta ? ![]()
na Bumm
…owa auch Kawa hod schon amal weit Bessa Seyne Hausaufgabn zum Thema erledigt -Ois Stink Laungweilige 4 T Mopettn aufn Markt zu schmeißn …und des sogar noch vor 1993
…und wia ma aun 2 Takta in da Sölbn ccm Klasse fährt kaun ma bei Bedarf Ganz Gut da erkennen . Bei Gleichwertigem Fahrkönnen isse Vorn Die Kawa H2 750-Bj 71 bis 75 ![]()
https://www.youtube.com/watch?v=A6Wvn---mmc
ps a Suzuki mit 750 ccm gabs auch noch …und gibts auch imma noch , Einige Bessa ois Neu .
Lg Pg
A Hawara von mir hod de Suzi domois g’hobt! De zum Putzn woar a Horror… de Töpf gleich aungeordnet wie de Kawa… Töpf und des GAUNZE Hintaradl hobn imma ausg’schaut vom Öööö… wia SAU! Owa GEIL!
De Streckn is fad, owa des Radl woar a Wauhnsinn, des woar a Rachettn!!! A Freind von mir hod ane auf SB hergricht g’hobt, domois schau aun de 200 PS… unpockboar!!! Domoliger Wert um de 3 Kilo in ÖS, des woar fost so vüüüh wia OW I… ajooo laung is her, do host a fiar jenseits da zwa Kilo auf da Bundesstr. maximal 500.- Schü mitn bösen „Dudu“ Finger kriagt… heit fiahrns di mit da Zwaungsjackn ohhh!