Pensionistndaumpfa!

Oisa vor a poaar Joahr hätt i des no ned glaubn könnan… oda wolln… owa des mocht WIRKLICH Spaß, aundast zwoar ois de Hazarei… owa des is so wos von RELAXT…

I glaub… i werd oid… is ma owa WUARSCHT! :wink: :grin: :grin: :grin:

Sauber!!!
Gratuliere vüh Glück und Spaß damit!

Das kannst du nicht mehr werden… :eyes:

Du bist bereits alt! :sunglasses:

Maunchesmoi bin i wirklich „froh“ unsaren Quotinator zu haben… wos mochat i nur ohne dich??? :wink: :grin: :grin: :grin:

Ich zitiere deine Worte:
„Cruisen“, „Langsamfahrverhalten“, „Gemütlich“, „Windschild“, „kein flattern“, „ganz langsam“,… und das findest ausgerechnet du „einfach nur geil“ oder „i habe die grösste Freude“…

Wann wirst du pensioniert? :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

ka wunda dass du no einekummst in dei leda, hosts jo a glei 4 gressn zgross kauft :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…irgendwie… du bringst mi auf Ideen…vielleicht… najo schaun ma amoi… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Sodale, HEUTE Pikerl mit Pravour bestanden, gleich angemeldet, Kennzeichen woar ehhh schon drauf, weil Aunhänger hob i kan… i bin schau unterwegs mit dem roten Schlachtkreuzer!

UND JA, es ist halt ANDERS als mit der Gebückten, i versuch des jo sölwa zu analysiern, kumm owa no ned so recht drauf…vielleicht des Oita?? K.A. jedenfois is des Teil lustig, es tuat am NIX weh, es is gmiatlich… OK bei 170 is des NED gmiatlich, owa irgendwie wüh ma damit goar ned so schnö foahrn… :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: (wos schreib i do bloß :cold_face:)…des is anfoch nur Cruisen… Ideallinienverparking vom FEINSTEN! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Wos soll i sogn… ma foahrt wo hin…innerstädtisch… schmeißt ois in Koffaraum… nimmt sich vorher de Bode, oda wos was i Utensilien ausse… schlept kan Hölm und aundas Gramuri mit… anfoch LEIWAUND… de Buckte is in da Stodt hoid a Streß… de Blade a Genuß… :smiling_face:

Is ma wuarscht wöchane Schmäh hiaza iwa mi g’mocht werden… mir taugt DES jetzt A!!! Und des zöhlt!
Schließlich lernt ma nie aus und soit nie NIE sogn! :wink: :grin: :grin:

host e recht börny. mit 70 fohr i daun a sowos :grin: :grin: :grin:

haben von sonntag auf montag in windischgarsten zufällig im selben hotel genächtigt wie der gold wing-club. ca. 50 maschinen.
meiner begleitung ist die gladius umgefallen. nicht ein einziger fragte ob er helfen kann. ja, ich weiß, das ist nicht repräsentativ. lässt mich aber dennoch in’s grübeln verfallen. :eyes:

…der woar guat!!!

Foahrt an Tournpropölla und wüh iwa mei blades Hondale Schmäh mochn… wia woar des mitn Gloshaus und de Stana…
Nur weusd a poaar PS mehr host… i bitt dich du foahrst schau länga „a sowos“ ois wia i… oisa Boi floch hoidn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

…die Kehrseite der Medaillie…

Im Sinne von Gender, Frauenquote und Gleichberechtigung… ist das Verhalten eines Gentleman eben nicht mehr gefragt… des weiteren lässt man natürlich dem PÄCHTER den VORTRITT! Schließlich DEINE Perle, oder? :eyes:

Hoffe DU hast ihr dann geholfen!? :cold_face:

Wobei… es mich interessieren würde, was des mit MEIN Pensionistendaumpfa z’tuan hod?!

Mit dem Kofferaum kannst da zimmer, Kuchl, Kabinet mitnehman.

Jetzt brauchst nurmehr a aunders Forwerk und du kannst den Dampfa a bis aufs Knia umlegn. :grin: :grin:
Do tätns aber depat schaun am Heiligen Hügerl.

Vü Spass und entspanntes dahinngleiten mit dein Schiff.

LG
:grin: :grin:

… weilst du ihr aa ned ghoifn host Löffe … oda host ebba doch … :smiling_face: :grin: :wink:

Auf da andern Seitn … des is hoit die Kehrseitn fo da Emanzipation … ois kennans aa und des sogoar bessa … miassns sa se hoid a wengal a Gwicht offressn wia mia aa, damit das se de dicken Kübln aa dahoitn … des langzodade weibsvoik … :wink:

des mit dem cruisen hob i dia ja scho länga gsogt … i brauch des auffbuckln aufn Bock nimma … der Herr sitzt erhobenen Hauptes auf da Reibm und de Gfrasta miassn se hoit obebuckln… jeda so wia er kann oda mog … :smiling_face: :grin: :wink:

Mit neuen Reifen und a bissla Übung werden sicherlich die Raster sprühen… Knia, würd so und so ned gehn glaub i?! Foahrwerk… hmmm waun i aussakriag WO des Mistviech zum Härtastölln geht… werd i des tuan! Owa waunn ma des „Schwaunkn“ des Daumpfas von Haus aus miteinbezieht in die Fahrlinie, is des goar ka Problem…is jo eben NED fiar’S Knia oda sonstige Hazarein… dafioar hob i ehhh de Gixxn!

…du Wiarschtlsiada… i foahr EXTRA duart hin zum Aufhölfn… :eyes: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face:

Und sunst schreibst des SÖLWE wos i ehhh schon g’schriebn hob… waunn’s OIS mochn woin wia Mauna, daunn SOINS, owa mit OLLE KONSEQUENZN!

Ois erschta an auf A.Schwartza mochn und daunn auf de Kawaliere woartn… geh bittääää… :eyes:
Nana… um kaschaliert, hofiert und begentled zu werden muaß bei mir a Frau a a FRAU geblieben sein!!! Daunn is ma a a Gentleman! :wink: :smiling_face:

setz di amoi auffe, daun is schluss mit turnpropölla. soo bequem isse daun a wieda ned, wia dei ogspeckte goldwing.

Nur amoi anes gaunz kloar zu stölln!!!

Ana der wichtigsten Aspekte wurde soeben TOP SECRET erprobt… aum Lidl-Parkplatz hobn’s recht bled g’schaut…

DES DO!!! (2 kompl Pal. 1/2 l Radler!)

[image]http://s7.directupload.net/images/140610/kxfxb36t.jpg[/image]

De 4 Lita Weichspüler, und Fressarein san in’s Topcase kumman!

NIE mehr muaß i mitn Auto einkaufn foahrn!!! Yeahhhhh! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Dafiar kaunn ma sie auch noch flott bewegen!
Owa für so wos hob i de Dicke jo ned, sondan mehr für des oben gezeigte! :wink: :smiling_face:

Aber dafia hots jetzt an unhamlich tiafen Schwerpunkt. :grin: :grin:

…und durch des Boardcase a an WEIT HINTENliegenden… hmmmmmmm warad vielleicht amoi a klana Wheely meglich??? :wink: :grin: :grin: