Zweitens… verschränkte Arme lassen auf Unzugänglichkeit schließen… meine Handfläche offen… ich bin unbewaffnet…
dafiar de aundare im Sock… in Finga aum Obzug…
Drittens… boahhh da Martin schaut do seeeehr unbegeistert aus da Wäsch…
Da Bub is normal… ned diarr owa schau goarned blad… miaß ma hoid imma schaun das zumindest A SCHLAUNKA mit is…woher ma den nehmen was i no ned… owa mir findn an!
Najooo i hob wenigstns schau a Rroß im Stoi wos zur Figur passt!
Des war ungefähr so als wenn i da an Schilling hinleg und sag „Do liegt a Schilling“ und du i KAUNN eventuell recht haben weilst ned genau weißt ob do ned wirklich a Schilling liegt.
Die verschränkten Arme drücken nur meine Verwunderung aus.
… den ich eigentlich schon seit vier Jahren nicht mehr kennne müßte ist auch dem Onki schon aufgefallen. Die 29 jährige Prizessin die an Kutscher suacht werma mitn neffn zaumspaunna …
… koa Wunda des woar jo aa „one size fits all“ und etzat wo ma des Grispal longsam herzoagn kanntet mulat da schweizarische Maulaff weil de Hosn zwickt unta de Ochseln … weil in da Leng is da Schlumpf eh gleich bliebm …
nau oida des nenn i amoi a balettrunde…
lauter hungerhaken…buam es müssts a bisserl wos auf de rippen kriagn…
san jo eh lauter fesche buam…wos gibts do für unnötige diskussionen? von organspender weit und breit ka red, weil do kamma nix mehr ausbandln…
da db killer gfoit ma am besten - der schaut aus wia a teddy nach kahlschlag…leiwaund - de frauen miassn si jo aunstölln bei dem.
oiso oitersmäßig fandat i do scho mei platzerl - gwichtsmässig warat des a ka problem…an zwa ausfahrten und i kennt mei wilbers-hinterhaxerl scho nachjustieren…
obwohl mit 95 bin i jetzt a net grod a fliagn.