Pensionistndaumpfa!

… schau bitte bei Fenster ausse :rage: :rage: :rage: … gestern hods uns augschifft und heite wo ma daham san …

S O N N E

hob mi gern heast… i hob ma’s ehh aschon denkt… :eyes: :eyes: :eyes:

… Neisiedlersee Mole West ? :smiling_face:er fragte recht nett …

warum ned… do brauch i des DAumpfataferl ned umsteckn… weul de Autobauhn kaunn i mit da Bladn a foahrn!

Wenn er bittschön anrufen tun würd wenn er mit Freu Gerry so weit wäre! :smiling_face:

… MK1971 und DB KILLER beim erörtern der Lackverhältnisse einer Pacific Coast :grin: :grin:

… sollten wir nach dem neuerlichen Zuwax nicht umfirmieren von SAUBANDE auf FAT BOYZ ??? I man mir san olle a bissi graziös :wink:

… fesche Burschen mit :wink: :grin:

Erschtns FOTOGRAFIERVERBOT für de Zukunft!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Zweitens… verschränkte Arme lassen auf Unzugänglichkeit schließen… meine Handfläche offen… ich bin unbewaffnet…
dafiar de aundare im Sock… in Finga aum Obzug… :wink: :grin: :grin: :grin:

Drittens… boahhh da Martin schaut do seeeehr unbegeistert aus da Wäsch… :hushed:

Da Bub is normal… ned diarr owa schau goarned blad… miaß ma hoid imma schaun das zumindest A SCHLAUNKA mit is…woher ma den nehmen was i no ned… owa mir findn an! :wink: :smiling_face:

Najooo i hob wenigstns schau a Rroß im Stoi wos zur Figur passt! :worried: :cry:

Des war ungefähr so als wenn i da an Schilling hinleg und sag „Do liegt a Schilling“ und du i KAUNN eventuell recht haben weilst ned genau weißt ob do ned wirklich a Schilling liegt. :stuck_out_tongue:

Die verschränkten Arme drücken nur meine Verwunderung aus. :wink:

… blaade Buabm triffts bessa … :smiling_face: :grin: :wink:

… den ich eigentlich schon seit vier Jahren nicht mehr kennne müßte ist auch dem Onki schon aufgefallen. Die 29 jährige Prizessin die an Kutscher suacht werma mitn neffn zaumspaunna … :wink:

… kling oba zu bairisch, zu schwul.

Dann werde ich ausgeschlossen? :worried:

Aber auf der anderen Seite, dass zumindest mal einige anders Konten beweist ein Foto hier im Forum in neuem Leder… :sunglasses:

Ich komme sogar noch in den Ausgänger der Schweizer Armee rein (okay, knapp, aber dennoch!) Den habe ich mit 20 ‚bekommen‘… :wink:

dann hoit „bleede blaade Buabm“ … des warad dann so richtig östareichisch … so woarmherzig gmüatlich hoit … einetretn und sich wohlfülln … :smiling_face: :grin: :wink:

… koa Wunda des woar jo aa „one size fits all“ und etzat wo ma des Grispal longsam herzoagn kanntet mulat da schweizarische Maulaff weil de Hosn zwickt unta de Ochseln … weil in da Leng is da Schlumpf eh gleich bliebm … :smiling_face: :grin: :wink:

Gerüchten zu folge würdest du von deiner Statur her perfet in die Gruppe passen.

Wofür braucht man sonst 1300ccm? :wink: :grin:

:eyes: wer denn ?

nau oida des nenn i amoi a balettrunde… :grin: :grin:
lauter hungerhaken…buam es müssts a bisserl wos auf de rippen kriagn…

san jo eh lauter fesche buam…wos gibts do für unnötige diskussionen? von organspender weit und breit ka red, weil do kamma nix mehr ausbandln… :grin: :grin:

da db killer gfoit ma am besten - der schaut aus wia a teddy nach kahlschlag…leiwaund - de frauen miassn si jo aunstölln bei dem. :wink: :grin:

oiso oitersmäßig fandat i do scho mei platzerl - gwichtsmässig warat des a ka problem…an zwa ausfahrten und i kennt mei wilbers-hinterhaxerl scho nachjustieren… :grin: :grin:
obwohl mit 95 bin i jetzt a net grod a fliagn.

in arbeit onkl…scho gschehn