profistuntriding

die Dunlops, da schreit jeder im Fahrerlager: BOOOAHHHH DIE DUNLOPS, Da die Dunlops, und dort die Dunlops :slight_smile:

In der Früh bin i aufgwacht weil aner so laut DUNLOP gschrian hat.

und mi hats mindestens 5 Mal ned aufglegt weil i einen Dunlop ghabt hab.

… na dann komm mal mit uns ins heilige Land Tirol … :wink:

Weil ich hab a offene Stelle am linkn Zechn von da schoiterei trotz Sidi Bock !!! Ka Schmäh :grin:

In Vabindung mit´n Oitaszucka is des jo braundg´fährlich. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :eyes: :wink:

eh scho in Südtirol… da war mei rechter Handschuh an der Handinnenfläche durchgwetzt…

Wintex Qualität EDIT: bzw GPZ 500S blunzn is ned mehr gaungen :slight_smile:
EDIT2: Binäres System

Wos fia mi haßt, Du woarst allanich durt, oda? :eyes: :grin: :grin: :grin:

BOOOAHHHH DIE DUNLOPS

jo eh. aber im juli, august, september -> oktober tät’ I heier trotzdem auf heidinger setzn … ;-}

jetz auch Reifen für die Rennstrecke… die lass ich zerst wem andern ausprobiern :slight_smile:

i werd a ned alle ausprobiern, Dunlop hat mi auf der Straße wie auf der Rennstrecke gegeistert und aus.
Was der Bauer ned kennt des frisst er ned.

is bitte a empfindlicher Gegenstand, und nix was ma da mit einem Motorradhandschuh gach abrubelt.

Deiner vielleicht.

Aber meiner wär viel zu groß für meine kleinen Hände.

wos soi denn des ha ?  :sob: I bin mitten in da PUPaTÄT oiso kumm ma net mitn Oita jo  :rage:

Des intaprätier´st Du scho wieda völlich foisch. :cold_face:

Des Stimmungsschwaunkungen, Müdichkeitsattack´n und Hautunreinheit´n kumman vo de Wechs´ljoahre. :hushed:

Laut neichast´n, wiss´nschofftlich´n Erkenntniss´n, kriag´n Männa sowos a, nur hoid in obgeschwächtara Form, ois de Ìnnen. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… daunn hods mi eppa weng de Schwaunkungen auf die goschn ghaut ??? Jo des kaun sei weu, grod bin i net ogflogn  :wink:

Unrein san nur die Gedaunkn, net oba die Haut, da4 schwitz i zvü in da Hockn.
na und des mit meiner Müdigkeit hod de Blonde a schon erwähnt … oiso kaun i ihr sogn des is normal in mein Oita … na wenigstns wos positives heit Obnd :wink:
Wers glei frogn obs an Kwicki wü oder die volln 3 Minutn :eyes:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:[image]http://www.1000ps.at/forum/image/s2.gif[/image]  Herrlich!!!

Den muaß i ma merkn, i find a das a 4’tel Stund Strofvaschärfung is!!!  :wink:

…bei uns hast des fühhhh cooler, nämlich Midlivecrisis, des hast nix aundas, ois wia das dei Oide ned aungfressn sein dearf, waunst dei Marie fia a 19 jährigs Pupperl ausgibst und ihra ned amoi a neichs Biegleisn kaufst!

Schließlich miassn mia jo a ihre Monatsschwaunkungen daun des gaunze Joahr iwa aushoidn!!! :wink:

Obwoi…

Eigentlich…

Schon a paradoxe G’schicht, mit dera Gschicht…

Joahrzente hoidn’s am fuah das ma Verständislos is, wauns a poaar Tog im Maunat a „bisserl launisch“ san…

Daun is de Gschicht endlich Geschichte, und se san des gaunze Joahr so wia friara a poaar Tog, obwois den Grund dafiahr goar nimma gibt… :eyes:

Vasteh ana de Wöd… :cold_face:

… soll jo a Spass sein und ka Marathon …

Kennst den :

Zwa Oide Mauna unterhoidn si ibern Sex und der ane frogt den aundaren wie oft ers no zaumbringt. Der mant, na jo, zwa moi geht schon noch. Bist deppat sogt da aundare, zwa moi is super heast. Und wöcherer is der schenere von de zwa ? Wenn i erhlich bin, der im Sommer :grin: :grin: :grin:

…i bin do schon fortgeschrittana… bei mia is amoi z’Weihnochtn… :grin: :grin: :grin: :grin:

Super Idee … do schwitz ma wenigstens net aso :grin: … !!!

Und jetz´ stöll´ da nodazua vua, de Erd´n tat´se um 28 Moi schnölla drah´n - wos ma daunn erscht hätt´n? :eyes:

Z´Weihnocht´n? Bist sogor z´bequem, daß´t eam söwa auspockst? :eyes:

:grin: :grin: :grin: … die haum se sicher auf an Glosscherm gestzt de Gschpritztn … wie unser geliebter Roli zu sagen pflegte :wink: … aber auch die zweite Erklärung hat was, wonach das immer bei Vollmond passiert :grin:

Nur was soll ich mit ana 19 jährigen die net begln kau ??? :eyes: … s´is Sinnlos … :wink:

hörst Herr Gerry…

Schwitzn;
dama in da Hockn,
beimMopet foahrn im Ledaheidl,
aum Aumt, vuar lauter Sölbstbeherrschung das ma ned auszuckn… usw.!!!

z’Weihnochtn, muaß de Mamma hackln, do hod’s daun zwa Gschenka auf amoi, a lustige Tröte zum Blasen und a Pferti zum Reitn… :grin: :grin: :grin:, i werd do ned aum 24’ten hackln…