profistuntriding

i bin jetzt no ganz scharf :slight_smile:

[url=http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/stunt-riding-11100.htm]http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/stunt-riding-11100.htm[/url]

MAAAHHHH … OIIDDAAA !!!

DES MOCHMA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA … !!!

do foarat I mit zum pann aum montog, wennstma vascprichst, mir trainiern des … !!!
und ma brauchat nur 20 Innovas und aane hauma scho … :wink:

juchui, I hob an neichn favoritn … ;-}

glaubst fahrt die Innova no los wenn i in einem Mistkübel drinsitz?

Die Nummer mit der Tröte im Oasch ghert übrigens mir allanig :slight_smile:

sicher - die foat no los, wenn 10 pferd’ drinsitzn … sonst wär des glogn mit die 10 pferdestärken und des glaubi ned …

die nummer mit der vuvuzela kömma meinetwegen a gaunz auslossn, de is debbad … die mim klavier spül I und spül „penny lane“ … ;-}

mopeds schwarz lackiern des passt scho

du hast doch eh an ganzen Fuhrpark :slight_smile:

Heans Herr Oipo, se san jo goar ned blad gnua, damit’s ihna Spatzi unterm Klavier vasteckn kennan wia der Hörr im Video…

Hmmm… owa i vielleicht schon… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

dann wärma scho zu 3 :slight_smile:

na jeder taucht mit aner schwarzlackierten Mopeddn auf, und dann gibts hoit so a Art Uniform.

SCS Parkplatz in Wien, Vuvuzuela, a klans Klavier kriag ma glaub ich auch… :slight_smile:

aber echte wheelies und so Stunts wollma hoit ned ! Vü zu uncool.

I mach die Nummer das i von Moped zu Moped spring :slight_smile:

EDIT:

Na Wien is depad, des machma am Pannonia Ring! Und zwar GRATIS FÜR ALLE! :slight_smile:

…brauch ka Fuffizöla!
…welcher WM-Fuzzi kaun des schon…
pfffffffffffffffffffffffffffffff!!!

Und aus!

I hob des Tröterl furn, goa ka Tröterl hinten und bei miar mochts trotzdem
PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!
Sogoar mit Aroma, wöchana von de Fuaßbolla kaun des schon?! (so ausdauand wia i!)
Ollerdings muaß i aufpassn, das mi ned wegen „Futter-Doping“ aunekriagn, auf’s Fleisch vom Schweinderl kaun i des besonders guad!

Owa leiwaund san de Typen schon!

i glaub i hob no meahr Hoaar aum Oasch ois wie dena earna Klavierspüla… :grin:

erinnerst mi stork an mein geilsten Nachbarn!

oba der sagt er hat ka Internet, aber wahrscheinlich druckt der a Wuchtl so wies aussschaut weil den gibts nur 1x!!!

geiler typ du :slight_smile: und naaa i bin ned schwul echt ned, nur gegeilt von dem Brumm brumm!!!

hoit ausse zu uns nach Oaschbach, klane Ortschaft mit den geilsten Motorradstrecken rundum(Hölltall, Mariazell, Marialaach, Bärnkopf uvm)

Die rennstreckn san hoit weida… oba der Arbeitsmarkt is besser, und es wird 10x Sonnwendfeier gsuffa :slight_smile:

und du hast quasi den Arbeitsweg ois geiles Hazerl jedn Tag :slight_smile:

i bin soooo schoaf, das i obends fuar mein Spieglbüd onanier, weil i so a geiler Typ bin… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Na, waun schon daun pfeift eh de Schefin zum Ölfmeterschiaßn… :wink:

Oisa, Tankwogn hods bei Dir draußen owa leider kane (zumindest kane de wo i foahrn wüh!), somit a kah Hockn fia mi… :worried:

Sunnwendsaufn und des Morgens in de Hockn gurken (hollareidulliööööööööö) spült’s daher a ned, i bin a fost anti, da i von mein Deckel leben dua.
Ergo, muaß i mi auf da Stroßn oft zruckhoidn, damit ma des rosa Sch(w)eindi ned obhaundn kummt!!!
Damit scheidet des Hocknhazal aus, sonst bin i zwoa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURSCHNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, in da Hockn… owa nur zum Hofkehrn, weul da Deckel hod an searvas aungsogt… :eyes:
Den hod daun da Herr Inschpeckta aum Schreibtisch liegen!!!

Owa soitasd amoi a auf da Stroßn mit an Möpp unterwegs sein, kennan ma jo amoi a wengl de Ideallinie verparkn, weu mehr bring i ned zsaum… :smiling_face:

des is jo EXTREMST GEIL des Video  :grin: :grin: :grin: … warad direkt a Idee 4 den Schobbing Sity Parkplotz aun an Sunndoch. Olle 50erln mödn si und daunn moch ma an Klub auf  :grin: :grin: :grin:

Echt geil !!!

Jo des is a a hort´s Leb´n. Jetz´ geht´s jo, owa im Winta imma mit dem wenig´n G´waund den Raundstan auf und o´ geh´ - i beneid Di ned. :dizzy_face:

Ajo - und daunn no dauand zur Gesund´nuntasuchung, owa des is jo a zu Deine Sichaheit, ned nur weg´n de Freier. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :grin: :grin: :grin:

oba i kaun da ned dabeisein :slight_smile:

i muass mi anderweitig sportlich beweisen!

i hob mi am Vormittag glei um 1,5 Sekunden verbessert, aber dann hab i nach meiner ersten 2:12er Zeit mit der Fußraste fast einbaut in Kurve 1,
weil i körperlich so am Semmerl war :slight_smile:
Weniger 1000ps.at schreiben, mehr Laufen gehn.

Danach hab i dann eigentlich für die schnellen Kurven keinen Mut mehr ghabt, Kraft wär dann irgendwo wieder dagwesen, oba…

Und jetz kommt a neues Mopperl her.

In 3 Monat fahr i wieder aber dafür dann 1 Wochn oder sowas durchgehend.

san eh scho stoize Zeitn !!!
Neiches Moperl ??? SUZUKI ??? :wink: daun gehts unter die Marke der Luschen …

In 3 Monat fahr i wieder

mit heidenau ;-?

aber … gratiniere !

okay, aber no lang ned stolz.
I wollt eigentlich unter 2:10 kommen, oder zumindest 2:11 so das i jeden Tag 1 Sekunde find.
Aber die 2:12 bin i nur einmal gfahrn.

Kaufen werd i mir.

a VorZelt,
einen gschlossenen Hänger,
a ZX6R BJ 09 oder 10 und a Ringverkleidung
Reifenwärmer und die echten Slicks vo Dunlop
EDIT: und a neiche Lederkombi

in 3 Monat hab i des, und dann fahr i mal a Wochn.

Wenn i dann ned deutlich und konstant Zeiten unter 2:10 fahr dann bin i ned geeignet für den Sport.

I hab a Blase auf der Handinnenfläche vom Gasgeben :hushed: :grin:

dann bin i ned geeignet für den Sport.

gä gä gä … waasst eh, dassd mit 20ps mehr, d’runter sein wirst … ;-}

wie ich am 7ten Tag dann fahr :slight_smile:

der knackpunkt könnten die heidenauer sein … :wink: