do denkst an nix böses um 3 in da fruah und schaust no nei ins forum, oiso wia da letzte kontrollblick ausm fenster, bevorst die hinhaust, da les i plötzlich mein naumen und a gsoffana brit-hosnaufdaerd steht mit heugabel und fackel in mein vorgartl…

wos isn jetzt los? denk i ma und les noch…aha…i hob oiso an mitstreiter bei der deppenolympiade…mocht nix - i hob eh gwusst, dass i net alanich bin…
…spätestens noch mein ersten login hob i des gwusst…

und meine manieren werden nur schlecht auszradieren sein, für des bin i scho wieder zlang deppert.
häng amoi an esel, der sei leben lang an mühlstaan in kras draht hot oh vom stangl - der kann sei lebtag ka grade strecken mehr rennan…

aber danke für die freundliche unterstützung der altvorderen grenzbereichposter - ich hoffe ich werd mich der vorschussloorbeeren würdig erweisen.
und gschrieben hab i no net so viel, weil i ja im gegensatz zu den meisten hier ja auch noch soziale kontakte im „richtigen“ leben hab…

mei leitspruch is wirklich sehr bezeichnend für mi. genauso könnt stehn „no sports“ owa den spruch hot scho a aunderer oida grantscherm für sich okkupiert und wieder erwarten is der a bisserl vor mir auf da welt gwesen.
i lass mi net hetzen - von nix und niemandem. bin eher der kurvensegler ois da knieschleifgigant, weil i hob jo nix gstoin. bin dem teifi scho 2 moi von da mistgabel gsprungen und mit da zeit geht ma a wengerl die sprungkraft aus…oiso…gleiten statt hetzen haassts… 
sollt i amoi mei klanes zumpferl kompensieren miassen, dann kauf i ma a harley mit stützradeln. 
und jetzt fallt ma nix mehr ein, weils eh scho so spät is und i eh scho mit da nosn auf mein imac radier, dass i überhaupt lesn kann, was i do für an stuss daherschreib…

seniele bettflucht …???
oda was machst umm de zeit schon vorm rechna ???
in deim olter
braucht ma nimma soviel schlaf 
lg silli
hob des Büldl zwoar jetzt nimma gsegn, owa warum wundat mi des jetzt net, dass Du auf „Englisch“ stehst? 
[image]http://ecx.images-amazon.com/images/I/51-eXcYRZOL._SL500_AA300_.jpg[/image]
des is gemein. 
Nur weul er a bissl zuagnumman hot, brauchst net glei „es zwoa“ sogn.

nur waunn ka Gebüsch in da Nähe is. 
Herr Nirvana, ähhhm Nirva, Niiav, … no waßt eh, der ausn Simpl sogt: Der frühe Wurm hat einen Vogel. 
ja eh wahr…
weil im summa arbeit i eh für die reparaturkosten vo der gsxr 
[quote]
ORIGINAL: Gerry1702
UND … Bergführer ???
nix ??. ein Traum der schöner ist als der mit den fünf blondn Weibern im Bett …

[/quote]
also bergführer is nit meins,
i tua liaba fahren,leida gibts den job als enduro guide bei ins nitta,aba des würd ma gfallen.
des mit de blonden weiba hab i hinta mir,fahr mal in lech,st anton und ischgl taxi,i sag da lei da bist froh wannst koane weiba mehr siehst…obwoll…hmm…so a wirlpool hat schon was mit a paar hasen 
nix burgführer, es werden koane gefangenen gemacht 
wanns noch platz hat is a eitrige für mich mit
und a schwechater deserl, na guat a otakringer gangat a noch
des is neich, mir haben imma zahlt dafür,
aba mia haben den afgahnen eh imma gramm weis gekafft
… den 66er biag ma schon auf grod. Der is schwer (Wortwitz
) in Ordnung (glaub ich) und wurde durch seine sehr positive Aussage „built for comfort - not for speed“ von uns Nudlern herzlichst aufgenommen.
Zudem bitte … den Ramirez gibts seit 01.2005 … der is ned neich