Rechtliche Schritte?

host an Leichtn in da Gladiole ghobt. :grin: :grin: :grin:

Nojo - solaungst Di net dawischn losst. :wink:

umgekehrt :wink:

chris

Na! Obwoi s duat a guate Pivos haben: Red Hook, Fat Tire, Gorgen Biersch (super Hefe!!!), …

Owa a Anekdoterl:

Meinereiner leiht se den Fernsehsessl aus. Der Verleiher kriagt mit dass i a Vmax hob. Schaut a bissl besorgt owa mit der Kreditkarten is ois paletti! :smiling_face:
Er schult mi ei: Da muttu bremsen, und da… :cold_face:
Is recht: I - Gang einei und weg (hom jo ordentlich Drehmoment!) :grin:

Noch 1 Stund beim Haus von da Chefin: I: „Wos muas i do nuamoi tankn? Geh bitte ruaf den Ami o und frog! Danke!“

Sie ruaft o und sogt (iwasetzt): „Tschuidigung - mir hom uns grod a Mowed vo eana gliechn! (Pause :grin:) I wollt…“

I glaub während dera Pause hod er sei Moped in ana Hausmauer pickn gsegn und ogfongan zan rean! :grin:

Bin Übrigens domois in 24 Stund 450 Meilen! mit dem Elch gfoan!
Und da Oasch hod ma ned so weh ton wia noch 5 Stunden auf meine Vmax! :rage:
(Ka wunder bei dem Fauteuil! :wink:)

HU

an Anektoterl kaunn i a aufwortn.

Vua gefühltn 100 Joahr wor i des erste Moi auf Kreta. Kumm durt aun und genau vis-a-vis vom Hotel is a Moped-Valeih. Aum nächstn Tog, glei nochn Frühstück bin i durt vuastöllig wordn. Stengan durt lauto so 125-ga Rasierklingan umanaund und gaunz hintn vasteckt a GPZ 900.

I stapf genau auf de Klappasacki zua - kummt da Valeiha gaunz hektisch auf mi zuagrennt und erklärt ma, des is sei privates Moperl und net zu Herleichn.

Draufhin hob i eam gsogt, dass i mi net auf a 8-terl setz, weul i Aungst hob, dass´ i´s hin moch. Noch laungem hin und her hot er mir do de Kawa borgt. Obgesehn davo, dass des des absolut foische Radl fia de Bergstraßln durt is, hots mi im Hofn vo Herakleon (jetzt wird da Gerry jubln) durt in an Krasvakehr aufzaht a no.

Irgendwie wor der sehr negativ erregt, wia i´s aum Obnd wieda brocht hob. Sowos von haklich diese Griechn - tzzztzztz. :cold_face:

dass des in de genfer-konventionen vabotn hobm. des derf ma nua freiwillig (stöt se jo de frog ob ma do an eigenen wülln hot). waun net, hot ma eh a gfährlichs begleitfoahrzeig
cu
heli

Spätestens jetzt hostes eam eh zoit! :grin: :wink:

HU

domois eh a Kasko obgschlossn. Außadem wors net soooooooo schlimm. Kupplungsherberl, Blinka, Spiagl und a poar Kratzerln. :eyes:

…dafia gibts do (seit mindestens Mitte der 80er) und wia jedem Kind seit der depperten Werbung kloar is wos völlig Ondas! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
Schauns leicht ned TV? :cold_face:

HU :wink:

diesn „pro-Obtreibung-Spot“ kenn i. :wink:

… Norrnschrift no a bessere Strof heast  :grin:

… des is oba ned de feine Englische. Wor er aus Italien ? Durt fohrn olle so.

Und jetzt is der Fredl weg weils da Drohungen gab oder wie versteh ich das ?
Daunn miassma wieder aufpassn wos ma schreim wenn und der „PIEPS“ vaorschn wü … :grin: :grin:

Schwoche Leistung wenn ma so an Orsch ned amoi de Meinung geign derf !!!

i hab do leider ka auntwordt draufgschriebn, sonnst hätt i da in link rausgsuacht…

greeeeeez, ich

mas macht ists vakehrt,weyl  i hob scho ane Draufgschriebn und find an Link nimma :grin: :cold_face:

Lg Pg

Was „oder was“ - isse ka Wunda wenn Du so gemein bist :sunglasses:. I klog di jetz ah :eyes:.

P.S.: cooles t-shirt vom Freund im Hardly Land, oda? MLC rocks!  :wink:  :grin:  :grin:  :grin:

Was war da jetzt wirklich los?
Auf wessen Wunsch wurde jetzt der Thread gekübelt?

…und Antworten werden doch mitentfernt! :eyes:

Oder? :cold_face:

HU

die 72 mitfahrenden Zahnärzte die ebenfalls anwesenden 85 Rechtsanwälte so unter Druck gesetzt tätig zu werden, dass der Hr. Holgerson in den Beschwerdemails drohte zu ersticken. :dizzy_face:

Um die Ernsthaftigkeit der Drohung zu verdeutlichen, wurde ein gelbes Drehlicht vor dem Redaktionsgebäude platziert. :cold_face:

Ich und gemein? Ich hab ihn nur gefragt, ob er sein Verhalten nicht albern findet! :smiling_face:

„Oaschwarzen“ etc. wurde von anderer Seite eingeworfen! (von mir doch nicht, also wirklich!)

Der Typ traut sich was! Rehspeck! :wink:

HU

…mir etwas einfältig zu sein! :wink:

Als ob de Pappenschlosser und de Paragraphenreiter selber schreiben würden! :sob:

Dafür haben die doch Sprechstundenhilfen und Sekretösen! :smiling_face:

Aber das mit dem Drehlicht - das halte ich auch für möglich! :grin:

HU

Umstand ist mir sehrwohl bekannt und ist meines Erachtens keiner separten Erwähnung wert. :cold_face:

Ist doch inzwischen jedem Kleinkind geläufig, dass die Schrift von Ärzten nur von schielenden Apothekern entziffert werden kann und der Großteil d. RA nichteinmal einen PC bedienen kann. Dazu besteht auch absolut keine Notwendigkeit, da eben zu diesem Zwecke die v. Dir erwähnten Sekre- Und Kopitösen gehalten werden. :wink: :smiling_face: :grin: