…Dir dieser Umstand bekannt ist! ![]()
Ich entschuldige mich hiermit in aller Form für die ungeheuerliche Anschuldigung meinerseits und erkläre eidesstattlich, dass Du ein ganz ein Wiffer bist! ![]()
Ich hoffe, dass damit etwaige Klagen vom Tisch sind, und wir wieder in gewohnt einträchtiger Weise niederträchtige Bemerkungen gegenüber Dritten produzieren! ![]()
Hochachtungsvoll
HU
angenommen. ![]()
Ich lasse Dich somit mit einer gelb blinkenden Karte davonkommen.
![]()
,so in Der Oart kennts Gwesn seyn
,Oda De Gaunze Redaktion is a Heimlich in dem Varein
, und fröhnen daunn bsondast am Wochenend, Ihrem Liederlichen Doppel-Leben , nämlich Haaalliigalli Foahrn, bis da Oarzt kommt
![]()
Patsche Brudahaut Pg ![]()
… san deine Auntwortn a weg du taube Nuss du ![]()
Kummst heite mitn Pille zu mir ? I wort a mitn duschn dast di fühst wia daham ![]()
maskiert und bis zur Unkenntlichkeit vahüllt mit „Roger Staub Mützen“, wia mas vom seelign Edi Zimmermann her no kännan.
![]()
aba trotzdem Alle , mit am 1Kps Logo auf da Kuttn, natirli in Geheimschrift, sonst erkennan sie sich ja gegenseitig nitta
![]()
des muaß schon seyn in am gar so Ordentlich Varein
![]()
Lg Pg
ORIGINAL: Gerry1702
… san deine Auntwortn a weg du taube Nuss du
Kummst heite mitn Pille zu mir ? I wort a mitn duschn dast di fühst wia daham
,Leida Heite ned,hob seit Gestan, a Hois entzündung
,(ziemlich lästig
),hoffe Aber dann Morgen oder Übermorgen,
Lg Pg
wird wieder bei mir nix weil ich verplant bin und danach wird der Biber schon schimmeln.
Wos moch ma ?
ORIGINAL: Happyup
…und Antworten werden doch mitentfernt!
Oder?
HU
eigentlich nit.
zumindest wars früher so, dass man über die eigenen beiträge noch zu dem fredl kommen is. nur das anfangspost wurde entfernt, und somit isses auch im tratsch nicht mehr aufgschienen. aber der rest sollt noch irgendwo am server rumgammeln
greeeeeeeeez, ich
… san deine Auntwortn a weg du taube Nuss du
Kummst heite mitn Pille zu mir ? I wort a mitn duschn dast di fühst wia daham
habs schon oben geschreibt, wies is.
na, des wär gestern gwesn, und na, da pille kimt nit mit. oba heite kennt i glott vorbeischaun.
greeeeeeez, ich
wird wieder bei mir nix weil ich verplant bin und danach wird der Biber schon schimmeln.
Wos moch ma ?
,Jo Ruaf ma Uns Zsamm,Biber is ja wurscht
,daun ggf am We,oda am Montag,weil später in da Neichn wochn muaß i wida bissale wos Hackln ![]()
Lg Pg
… wüst da deine Fotzn allanich ohoin ??? Ohne Schutz durch den großen Herrn Pillegramm ?
![]()
Na gern wennst di traust …
Kaffee haumma immer zhaus.
… wüst da deine Fotzn allanich ohoin ??? Ohne Schutz durch den großen Herrn Pillegramm ?![]()
Na gern wennst di traust …Kaffee haumma immer zhaus.
,Oarma Mayer Bua
,i Denk on Dich,und zünd auch a Kerzal aun
![]()
(vor Allm wenn no soichane wia da El Neffe, usw, dortn rumhängt) ![]()
Lg Pg
… manchmal san mei Frau und i sogor allanich … murgn kummt da Banditsteve und Freidoch muas i de GSR vo da Hammy polliern. De schaugt furchterlisch aus
![]()
Nau und Saumstog khert wie immer der Famülie.
… manchmal san mei Frau und i sogor allanich … murgn kummt da Banditsteve und Freidoch muas i de GSR vo da Hammy polliern. De schaugt furchterlisch aus
![]()
,oba Freitag wär ja ned schlecht
,weyl daunn konnst am Mayer seine und meine a Glei Mitpoliern, wannstn schon gjhaut host wia an Tanzbärn
,weist eh geht daun in Anem Aufwasch
![]()
Lg Pg
…„Papschi“, bis Saumstog!!!
![]()
…da Herr DB, hod ZWA (zwei) Drahliachtln auf sein Tank, jo!!! ![]()
Oisa i hob earm jo in oilln Punktn recht gebn, den Herrn Administratööör!
Weeeiiil, i HOB JO DRAHLIACHTLN! ![]()
Oisa derf i jetztan, gaunz offiziöööl olles vuar meina Stoßstaungan von da Stroßn schubbsn, so laung i de Drahliachtln aufdraht hob! ![]()
Hmmmmm… vielleicht soit i vuarher no beim Radio aunruafn… das darauf hinweisen, sich g’fölligst von mein Tanka zu varpissen, weul i’s sunst oweschiabn DERF!!! ![]()
Oisa fiar mi hobn soiche Leit, de wo sich auffiarn wia Sau und daunn a noch darauf beharren Recht zu hobn, a noch a Entschuidigung valaungan, weu ma ned g’wust hod, das wegn ana Schrotttour, de Stroßn plötzlich in’s Privateigentum von dena Harlinervnsagln iwagaungan is, anfoch nur an extreman Klescha! ![]()
… du kherst eh dazua ![]()
ÜBRIGENS … wennst wos laut um Hüfe schrein herst … DA MAYER KUMMT IN A POOR MINUTN ZU MIR
![]()
Er wü ma sei Strumphosn zeign … perverser Hund und des wo doch mei Frau daham is … ![]()
… kummt heite.
Und wenn i mid dem goschertn Hund fertig bin hod der aundare Surgn oiswia a Politur ![]()
Freitag späterer nachmittag ging aber schon !!! Kenntn jo beim Ferl Rippaln vaputzn ! ? ! ? !
… kummt heite.
Und wenn i mid dem goschertn Hund fertig bin hod der aundare Surgn oiswia a Politur
Freitag späterer nachmittag ging aber schon !!! Kenntn jo beim Ferl Rippaln vaputzn ! ? ! ? !
Stimmt,hert si Guat an
,weyl Murgn sols jo wida Donnan und Reahrn
aus Olle Kibin ![]()
wir ruafn Uns ofach zsamm, irgend a Bleedsin wird scho ausiikemman
,
Sogst Dem Herrn in Teits
,oda wia des hast,an scheenan Gruaß
Lg Pg