MAYER is weg und ich hatte das große Vergnügen ( ) des Mayers Strumpfhose sehen zu dürfen. Na ja muss zugeben, ned schlecht soa Triumbf Hoserl nur de Haxn hassn nix. Kane Waln, aundraseits, von wos a ?
fost üwalesn ,und hoda laung Zapplt da Meyer Bua in Seine Teits
oiso Murgn des Rippal fressarei, schaugt Guat aus,i bin dabei,außa es Regnet, deppat daher, donn nit.
wos isn mitm Valeihnix, und De Andan Grundsolidn?
Hr Killa , recht host und deswegn is mirs a wurscht, mit wosd Murgn um 1800 zum Fritzn kummst
kaunst ja a mitm Brummi vorfahrn so wia sich des gheert,Oda glei karacho- Eini in Ladn, wegan da Bombign Stimmung warads
oiso i siag da koa Problem weil des geht bestimmt Stundn laung Guat ,weil De Erbsn Hirne Da Rechtsvadreha und Gfries Richter Fraktion eh ned bsondast Helle saind und daher , a Ewigkeit für a Gewisse Verhaltenstruktur gewisser begebenheitn brauchn, Diese Dementsprechend umzusetzen. Auf Guat Deitsch do dauerts long bis wos Klingelt bei Denan,und warscheinlich Denkens des is Normal, und Er griagt Bloß a Neiche Lieferung, mit Halligalli Edlschrott,Na jo und des is halt amal laut
Muss ehrlich gestehen dass ma des jetzt schon zu lange dauert und ein Winterprojekt kann auch eine Schmalspur Modellbahn sein, aber sicher nicht mein Motorrad. Ich pfeif drauf und werd das selber in die Hand nehmen.
Mal sehen ob was positives rauskommt dabei
Kannst aber gerne einmal Probefahren. Ich sag ihm morgen Bescheid. Falls du meiner Süßen weh tust mach dein Testament !!! So tot warst du noch nie junger Mann