Reh-Sü-Mäh ...Dolo Tour 2013

Der?

:wink:

waß i endlich, aun wem mi der daunand erinnat! :grin:

http://ais.badische-zeitung.de/piece/02/63/06/63/40044131.jpg

Dann können wir aber auch gleich weiterfahren.
Route des Grandes Alpes – Wikipedia
:wink:

Schau des is net wirklich zu erklärn warum des so is.
Vielleicht san die zwa tatsächlich verwandt, Vater und Sohn (na, …do haberts an da Ähnlichkeit) :cold_face:, Onki und Neffe (na, … zwenk Reschpekt voneinander) :rage:, … so wia die zwa miteinander umgehn könntn des Briada sein :eyes:, kane Zwülling ower zumindest Hoibbriada! :grin: :grin: :grin:

Hat mich auch gefreut Deine Bekanntschaft zu machen, die der Anderen auch!!!

Gruß Jürgen

was :sunglasses: …des gangat auf Jedn Foi …liegt bloß aun da Gewichtsvateilung :smiling_face: da Oane Frisst holt zvül und da Aunda zweng

Ich mir auch als ersters gedocht! Voter mit puberdierendem Sohn ower,…
der ane hot Hoor der andere kane :eyes:? :smiling_face: :grin: :grin:
Edit: am Kopf!!!

do kaun nur da gerri ois pupertärer fratz ghoidn wern :stuck_out_tongue:

daun stimmts jo erschd recht :smiling_face: wia beim Gwicht :wink:

Da Ane zwül da Aunda zweng :worried: …so laungsam kumma da soch aufn Grund -Nit? :grin: :grin: :grin:

…Zeitweis passats zu eam! :wink: :grin:

Jetzta miaß ma aufpassn, net das ma do wos unangenehmes aufdeckn, wos a ewiges Geheimnis sein sollt! :eyes:

Des hast da Onki und da Maya foin unta Das Thema Faktn :grin:…Papi und Sohn halt :smiling_face: …is oba eh ned weida schlimm -find i :grin: :grin:

keine Ahnung ob es schon mal gesagt wurde hier ,egal sonst nochmals, ich glaube das kann ich im Namen aller die dabei waren sagen, ein großes DANKESCHÖN für die Schererei, Organisierung und Einladung des Sauhaufns! :grin: :grin: :grin:

LG Jürgen!

Edit: geregnet hats auch mal?

Ich schliesse mich dem Dank gerne an, der Gerry darf das gerne wieder mal machen. Allerdings macht ihm vielleicht der w_ds heftigste Konkurrenz!

Daneben auch einen Dank, an die die eine Lokalspezialität mitgebracht haben: bub500, Jürgen76 und martin0762. Jetzt ist man wieder schlauer (und noch verfressener). :smiling_face:

Sauhaufen? Welcher Sauhaufen? :dizzy_face:

Grüsse vom Quotenschweizburgenalpenlandbewohnerundcarepaketversender.

wiaso erst nexts johr? i hob ma docht heia no moch ma a tour. des schliasst jo nexts johr ned aus :wink:

wer wü scho im summa in sizilien schwitzen? des warad ma zbled - no dazua mitn cheffe. den brauchet i im urlaub ned. nix für unguat, mei chef is scho ok, owa im urlaub wü i mei rua hom.

pass auf dass des ned unter bestechung foit :wink:

… e so. mei betrieb is a klan. i bin da anzige. do is a kana aufn aundan grantig :wink:

ned wirklich. richtet sich nach der sogenannten „auftragslage“. da ich im sept 2 wochen in russland bin (jekaterinenburg = am arsch der welt) kann ich nur 2 wochen auf urlaub gehen im sept.

Gasleitung, Kurzschluss? :eyes:

Ist immer wieder ‚nett‘ anzuschauen, was in welchen Fällen zum Neu- und was zum Zeitwert versichert ist. Wenn in Zürich eine Wasserleitung bricht, wird es nur zum Zeitwert ersetzt. Wenn allerdings das Haus in Flammen aufgeht, gibt es den Neuwert. :cold_face:

vasichara san sowieso de gressten bücha. de richtn ses e imma so wiasas grod brauchn …