… ur liab …
![]()

… ur liab …
![]()

… des Meial hoit locker dreiahoib Lita Wossa auf … ![]()
… sei ned soooo gemein …
… zu dem orman Viechal
![]()
… und nächstes Jahr wenn da „Neistädter Schönwetterpilot“ zum Mitfahren aufruft bin i eventuell a dabei … wenns Wetta passt ![]()
lg und na „grengt“ in dem Sinn hods ned !!! ![]()
… SIZILIEN … rund uman Ätna mitn Moped is oba a Einlodung von mein Chef … do kaunn i schwer wem mitnemma ![]()
Da Rest von de drei Summawochn spüt sich in da Kvarner ob
so is des mit uns.
… mit mein Freind dem DB-Killer a Kroatien Runde weil er heier wegn seiner Wirbelsäulen OP nimma fohrn derf … drauf gfrei ma uns scho jetzt … haumma vor 2 Johr gmocht nur zu zweit … beste wos gibt.
… nimm i eh ned it ausserdem wer sogt Urlaub ? Des is a Gschäfstreise weu unsare Top Kundn a mitkomman … so is a mei Chef. Und i hob ka Problem eam a im Urlaub zu seghn ![]()
… unser Betrieb is a Klana … bei und gehts famliär zua und kane is aufn aundan krantig
Jo sowos gibts a ![]()
…
und ? griagst a jederzeit Urlaub ?
![]()
… seine Heimat nie wirklich verlassen … ![]()
… der Schweizer is gor ned so schweizerisch unterwegs wie ma glauben möcht … wor unsan Rennfohra immer aufd Ferschn ![]()
… wahres drann ![]()
… geil dast wieder „on se road“ bist wenn a momentan nur per „Winner Linien“ ![]()
Wichtig is dass dei Hauptkabe wieder auf grod bogn is und die Plitschka Platschka (danke Olpo für den dämlischen Ausdruck
) san reserviert ![]()
Wie gsogt - die Rippalspochtlarei muass no a bissi wortn aber sei dir sicher … sie wird passieren ![]()
In diesem Sinne - gfreit uns olle dass du die OP guad iwastaundn host Großa !!!
greez ![]()
… hob i no an Tschokka ???
… ![]()
Der Schrotti lest immer so genau … oba nur bei mir hob i den Vadocht ![]()
… wer i aum FR und SA ned aufs Mowed steign.
… der war gut …
![]()
… dem kann man eigentlich nichts mehr hinzufügen ![]()
… nächste Woche ?? Die Scheisse dampft weiter …
aber ein Trost - so haben wir unsere Mopetten länger ![]()