Reh-Sü-Mäh ...Dolo Tour 2013

… ur liab … :wink: :grin:

… des Meial hoit locker dreiahoib Lita Wossa auf … :wink:

… sei ned soooo gemein …

… zu dem orman Viechal :wink: :grin:

… und nächstes Jahr wenn da „Neistädter Schönwetterpilot“ zum Mitfahren aufruft bin i eventuell a dabei … wenns Wetta passt :wink:

lg und na „grengt“ in dem Sinn hods ned !!! :wink:

… SIZILIEN … rund uman Ätna mitn Moped is oba a Einlodung von mein Chef … do kaunn i schwer wem mitnemma :wink:
Da Rest von de drei Summawochn spüt sich in da Kvarner ob :smiling_face: so is des mit uns.

… mit mein Freind dem DB-Killer a Kroatien Runde weil er heier wegn seiner Wirbelsäulen OP nimma fohrn derf … drauf gfrei ma uns scho jetzt … haumma vor 2 Johr gmocht nur zu zweit … beste wos gibt.

… nimm i eh ned it ausserdem wer sogt Urlaub ? Des is a Gschäfstreise weu unsare Top Kundn a mitkomman … so is a mei Chef. Und i hob ka Problem eam a im Urlaub zu seghn :wink:

… unser Betrieb is a Klana … bei und gehts famliär zua und kane is aufn aundan krantig :slight_smile: Jo sowos gibts a :wink:

:wink: und ? griagst a jederzeit Urlaub ? :grin: :grin:

… seine Heimat nie wirklich verlassen … :wink:

… der Schweizer is gor ned so schweizerisch unterwegs wie ma glauben möcht … wor unsan Rennfohra immer aufd Ferschn :wink:

… wahres drann :wink:

… geil dast wieder „on se road“ bist wenn a momentan nur per „Winner Linien“ :wink:

Wichtig is dass dei Hauptkabe wieder auf grod bogn is und die Plitschka Platschka (danke Olpo für den dämlischen Ausdruck :grin: :grin: :grin:) san reserviert :wink:

Wie gsogt - die Rippalspochtlarei muass no a bissi wortn aber sei dir sicher … sie wird passieren :wink:
In diesem Sinne - gfreit uns olle dass du die OP guad iwastaundn host Großa !!!

greez :wink:

… hob i no an Tschokka ???

:grin:

Der Schrotti lest immer so genau … oba nur bei mir hob i den Vadocht :wink:

… wer i aum FR und SA ned aufs Mowed steign.

Prognose für Niederösterreich - wetter.ORF.at

… der war gut … :grin: :grin: :grin:

… dem kann man eigentlich nichts mehr hinzufügen :wink:

… nächste Woche ?? Die Scheisse dampft weiter … :rage: aber ein Trost - so haben wir unsere Mopetten länger :wink: