Reifenempfehlung

hat Gripp ohne Ende, also bei der XJR bis zu die angsnippel, aber bei 3200 war er ein julbrünner!
mit dem brückensteiner fahr ich etwas über 5 t

Wooos? Des is net auf mein Mist g’woxn! I hobs nur beim Namen g’nannt! :grin: :wink:

Wie du richtig schreibst, liegts am kutscher. Dann wird deine fahrweise wohl ned ganz so motiviert sein :wink:
Der m3 war bei mir in F, CH und I nach 3500km fast a slick (nö, ned nur in da mittn :grin: )
Das a pneu auf da 750er länger hält als auf ana 1000er klingt logisch, weil doch ein drehmoment- u. leistungsunterschied
vorhanden is…

Und wos i so rausles fliegst und rutscht du wesentlich mehr km als du fährst :grin: :grin: :wink:

des kumt da nur so vor, weils die uroidn gschichtln bei jeder gelegenheit aufwaman :sob: :grin: :grin:
najo, in f, ch und i is da asphalt aber a bissi rauer als in unseren breiten. do würd ichs mir sogoa einredn lassn :eyes:

greeeez, ich

Jo von dera Warte hob i des no ned g’sehn… oisa soit i in Oidn lossn, damit i a de passende Ausred hob… sehr guat! So moch ma des… miar waradn jo ehh de schnöllstn qwesn… waunn ned der Rafn so bremst hätt!!! Sehr g’scheit! Unsa Gerri, der denkt hoid imma aun ois!

… und vagiß de Zeit de er am Kickstarter umanaundhupft ned … :grin:

… da gerry kummt mit ana bandit noch sillian? na dann bin i wenigst amoi ned da lamgsamste. bled is nur die aseitige getriebebelastung - do reichen de zwa erschten gäng

:wink:

Keine Angst, bist höchstens nur der Drittlangsamste.

Ein Quotenschweizer und Kurvenzuparkierer kommt ja auch noch. Sozusagen eine mobile Verkehrsberuhigung… :worried:

gern - kaunnst mein glei mitpeckn. :grin:

Sogst ma hoit waunn i mi wo eifindn soll. :wink:

eam no imma net? :cold_face:

Wie er domois des Reißate kriagt hot, wor´s de Bremserei und wia eam schwindlich wordn is, wor da Krasvakehr schuid. :grin:

Imma a Ausred parat, der oide Storypusher. :wink:

… mein Appenzellertransport hon i glott vagessn. E kloa, dass de mobile strassensperre wia a schloftabletten fohrt - schwüzer halt

wos is jetz du pfeiffn?
foast mit oda ned?
am mitwoch um 16:50 bei mir einfinden zum moppedverladen.

greeeeeez

des warad doch a mistroafn. da m3 hot do es dopplte mitgmocht :rage:
najo… schauma moi wia laung er auf da 675er tuat :eyes:

greeeeeez, ich

Die Temperatur. In der Stadt glaubst du hast einen Patschen vorne. Überprüfst es auf der Tankstelle und es passt 2,5 bar.
Draussen auf der Landstraße gabs keine Probleme, da ich aber auch gerne mit dem Motorrad in die Arbeit fahre ist das so ein Ding. Ausserdem haben mir auch bereits Forenuser bestätigt, das ein Sportreifen für die Bandit nichts ist. Deswegen jetzt der BT 023

LG

Tour Nr 1 ist a bisserl länger als 400km, weil wir ja schliesslich am Anfang von Sillian nach Cortina müssten und am Ende vom Passo di Giao zurück nach Sillian. Laut Google maps sind das dann 573 km oder hab ich da was verdreht beim eingeben? Kenn mich ja Nüsse aus in der Gegend …

Tour 2 und Tour 3 stimmen soweit - wenn man ein bisserl spielt im Google Maps. Ich kenne in der Gegend aus Sicht Motorrad fahren gar nix daher ist mir alles recht. Es sollte halt auch Sozia-tauglich sein :wink:

wie wärs damit?

Vorschlag 1

Also allgemein… geht für mich nichts über Continental!! :smiley:

Wüll I doch stork hoffm!!!

Vielleicht a friaga! :wink:

muß Euch leider enttäuschen, Ihr werdets net dazukommen die Kurvm zuzuparkn. :eyes:
Do steh scho I! :cold_face: :grin:

… leicht a a emmentaler auf radln sprich a schwüzer?