na, bin a steirischer Bauanbua. Der mit ana max. Geschwindigkeit von an Traktor, der nur Drehzohlmesser und Stundnzähler hot, überfordert is! ![]()
… hüüüülfe a bauer mit nur zwa radln! de kennan jo ned amoi mit 4e umgehen, ohne a mopped zu zerstören! ![]()
Lumpi , i how dem ZRX1200R ane Continental Road Attack 2 gegönnt.
Fühlt sich bis jetzt SUPER an. Do host a poa FotosInnen:
Hier ist nochmals ein Bauernsohn.
![]()
Aber nur die Ruhe, bisher habe ich nur meine eigenen Motorräder abgeändert. ![]()
Oder sie wurden abgeändert… ![]()
Wobei, seit wann ist BMW ein Motorrad? ![]()
Des mit’n „Bauan“ hob I an mein ölteren und jüngeren Bruder obgebm, tjo,… und des mit’n" buam",… is a schon vorbei
- wenn man mei Umföld glaubm darf hot sich zu „a festa Depp“ entwicklt!
Ob des besser is?
![]()
He Lumpi, heit howi Amerika doch noch zugesagt und woa zur Sichaheit noch a bills Kurvln. Also dos erste Mol mit die Rod Etek 2 - da Off woa noch nie so stabil, echt supa. Bis donn
is mit Dir?
Jo, na, vielleicht, oder doch net. A Entscheidungsfähigkeit schlimma wia a Frau!
![]()
hm, sollt ma erm a rockerl kaufen? oder a lederkombi mit de typisch weiblichen ausbuchtungen vorn …
„GUSCH TSOMM“ wie die Schweiza sogn tatn ![]()
… die ausbuchtungen ned leer bleim könnt er jo durt an appenzeller eine tuan und mitbringan … kommt e an de originalverwendung nah ran ![]()
… de laungan losa daun no in hööm einepassen isses jo wurscht.
… aufpassn, dass de Luser bei Helmaafziagn net nach vorn klappen … sonst wiads finster …
![]()
… san daun de leit, de ständig die sonnenblenden auffetuan woin obwoi kane unten is oder der hööm gor kane hot ![]()
Eh kloa
- jetz hom wieda olle a große Goschn
weil i zwa Wochn nit do bin
-
und nocha wieda umaplean wenn´s dafia Saures gibt
.
der warat sicha a recht a fesche Kotz - nur leida is er/sie gfaungan im Körpa eines furchtbor hässlichn Bauorweiters.
![]()
… servicekosten für mei K12 san schlimmer, glaubts mas
mein ganz büllich,ach ja hab vergessen zu grüssen , Salute ![]()
… sogst des … so a Kuah suft und frisst die oam … drum steht die Mei seit 14 doog bei am andern, der wos des no net wois …
![]()
… aber auszahlt hat sichs trotzdem. sie nimmt gas aun wia sau und hot auf amoi an durchzug, den i no ned kannt hab von ihr ![]()
i spor hoit bei da kedn und de zaunradln (weil kardan-antrieb) und muas ned wia zb die hondas olle 6000km zum service sondern nur olle 10.000 (oiso trotzdem 2 moi im johr). i denk in summe kommts aufs gleiche ausse.
is material hätt e nur 190 euronen ausgmocht (kerzen, öl, filter, etc.), owa de graxn is so bled zum zalegn, dass 9 stund braucht hom in da werkstott. bmw-werkstott tät 14 stund verrechnen übrigens, oiso ned zu bmw fohrn mit sowos.
… dann woat amal aauf den 60000er Kd bei der Kuah … wann de den hoibn Motor zlegn müassn zum Zahnriemen tauschen … ok woa bei der 1150er RT vielleicht extrem, de Deppn hom de Vakleidung auf jeder Seitn mit 18 Schraabm festgmocht, da brauchst sch fast a Stund bisd an Motor hikummst … oba de Bazi nemmas vo de Lebendigen … wey vo de ondern kriagn ses nimma …
![]()