runterschalten im stehen?

na was glaubst, wie oft mi ana aungraunzt hod mit: „Mia hupft dauernd die Zweite ausse, I glaub, mei Furgelege hod wos, kaunnsd des ned mochn  …“ - früher, in der Mopedzeit … :wink:

Die Mißweisung kanni Dir a do erklärn, wenns nur des is, wosd brauchst: vergiß sie anfoch, sie is minimal und gschätzte 1,4° für 2012 kaunnsd eh ned fohrn am Kompaß - des san 250 m zw SuhaPunta und Mali Losinj, diesd zweid links bist … fohr auf Sicht, Nebel gibts eh kan im Summa :wink:
Tagsüber hobi fallweise Streß und am Abend bärts frisch wo anders - habs ned vergessen, nur die Zeit im Moment no ned ghobt …

jetzt hab’ sogar ich die mechanische Heimtücke erkannt!
Doch:
der Kraftverlaufl ist falsch!
zwischen den beiden linls oben befindlichen Zahnrädern ist kein Kraftschluss…

jetzt hab’ sogar ich die mechanische Heimtücke erkannt!
Doch:
der Kraftverlaufl ist falsch!
zwischen den beiden linls oben befindlichen Zahnrädern ist kein Kraftschluss…

… i kenn di jo und was das di immer umreisst. Host eh recht mit dem „auf Sicht“ fohrn nur du kennst mi jo a … i moch gern ois so guad wia mäglich … quasi a Auffrischung noch de 6 Johr oba i denk i wer des Kind scho schaukln :wink:

Jetzt haumma grod den Balkontest beendet … Neffe - PeterWU - Peter MA - da Chrisi und mir zwa … er hods ausghoidn und des Fassl Bier is a leer wurn :wink:

best regards

… the Gerry

na woat nua … des näxte schnitzl geht auf dei rechnung :rage:

… Ualaub zruck san host des eh vagessn :grin: :wink:

Guat, nochdem i jetzt a gewoitige Nochschulung von ollerlei Schreibern kriagt hob, auntwuart i ma sicherheitshoiba sölwa, wüll jo kan beleidign! (Ätsch HU, peeeec’)

Oisa gaunz g’schnoint hob i des jetzt ned, owa i oarweit draunn!

Vielleicht kappier i’s waunn i mei oide Suzi reparier, de hod jpo irgendwos aum Getriebe!

Jedenfois, fiar mi is des Ding näher aun an Synchrongetriebe (von der Funktionsweise!!!) ois wia an Unsynchronisierten kane Ring hin oda her!!!

Nochdem i nur Unsynchronisierte von de „Dickn“ kenn, hätt ich’s g’laubt!

Klauen… hod des wos mit dena Schoitgobln z’tuan, oda lieg i do danebn??? (Ernstl du bist g’mant!)

OKäää Olpo du a! :wink: :grin: :grin: :grin:

Da Herr Gerriiii hod ma heit ehhh schon Nochhülfe aum Töl. gebn… owa i bin a Oida „Thomas“, i muaß ois in de Protzn hobn, damit i’s kapier! :wink: :smiling_face:

Das ist schon in Ordnung so :wink: … die verschiebbaren ZR (welche aber auf ihren Wellen in einer Längsverzahnung sitzen) sind drehfest verbunden und stellen den Kraftschluß her; daher kann nur jeweils eines von ihnen die direkte Verbindung zwischen Kurbelwelle und Abtriebswelle ermöglichen: im Beispiel ist es die Doppel-Muffe unten, welche den 1. und 2. Gang schaltet (Stellung links bzw rechts im Eingriff mit dem jeweils danebenliegenden ZR). Die 3. und 4. wird durch das geschobene ZR links oben untersetzt, das rechte auf der Hauptwelle verbindet die ZR (in der linken Stellung) der 5. und bei der 6. (und durch ein nach rechts verschobenes ZR) werden Hauptwelle und Abtriebswelle direkt gekoppelt - das ist ein theoretisches Beispiel, in der Praxis sieht’s meist anders aus, das Prinzip stimmt natürlich.

Na. Eben ned: beim Synchrongetriebe san die ZR immer im Eingriff miteinander - deswegen sinds meist auch schrägverzahnt, weilstes ned zsammschiabn muaßt - und des Problem des Verbindens übernehmen die Synchronringe – was also soll an am Getriebe ‚synchron‘ sein, wenn ned alle ZR gleichzeitig im Eingriff san, also ‚synchron‘ rennan ;-? Und die ZR bei an Mopperl werden ja ‚gewechselt‘, weil nur maximal 4 gleichzeitig miteinander reden und niemals alle…

Beim HU bedeutets Futter fassen.
Beim Getriebe sag’ Schaltklauen, Schaltgabeln, wurscht … die Dinger, die wos die Muffen hin- und herbewegen - im Beispiel hams a Ausnehmung, die bei am runden Objekt in natura a Nut is, logo ? Dort greift des Zeig ein und wia…:wink:

…i ned! :cold_face:

HU

…festzuhalten ist, dass ich mit Zähnen und Klauen ans Essen gehe, und nicht das ich mein Essen irgendjemandem klaue! :eyes:

Nur zur Klarstellung! :grin:

HU

… davon auszugehen ist, daß die Hauer den Eindruck machen, als wollten sie der Umwelt verklickern, daß diese ihrer Sensomotorik Anweisung geben möge, unter Zurücklassung ihrer Nahrungsmittelvorräte, die Beine in die Hand zu nehmen … :wink:

:grin:
 
HU

…vastehst es jetzt??? :wink: :grin: :grin:

Aber da bist Du unverdächtig als  NAchfolger von der Frau Suttner!
 
Auch als Gandhiverschnitt gehst Du (weder körperlich noch vom CV her durch!) :wink:.
Der olpo eventuell noch! :grin:
 
Zu Dir passt vielleicht Ashoka! :wink:
 
HU

beim fussball sollte man sich nicht katatonisch in die rote ecke drängen lassen. :wink:

I woar no nie in Indien… und de woarn a no nie bei mir…

Nana… i bleib bei da Uno, de vasteh i vielleicht…

nana, des merk i ma scho no :grin:

greeeeeeeez, ich