Hat jemand eine Ahnung was ich für meine Sachs Cup RS 40 verlangen kann?
Typenschein vorhanden.
Springt am ersten Tritt an, schöner Zustand, siehe Bild.
mir sein ma eigentlich immer bsoffen
was moanst jetzt was es für des moped an eurolinen bekommst ???
es gibt da woll koane ersatzteile mehr,eigentlich gibts gar koane neuteile.
wenn da was hingeht kannst as dir selber tremeln
da hats a enduro vo sachs geben de hat mei nachbar um € 50.-
verkafft 1a zuastand.da erscheinen ma de 111.- vom pille a guates angebot
lg silli
I s scho vamerkt im Kalenda. So laung kaunn i oiso weitamochn mit meina Lästarei und mi im Bedorfsfoi trotzdem in unsa Firmenzentrale noch Thaur traun, ohne dass ma wos passiert.
ja eh wahr,aber i würd mi da nitt draufverlassen…woasst eh in der virituelen welt kannst machen was da willst…im realen leben solltest lei drauf achten das di koaner sieht wennst ehm ane braggst…
aber eigentlich bin i a sehr umgänglicher mensch…
na ja guat a paar griaggen schon zeitenweisse des kniaflattern wenns mi sechen
…aso da fallt ma ein in de karawanken sollt i a mal wieder…
lg silli
hmm des schreibst lei das i di nit bei de ausmister möd.
weil des is ja schon cybermoppeln was a da mit am ormen mann aus de berg macht der besse beesse olteisen
der.
und wenn i nit im erdgeschoss wohnen datat hat i mi schon ausm fenster gestürzt
is koa scherz, so war des,mir hats de tussen erst gsagt wias verkauft war
i suachat ja a schwarze 6 gang monza um kloanes geld aber des schaut schlecht aus…
wenn de sachs guat beieinander ist solltest so 1500.- schon bekommen um 500 würd ichs nit hergeben.
aso vielleicht solltest solche postings nit im tratsch machen,weil da sein extrem vielle immer de gleichen spammer am werk
lg silli