Sachs Cup RS 40

Hallo Leute!

Hat jemand eine Ahnung was ich für meine Sachs Cup RS 40 verlangen kann?
Typenschein vorhanden.
Springt am ersten Tritt an, schöner Zustand, siehe Bild.

[image]Fotos verkleinern: Kostenlos Ihre Bilder hochladen und verkleinern.

8-ta ungschaut!!! :cold_face:

(Valaungan kaunnst jo prinzipiell wost wüllst - um wos de ghaundlt werdn? Do hob i leida kan Vadocht. Des is afoch zlaung her. :dizzy_face:)

ich habe eine ahnung.
:eyes: € 150.-
und weil i a fairer kerl bin würd i dir € 110.-
bieten inklusive versand.
lg i

:smiling_face: ziachst jetzt zu mir in de berg  :eyes:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
weil,wiasst ja woasst hab i koan käfig zum in de orbeit fahren
:wink: deshalb arbeit i im winter nitta :sunglasses:
lg silli

Burschen hobts an Rausch? 

mir sein ma eigentlich immer bsoffen
:grin:
was moanst jetzt was es für des moped an eurolinen bekommst ???
es gibt da woll koane ersatzteile mehr,eigentlich gibts gar koane neuteile.
wenn da was hingeht kannst as dir selber tremeln :grin:
da hats a enduro vo sachs geben de hat mei nachbar um € 50.-
verkafft 1a zuastand.da erscheinen ma de 111.- vom pille a guates angebot
lg silli

jep so isses :grin:

na ja de nexten 2 jahr hattest guate chancen das i da nix tua :wink:
weil solang geht de bedingte … :rage:
ma haben mir a geniales wetter in de berg,silli

Fr. Knoll!!! :grin: :grin: :grin:

I s scho vamerkt im Kalenda. So laung kaunn i oiso weitamochn mit meina Lästarei und mi im Bedorfsfoi trotzdem in unsa Firmenzentrale noch Thaur traun, ohne dass ma wos passiert. :grin: :grin: :grin:

ja eh wahr,aber i würd mi da nitt draufverlassen…woasst eh in der virituelen welt kannst machen was da willst…im realen leben solltest lei drauf achten das di koaner sieht wennst ehm ane braggst…
aber eigentlich bin i a sehr umgänglicher mensch… :grin:
na ja guat a paar griaggen schon zeitenweisse des kniaflattern wenns mi sechen
…aso da fallt ma ein in de karawanken sollt i a mal wieder…
lg silli

ui ui,da hat a aber ongst,der silli aus de berg,
da is ja de gixxen im stand schneller als des achterl bei fullgas

haum de Herrn Manson, Unterweger & Fritzl woahrscheinlich a iwa eana behauptet. :eyes:

Na passt scho - daweul haums mi, saumt mein losn Mundwerk no net daschlogn in de Tirola Berg. :wink:

ja eh aso :cry:
deshalb bin i a nitt auf facebook… :eyes:
weil i warad woll der oanzige der koane freind hat   :cry: :cry: :cry: :cry:
a trauriger silli aus de berg

des woit i jetz owa a net. :dizzy_face:

Ja die Enduro heisst Sachs TC 50, die hob i a daham.
Aber 50€ is ja a Bledsinn…

Grad weils keine Teile mehr gibt sans scho mehr Wert denk i.

I werds mal um 500€ anschreiben denk i.

hmm des schreibst lei das i di nit bei de ausmister möd.
weil des is ja schon cybermoppeln was a da mit am ormen mann aus de berg macht der besse beesse olteisen
der.
und wenn i nit im erdgeschoss wohnen datat hat i mi schon ausm fenster gestürzt :grin: :grin:

is koa scherz, so war des,mir hats de tussen erst gsagt wias verkauft war :rage:
i suachat ja a schwarze 6 gang monza um kloanes geld aber des schaut schlecht aus…
wenn de sachs guat beieinander ist solltest so 1500.- schon bekommen um 500 würd ichs nit hergeben.
aso vielleicht solltest solche postings nit im tratsch machen,weil da sein extrem vielle immer de gleichen spammer am werk
lg silli

Ois Kloar! Danke :slight_smile:

Ein Freund von mir hot a 6 Gang Monza, de is damals (1996) besser gangen als so manche Cup.
I frag nan mal ob ers her gibt.

Lg Max

tatat i jo niiiiiiiiiie nicht mochn. :wink: A „Moppel“ bin i jo söwa. :grin:

Drum hob i mi jetz a bewurbn bei „Austrias next Top-Moppel“. :cold_face:

No heeeeh - des hob i owa ghäart. :rage: :sunglasses: :cold_face: :grin: