jetzt wüst du ah no auf mi schiassn,
satz ihr olle wo aungrennt oda wos??;;))
sowos owa auch, na dem hexerl werd i no
wos dazön müssn.
schau gscheida dast mitn dartpfei wos triffst
und zwar auf da dartscheibn, wenns geht;;;))
lg
hg
aussadem hob i fia di beim schülcha-weinbauan a extra-produktionsschicht beantrogt, damit dei duascht a echt befriedigt werd.
da schücha-baua hod ma zuagsichat, er werd a poa zusätzliche fassln liefan…
i rechnt scho fix mit dia ;-))))
lg. i woas
da harpyr
oiso mit mia is bein dart nix zum dareissn. do muass scho wea ondara herhoitn…
hob jo beim gwehrschiassn in krispl ah jämmalich vasogt und dabei de 4-beste rodlzeit total vageigt…
insgesomt warat i in krispl 6. worn, owa de maria hod mi nix gwinna lossn…
lg i woas
stephan
falls ihr beide zum route 69 kommt (was ich ja hoff…), geht ich davon aus, dass ihr im zelt nächtigen tuts und ka weicheierbetterl brauchts, oder?
sag ma bittschä bescheid…
lg. stephan
vielleicht glaubts as a irgendwon amoi: de Weiba vagunnan uns goar nix…
mit dem sepp geklärt ist kommen wir in die route 69. wenn er freitag frei bekommt, würden wir mit euch mittuckern, sofern das möglich wäre ggg, ansonsten kommen wir samstag vormittag nach. und wir werden mal versuchen unser zelt aufzuschlagen ggg, was ich ja von dir eh nicht annehm
bin jo ka pfadfinder und mei aprüse ka packesl. drum nehm ich lieber wie gewohnt das weicheierbetterl im haus. scho reserviert…
sollt mei bruder und der herbert am FR frei bzw. urlaub haben, so werden wir schon in der früh losdüsen und evtl. an umweg über das gesäuse und wildalpen fahren.
am FR abend sollten wir sowieso im 69’er eintreffen, zwecks hartem training… ohne fleiss kein preis…
von der gittl weiss i no nix, sie werd evtl. noch 2 bis 3 leutln mitnehmen… hängt aber auch vom jeweiligen chef ab, ob FR od SA anreise…
lg. da harpyr
stephan
wir sehen uns dann dort. da ich mit dem sepp und a bissal gepäck unterwegs bin werden wir uns nicht bei euch einklinken, damit ihr in eurem tempo nicht beeinträchtigt werde ggg. wäre ja schade drum.
so long
i glaub ned, dass du und da sepp a problem hat, mitzuhalten. ok, beim herbertl mit seiner rsv vielleicht schon, des is aber eh a andre liga lool
der knocking-on-heavens-door modus ist abgeschalten…
ausserdem fährt am FR evtl. u.u. möglicherweise vielleicht ggf. das karnickerl mit, da wern mir auf gemütlich modus umschalten…
von der idee, gleich in der früh zu fahren, hab ich mich vor ca. einer stunde verabschiedet, muss am 13.8. am vormittag im büro sein, dh. abfahrt frühestens 14 uhr möglich bei mir…
lg. stephan
da harpyr
naja, hätten halt alles versucht um mitzuhalten. ob es was genützt hätte, wäre ein anderes thema lol.
aha, karnickl fährt auch mit. na dann muß ich dem sepp mal sagen er soll gas geben bei seiner chefin das er frei bekommt.
gib dir noch bescheid. vielleicht kannst mir ja mal deine nummer schicken
sei net soooo Mimoserl…i triff sowieso nur mitm Schrotschussprinzip: 5-6 Pfeile auf amoi, ana wird scho sei Bestimmung erreichn ggg
mit 1 pfeil, owa der trifft immer;;;))
lg
hg
dass as karniggl mitfoart. schaut owa moi ned schlecht aus, sie hod ualaub kriagt.
mei händinumma is 0664/4530755
geh, sms’ ma deine ah bittschä!
lg i woas
stephan
seng ma donn scho
wird sich eh herausstellen ob mir auch mit von der partie sein können. geb dir noch rechtzeitig bescheid
werd i di a no lossn, sunst no wos;;;;))
lg
hg
as karnickal fährt am FR mittag mit. wär also echt super, wenn der sepp auch frei kriegt (er soll’s wie die martina machen: auf knien zum chef robben und bitte bitte bitte machen lach)
ich geh mal davon aus, dass wir so gegen 14 h düsen werden, treffpunkt könnt theoret. wieder ischl/tankstelle sein…
schon aus einem grund müss ma gemeinsam fahren: s’letzte mal in hallein hast ma vasprochen, ich darf die VFR mal probieren freu ggggggg
lg. stephan
dei nr. hab ich ja jetzt…
den Sepp mal sagen er soll seine chefin bearbeiten ggg
jojo, genau, die VFR wird ja getestet. hab ich nicht vergessen. und sonst halt in der steiermark falls die gemeinsame fahrt runter nicht klappen sollte
lg
Sigi
die martina hat ihren chef so lange bearbeitet, jetzt hat’s schon um 11 h frei bekommen…
für den fall der fälle: treffpunkt ca. 14 h in salzburg beim wintex. dann über obertauern, feistritzsattel, friesach, lavamünd, soboth ins route 69 zum gerstensaft-ausfassen und internem olympia-training.
lg. da harpyr
stephan
denn ich WILL auch
den Sommer POKAL nach tirol holen
ttäää ttäää
hoffe das ich nicht ein zimmer frei machen muß für die ganzen Pokale gg
gruß aus tirol