einen rsa von der bpd graz bis 5. oktober bei der post abholen soll… was kann das sein??
trau mich den net amal abholen gg
glg
einen rsa von der bpd graz bis 5. oktober bei der post abholen soll… was kann das sein??
trau mich den net amal abholen gg
glg
den zu schnell wirst jo net fahren ggggggg
wast wos?? wos hobts heit olle gegen mi… der suppmkasper hot a scho so wos ähnliches wie du in an anderen thread heut gschrieben!!!
mah aber trotzdem scheiß i mi au!!
des stinkt jo so gggggggg
geh hol da einfoch den brief de wollen sihali nix teires.
oba geh … hast dir eh so viel beim service erspart
Also dass nenn ich mal kundenservice! Frechheit! - Erfahrungen mit Händlern - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
da muss die klane strafe locker drinnen sein …
in anan dreißger zu schnell gwesen gggggg
mah wast wos du depp gg
@dapraesi
ja da hast recht
aber trotzdem… bis jetzt hab i glaub i nie an strafzettel mit rsa geschickt bekommen darum kommen mir a bissl die zweifl gg
doch doch. de kuman scho a mit rsa.
dann is ka parkstraf gggggggggg
wird sihali nur a lenkererhebung sein für die FS hinterlegung
also net so schlimm im winter fahrst eh net
nachvollziehen - weil da kann ma se sicha sein, das er für 14 tog od. mehr gut bewacht is
jo mei fs hinterlegung is ma eh wurscht leg eh nach dem we mei taferl a zruck gg dann brauch i den fs a net gg
nur die strof gg
glg
auf a Lenkererhebung tippen.
Ausfüllen und zurückschicken, dann siehst eh, um was es geht. Wahrscheinlich ist dein Akrapovic zu leise.
wos i mir damals a docht hab: wenn i zu langsam und untermotorisiert bin, darf i nochher nit sudern, sondern dazu stehen…
376 warens insgesamt bei mir
hob i jo a an remus
I wollt dich grad fragen, ob du Ende Oktober nach Kroatien mitfahrst.
lol… nein tu ich nicht
Ich habe gerade auch so was laufen, des is aber wia a Seuche. Der erste hat mi 550€ gekostet und diese Woche a neuerliches gelbes Liebesbrieferl weils mit mir übern Führerschein diskutieren welln!
Dabei bin i nur einmal nach Abzug aller Toleranzen eh nur 78km/h zschnell gwessn.
Tja so is des Leben, machst einmal an Fehler und holst mit dem gelben Schein was o… dann hams de…
Kunnst eh lei mit Humor sehn… aber Gedanken mach i ma scho wia i de zwa Wochn ohne Schein ins Wirtshaus kimm.
Schlingel
Jetzt heissts löhnen,Kohlrabischnitzer !!!
Die Straf’ von Söding kommt jo a noch…Oida,des wird teuer…
Wos du do in Graz angstellt host,weiss i net,war net dabei (gottseidank!)
Supp33
was wars jetzt ??
hab sowas auch mal gekriegt… glaub 3 monate nach dem „ereignis“
hat 70,- gekostet… anscheinend wurde ich beim rausbeschleunigen ausm ort geblitzt…
kann mi aber ehrlich gsagt gar nimma dran erinnern ^^
grüsse
mac
jo i hob no ka zeit ghobt gg i wart sowieso bis zum 1. wenn i wieder geld am konto hab gg dann hab i net so a schlechtes gewissen gg
und suppmkasper… söding … jo vielleicht hams ja eh nur di blitzt weil i hab ja wenigstens no a bissl bremst gg
glg