… oba io kennt ma schon vorstellen dast richtig liegst
Gesichtsausdruck - Figur und Frisur … jo des is da unser Börny
… a PlitschkaPlatschka söba mochn ??? Jo warum denn wenn die Krowodn des soooo guad kennan ???
… und die Kotznmama hod sich ur gfreid …
… haum sich gleich bedaunkt für die Hütterln
… WER do drinnen wohnen wird
… is a im Winter sehenswert …
… geht a im Winter unter
… mach ich dir ein Plitschka … gerne … wird eh Zeit dass ma uns wieder amoi zaumhockn.
Nau endlich bist wieda do!!!
Hoff mir sehn sich boid, sonst hoid jedenfois Töllefauniern zwengsn Neijoahr!
… bin fix und fertig … gestern wor ma do 15 Stund aufd Fiass … Besichtigung da Höhle von Postojna … daunn der Umweg zweng an gschperrtn Passerl und wast eh den Mochoritsch kaunn ma a ned so afoch auslossn … daunn hod mei bessare Hoibscheid gmant „kumm, moch ma de den Kruskovac auf“ … da Maraschino is daunn a ned zua bliem und mir san umma 00:00 Uhr ins Bett gwocklt Erdbem wor eh kans
… werma gleich 4s neiche Johr einplanen … recht boid WEIL da Onki Gerry hod an weissn Zwife mitgnumma … der is HAMMER
…gebn derf i daunn hoid ned, weul do wird’s in Gegenüber de Tränen in de Augen treiben vom Muro…
Nau Klass, i werd di morgen aunruafn, daunn kenna ma glei Nagal mit Kepfal mochn!
do kaunnst daunn die Ehegemahlin gauz liab obussln
do hots sicha a Freid
…is ma z’gfährlich… de glaubt zum Schluß i WÜLL doch no wos von ihr, pfeift auf den Zwiefegruch und wüll das i auntritt… nana…soichane Bledheitn faung ma sich glei goar nimma aun!!!
Na na ned schweign …Redn …ned feig seyn
Und
Und
Da Schreibstiel reicht Du Brot
Und