Schiache männa in internet-singlebörsen

erwischen musst mi eh zerst :sunglasses:

bei einer Schnecke ja keine soooooooooo große Herausforderung sein dürfte. :grin: :grin: :grin:

… a altes eisen schon da renn i dir mit an haxn no davon :grin: :grin: :grin:

oba nochdem i scho laungsaum friedhofsblond werd’, derf i wui a bißl de plondine außehengan loßn, oda??? :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

i was sowieso net, wos ihr olle mit de deppatn singlbörsaln hobts… zu meina zeit is des ois no mitn teletext gaungan und hot vui guat funktioniert!!! :grin: :grin: :grin:

Du freche Laus, ähhhm Schneck :rage:

Klickst Du einmal auf Dein und dann auf mein Profil und vergleichst die Geburtsdaten :eyes:

Nach der halben Stunde „Scheidlknian“ schreibst Du anschließend 100 x an die Tafel „Ich bin selber … usw.“ :dizzy_face:

Außerdem schau ich mir das heute abend genau an mit den Haxn (wir haben seit einiger Zeit 2 Achatschnecken zur Pflege) :cold_face: :grin:

des is wia beim 75 cent schop,de verscherbeln a lei de ausgmusterten sachen :grin:
und bei so aner börse im netz versuachen halt de nit so von der natur begünstigten an scheenen hasen abzubekommen.
aber woasst eh nachm hoackel sein …kimmt nix mehr :grin:
tipp nimm da an schiachen,weil wer woass was der für talente hat,kunnt ja sein das de natur für gerechtigkeit sorgt
:grin: na zumindestens kann ma sich des ja einreden.
lg und viel glick beim suachen

hast ja ned amal mehr a ablaufdatum :grin: :grin: :grin:

mei des was des dirndl no net, a schiacher der gibt olles fiar di.
i was des genau, göll gg

und in der hapfn, ok, host e die augn zua und denkst da, der brad pitt fohrt au.

so spült die musi, meine herrschoftn.
[sm=rolleyes.gif]

i ein glück das i ned suachen muss uff

und was heisst das bitte? -nachm hoackel sein -

a schener ghört einem ned allani aber des nehm in kauf. bin ka neidhammel und teile redlich :wink:

Schiach oda gonz schiach - bei mir is eh schon wuascht :sunglasses: … 
ich empfehle mich :smiling_face: - google einmal „zrxoa motorcitycobra“ Bilder  :wink:.

P.S: wos jetz - Tempo oda Schneck? Ha?

Wir haums no auf freia Wüldbauhn erlegt.

Wia da Bülent Ceylan des mit sein „leg Disch hin - ich glaub isch lieb Disch“ so schän aum Punkt bringt, diafat des jo heit a no funktioniern. :cold_face: :wink:

ausserdem san die echt schenen longe tot.

der letzte wor zb.

http://www.google.at/imgres?imgurl=http://ecx.images-amazon.com/images/I/5139G7FKNKL._SL500_AA300_.jpg&imgrefurl=http://www.amazon.com/Wild-One-Marlon-Brando/dp/0767818172&h=300&w=300&sz=24&tbnid=Ygah4UWbX9fYqM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dthe%2Bwild%2Bone%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=the+wild+one&docid=ghFNCN9XXsZPiM&hl=de&sa=X&ei=JHqETpSJGsLb4QTOu72jDw&sqi=2&ved=0CGQQ9QEwBA

stimmts

genau sois damit aufaungan? :eyes:

http://www.google.at/imgres?q=das+brett+pitt&um=1&hl=de&sa=N&biw=1262&bih=742&tbm=isch&tbnid=DwxzeVT2zPfldM:&imgrefurl=http://www.edelight.de/i/fruehstuecksbrettchen-brett-pitt-von-tacco&docid=05GsG_FNZXbqsM&w=228&h=228&ei=z3qETo3EMcz24QSwy6DFDw&zoom=1

wos manst, wia i ois grazer aundast a bregenzerin kennan g’lernt hätt??? noch innsbruck fohrn und durch’s rehrl schrein oda wia??? und de grazerinnen, najo, de sand ned a so mei foi… :cold_face:

de Zeit vageht. :worried:

http://www.google.at/imgres?q=marlon+brando+fat&um=1&hl=de&biw=1262&bih=742&tbm=isch&tbnid=ZnvYz0Dg7MgTnM:&imgrefurl=http://thankgodforentertainmentblogs.blogspot.com/&docid=atzArnYAa1K2IM&w=383&h=345&ei=gXuETuTOD4j04QT_reiNDw&zoom=1

i mit kawasaki 500 mach III
de kraxen hat mehr vibs kappt als a sybien
:grin: :grin: :grin:

[

de Zeit vageht. :worried:

http://www.google.at/imgres?q=marlon+brando+fat&um=1&hl=de&biw=1262&bih=742&tbm=isch&tbnid=ZnvYz0Dg7MgTnM:&imgrefurl=http://thankgodforentertainmentblogs.blogspot.com/&docid=atzArnYAa1K2IM&w=383&h=345&ei=gXuETuTOD4j04QT_reiNDw&zoom=1
[/quote]

daraun ist kan zweifel und jetzt ist er scho laung tot.
aber der und der stevemcqueen und der james dean, des worn scheni männer.
mit super motorradln, so nebenbei
:dizzy_face:

eh scho besprochn - do haumma mit de söbn Woffn kämpft. :grin:

Olladings wor zum Beute mochn da Popl Commodore scho praktischa - iwahaupt zur Winterszeit. :wink:

wau heit, jo heit, must a bolidika sei, daun fliagn die hosn her
so wia der do, der bazi

Grasser Unschuldslamm Flankale von Stefan Kahlhammer | Politik Cartoon | TOONPOOL