griass eich!
i wü mi jo jetzt keinefalls irgendwie outen, aber mir is aufgefallen, daß in de internet-datingbörsen der anteil an schiachen männan extrem hoch is.
kann des zufällig wer von euch bestätigen - bzw. a bessere börse empfehlen?
schnecke
![]()
griass eich!
i wü mi jo jetzt keinefalls irgendwie outen, aber mir is aufgefallen, daß in de internet-datingbörsen der anteil an schiachen männan extrem hoch is.
kann des zufällig wer von euch bestätigen - bzw. a bessere börse empfehlen?
schnecke
![]()
…hob i gwort! i hui ma scho de chips und a paar guinness…
![]()
Ich kanns bestätigen und empfehle dir eine Gay-Single-Börse. Da san die Männer schöner, aber sie interessieren sich nicht für dich. ![]()
Ausser, du schaust recht maskulin aus.
verstehst kan spass??? ![]()
zu erm kherts jo
Ich würde zu einem solchen, oder ähnlichen Exemplar raten (sicherheitshalber prall gefüllt):
dann kannst Du Dir das vergönnen:
Hoffe gehelft zu haben.
![]()
zwegn da maskulinen optik: so verkauft de fr. uhse sicher irgend a gummiteil zum umschnoina… oiso des problem lossat si sicher lösen!!! ![]()
Da sollte doch jetzt wirklich für jeden Geschmack etwas dabei sein.
![]()
…des du und deine freunde??? ![]()
werd ma jetzt frech? ![]()
Glei hol i des Schneckenkorn.
![]()
…wos isn des?
mi schlecht i bin wählerisch und fress ned alles zungezeig
bleibt immer no der Klassiker.
![]()
no jo der roy black recycled ist halt net dabei…
aber die damen san wesentlich fescher
die nehmen sich halt die zeit für echt gute fotos
![]()
ps. wer braucht a singlebörse, i fohr mit meiner maschin im engen leder wohin
und scho kummans, die gstandenen weibsbilder.
![]()
…mörder du ![]()
…brauchs a ned aber des war aufglegt vom frosch
i geh imma in kölla lochn!!!
![]()
owa ka aungst, i bin nimma fia irgenda ort von singlbörserln zum hom… i bin schon laung weg vom morkt!!!
![]()
jo no nix passiert, owa da Damokles-Bock schwebt hoit quasi. ![]()
warst ja ned du gmeint. hab mi eh ausbessert