Schon wieder

Als Muppet wird ma ned afoch so betrachtet, Muppet muss ma sich gezielt erarbeiten. :wink:

ich kenn die stelle ganz gut. damit man dort angst vor der schräglage haben muss (selbst für einen anfänger) muss man schon im bereich 200 + km/h unterwegs sein. so leute solls zwar geben, aber die sind dann meistens ned so unfähig und bauen sich in einer solchen lapsuskurve ein. da hats wohl andere faktoren gegeben (wespe im helm is zb ein super auslöser für sowas)

is do los? :cold_face:

Samma do auf ana Singvogerlstation? :wink:

Gibt natürlich immer Sachen die es ned gibt, aber in einer Kurve die mit 200 möglich ist, würde ich mit einer Wespe im Helm selbiges machen wie auf der Geraden, nämlich stehenbleiben und den Helm abnehmen. :wink:
Panik schieben hilft halt selten.

Ist das diese Kurve da? Google Maps
Erscheint mir von den Fotos her die naheliegendste. Nun schon komisch, da ja praktisch neben der Straße noch immer 2m Asphalt sind, die man im Notfall für sich verwenden kann.
Wir wissen halt nicht wie schnell er dann schlußendlich wirklich war.

:grin: host recht pili

des dad i a hoffn , dos es De Richtigen Leute a Üwalesn und oder schnell vagessn :wink:waun i in aum Öffentlichen Forum :dizzy_face: sowas schreibn tät… :grin:

Wos is ? :sunglasses:…gibts No a Tempolimit in Ö …oda is des abgschafft worden ? :eyes:

oba wurscht geht mi eh nix an …Gott sey daunk :grin:

Glabsd wirkli dos es no a Richtige Diskretion im Intra Netz Gibt? :eyes: :grin: :grin: :grin:…Heast Oida… des is Nix aundares ois a Bekanntgabe , von mehreren Straftaten nochm Vakehrsrecht von Gottesgnadn :grin:

Lg Pg

Gut dann lösche ich meine Berechnungen auch und schick sie dir per PN :wink:

Wobei man für die paranoiden unter uns schon auch sagen muß, daß bei uns Strafen noch nicht so ausehen: „Ort: unbekannt, Zeit: unbekannt, Datum: unbekannt, Kenzeichen: unbekannt, Tat: Im Forum haben wir gelesen, daß sie 190kmh gefahren sind und deshalb ersuchen wir sie mit dem Führerschein auf die nächste Polizeidienststelle zu kommen“ :stuck_out_tongue:

i was …hätt a manchmal meinaseits gern was Gschriebn wos ned ganz so :eyes: …Ääääh-in Ordnung woar :sunglasses:

oba was sois …80 % Vanadara , Neidhammel und dergleichen :sob: …sind Genau zwecks sowas auf da Laua um im für SIE -Richtigen Moment des dem Jeweiligen aufs Butta Brot zum schmiarn …Eigantlich traurig :cold_face: …oba so ists halt amol :worried:

Scheiß ofach drauf :smiling_face: …Die Meisten sind Soichane Berichte eh ned wert :sob:…von da Valorenen Zeit dafür red i glei goar ned …

Lg Pg

dachte nur, ich warne damit andere davor wie sowas enden kann :wink:
den meistens ist man erst hinterher schlauer bzw. lernt man erst aus fehlern wo es vielleicht schon zu spät ist.

passt eh-hast recht :wink:

gfreit mi dos a Junga des a so sicht :smiling_face: …is halt a Nimma unbedingt Momentan an Da Tagesordnung , a ned im Fratzn Biachal Zeitalter :wink: :grin:

Daher hau rein :grin: …los Di Buggl Fünfaln :smiling_face: …steh zu Deine Fehla waunsd welche gmocht hast , und Die Welt ist Dein :wink: , bzw Niemand wirsd was Schuldig seyn :smiling_face:

Lg Pg

… mogst de eischleima Herr Obalehra? … na na da weard nix draus … mir vazichtn auf deine Urdn … vorm Kasperl hobm mia koa Ongst und nehman aa koane Guadln ned oo … :rage:

jetz least Du den Trottl Troii imma no :rage: …schwer Entäuscht wende ich mich ab :wink: …von Einem Angeblichm Landsmann :cold_face: um Die Ruhe gebracht …usw

… tuat ma eh leid … oba kennst des net, wann dia a Schoass in da Wampn umadumm geht und du bringst eahm ums vareckn ned naus und schloffen konnst deswegn aa ned … dann les ich mit a guade Gschichd fom Forumskasperl und … aaaaaaaaaahhhhhhh … scho gehds da wiada guat … do gibts oafach nix bessers … :smiling_face: :grin: :wink:

… bei Risiken und Nebenwirkungen schlagen Sie Ihren Arzt oder Apotheker oder no besser den Kasperl … :wink:

nua guat dass ma des do im forum ned riacht …

…ruhig du-zen.
Oder auch Sie-zen. Aber das ist doch sehr förmlich:

:grin:

HU

Grod bei dem Quotenpsycherl is da Pluralis Majestatis doch sehr aungebrocht … :wink:

…aniche Voivägl gibts do herinnen scho! Oda? :wink:

HU

na na, du verwechselst da was lokalmässig

vogelstimmenimitationsmäßig würde ich tschealp, tschealp, tschealp schreiben

und ganz wichtig

betonung liegt auf dem LLLLL

ohne ist das wort in mein hirnkastl nicht existent :wink: :grin:

chris

…owa i kimm ma donn imma vua ois war i ned alan! :wink:

HU

… Gfühl kenn’ I … :wink: