Sehr geehrter Herr MERVIN

…jaja so kenn i di… :sunglasses:

Sei doch froh, dass man solche Südländer wie du angeblich einer bist, überhaupt irgendwo reinlässt.
:face_with_diagonal_mouth: :eyes: :worried: :wink: :grin:

Du auch? :dizzy_face:

i de rassige schworze hoarforb gegn a dezentes friedhofsblond getauscht
hob sein de probleme klana worn. :grin: :grin:

Du auch?

Jo.

du Varäta! :grin:

wor jo a schon an oda zwa mol in wien.
bei mein erstn mol host oba du grod erst eingschult. :grin: :grin:

du, wos de mobilität betrifft: autofoahn daspor ma bittschen. weil, wenn mir irgndwo
hinfoahn stell ma den kübl ob, checkn ins zimma ein und donn: prost. :grin: :grin:
prost bei an buschnschankla warat fein, hom oba olle zua in g-dorf bis auf an. reicht oba eh fia a schluckale.
fia freitog (leopoldmuseum und naschmarkt) und somstog (wiss ma noch nit) gibts a 3-zonenkortn oda so, do is donn a leichta sülbablick conchita. :grin: :grin:

lg heli

sülbablick.

Neuwaldegg, egal wo, kann auch eine Empfehlung abgeben und dann mim Bus ham eina ind Stodt oder der G. sauft nix und fiat eich oder a echte, urige Buschenschank, wo die Chefin selber hacklt in der Alszeile, die aber um 2200 sperrt…

in de kumpalan a gschäftl zuagschobn? korrumpale du! :grin: :grin: :grin:

oba do siehgt ma wieda: kumpale + korrumpale sein sich ziemlich ähnlich. :sunglasses:

seinazeit hob ma uns grinzing nit leistn kennan. (1970 wors da noblhobl).
uns reichats, wenn ma auf a glasl zsommsitzn, ohne wölln, lei mit a bisl gaude
und ohne auto nit weit ham.

bedonk mi oba schon im vurhinein fia eia gostfreindschoft. unpockbor fost.

freundin der freundin der elvira. danke für ihre ausführungen.

oba leida bin i bei eich draussn da provinzla schlechthin und kenn mi an schas aus…

Keine Ursache, die info war eher fürn G. bestimmt - aber der hat E schon was im Aug’ wies ausschaut, hobi erst danoch glesn.
I bin gaunz bei eich mit gmiatlich und lei ratschn wolln - hoffentlich wohnts daun ned weit weg von der Labung :wink:

schlechthin, aus unsara Sicht da Schup. 7 Minutn zfuass vom Bett weg, ok, beim Hamgehn 12e. :grin: :grin:
Mir hättn do a ka Prob 3 Obnd hintaranond hinzumgehn.
Somstog tat ma den Schup aus bestimmtn Gründn generell bevorzugn.
Dasporats ihr eich de Reservierarei und mit da Foahrarei gabats a ka Gschiss,
wenns eich nix ausmocht.

A geh, reversieren is E nit, wer sitzt schon im Nichtraucher ;-?
I bin aber a ned der Planer, vermutlich goa ned dabei, weil im Ouslound, dermol Bosnien … vermutlich.

Is oba no ned siha - oiso schaumamol daun segnma E :wink:

Bleistift. :grin:
Ha, donn muass i den Orgienisator kontaktiern. Oda manst liesta mit?

GERRY…liest du mit??? :smiling_face:

Ouslond is gstrichn des Wochnend!

… E I A. Oba in de NR-Abteilungen in der Großstodt is übaroll Plotz, so hobis gmaant … :wink:

I glaab erst murgn fria wieda, der hod heit an Oxn vapockt … :wink:

Is guat, I sogs da Chefin … :wink:

…auf dem Herrn Mervin seienr „Ignorierliste“, weil er bedonkt se bei olle Gratulanten wia a Chines und mi tuat a ned amoi ignoriern! :rage:

Sowas kränkt mi! :cry:

I bin a Sensibelchen! :wink:

Du wast des, weil Dir hot des da Olpo varrodn! :worried:

HU

 … der olpo ignoriert mi und I hab ihn dafür geblockt - und des grade jetzt, wo mei Unterstützung für ihn erste Erfolge zeitigt und mein Nick no immer ned geblockt ist … :wink:

 … aber wennstes sagst, glaub ichs dir a so - ich werd’ den Herrn Mervin auf Deine Sensibilitätsansprüche ansprechen beim nächsten mal, wenn er bei mir uman Block kummt …

schaut oba bei uns nit ondas aus.

Wo hot er denn den Oxn vapockt? Im Mogn ev.?

Hoffentlich bin i fit bis nexte Wochn. Bin schon a poar Tog kaserniert und werd nix bessa der Schas.
Do warast donn chefinmässig aussn Schneida. :grin:

Her auf herst.
Drah in Pezi ob und zrugg in die Fedan - wennst z’frua aussahupfst, kanns 3 Wochen aa dauern…

is jo der Topfn. Zimma sein a reserviert. Muass schaun wias mit da Stornogebühr ausschaut im Ernstfoll.
Oba konnst eh nix mochn wenns nit geht. :sunglasses:

  • genau das hab ich befürchtet - zuerst wollte ich einen " Danke an alle Gratulanten" Beitrag schreiben, dann habe ich umdisponiert und allen geantwortet. Anscheinend bist Du mir durchgerutscht - sorry.
    Ich werde diese meine Schuld mit einem Riesenkuchen begleichen, sobald wir das Vergnügen haben, uns endlich gegenüberzustehen - Sammawiedaguat ? :wink: