Sprache im forum

Waunnst den Oarschwoarman laungan „Nochspaunn“ ned wieda normal mochst muaß i di leida sperrn weu des geht ma original uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur aum Popsch! :wink: :grin: :grin:
Waunn i zwamoi nochgreifn muaß zum Owescrolln…

…heard sich besorgniseregend aun, weul bist du zu schwoch ist er zu stoark… :hushed: :hushed: :hushed:

:grin: :grin: :grin: :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :eyes: :dizzy_face: :worried: :cry: :cold_face: :sunglasses: :smiling_face: :grin: :wink: :hushed: :dizzy_face: :worried:

ka aungst :grin:

Woa nur a klana ausrutscha :wink:

Sog…ziagat des bei deine Kollegas a waunn i sog… „ka suarg… i foahr normalerweise ehhh ned so schnööö, woar nur a klana Ausrutscha“ ???

Weul waunn des einegeht… daunn warad des a Wauhnsinn!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Sogn’s amoi… waunn lungert er denn wieda amoi mit „Kojaks Waundazirkus“ in meiner Reichweite herum??? So Kleeheifl oda so?! Weul es warad schau wieda amoi Ziet fiar a Plauschal?!

i find des abartig geil. Des warat a Überlegung wert  :wink: :wink: :wink: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

[url=http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=2704592&mpage=1&key=&#2704838]Motorrad Tratsch: sprache im forum - forum.1000ps.at

greez

I bin beamter und immer fürs volk do :grin:
bist du schon wieda auf ax ?

…des is jetzt owa ned dei Ernst???

I bin aum zweitn Tog nochn Spitoi aum Bock g’sessn, mir hobn schau a Ausfoahrt g’mocht… owa Hallo… i bin imma noch beweglich um die Hüfte ggg wia sich gestan beim Obbiegn gezeigt hod… und ois leiwaund!

Wia g’sogt, mei Nr. host jo, derweul bin i noch daham! (woart auf Reha)

hob i eigentlich die trucks gmant.
Nr is aumtlich bekannt, i möld mi :wink:

…des dearf i jo nimma!!!

Do sitz i zu laung… gggg

Daher werde ich umgeschult… dazöh i da daunn waunn ma sich sehn! ;o)

vielleicht wüs ma jo Wer erklärn , wia des zum Richtn geht :wink: …i hob da Nix bsonderes Selber geändert …für wosn auch :wink:

Lg Pg

aun den „Eckal“ liegn, wo du dei schlaues G’satzl stehn host…vielleicht host duart zu oft de „näxte Zeuln“ druckt stott OK Button und daunn host so wos!

leida ned …hob des satzl a scho rausgnomman ghabt …woar genau a so :cold_face:

…es is kiarza wuarn… is jo a schon wos! ;o))

Du must des „Schriftstrichal“ gaunz OWE tuan und daunn Zeulnreverse, daunn soitast wieda auffekumman!!!

i find eam leiwaund, weil er so konsequent gscheit is, dass er bei seinem pup(s)ertät bleibt, a wenns wer richtig schreibt… :grin: :grin:

Kommt vor :wink:
http://www.korrekturen.de/beliebte_fehler/pupertaet.shtml

so gsehn voll im trend… :grin: :grin:

passt! :grin:

oiso mei vfr hot a soziusschlucklast von an liter… :grin:

Haha das finde ich ja mal cool. Bissl paranoid zwar, aber cool. :wink:

Kennst dich damit leicht besser aus? :wink:

ui - ödipussy? :grin: :grin: