Steiermark-touren...achtung

hab in letzter zeit in diversen threads g´lesen, dass sich einige anschicken bald amal richtung obere stmk. (wildalpen, mariazell, gesäuse…usw.) zu fahren…
bevors a brade anreise habts und dann enttäuscht seits…:

es is ba uns heroben an „zügigeres“ motorradlfahren no net zu denken…

überall rollsplitt, dort, wo keiner is, is staubig( und gleich rutschig…) wie in ana schottergrube, durchn wald is saukalt und saunass und ab und zu flankerlts no her…

wartets noch a bissl…

p.s.:foto vor 3 minuten aussn kuchlfensta…

gruss marc

fangts mal an zum z’amkehren! Wir kommen bald!

gut zu wissen :o)

Was glaubst Du warum ich den Erwin Pröll g’lobt hot weil der sogar Sonntags-Überstunden anordnet damit der Splitt schleini wegkummt. Und des im größten Bundesland! Des woar nit umasunst. Wobei vollkommen kloar is, im Flochlaund gehts bereits hurtig zur Sache, in die Berg is heia nu nix! Auf mein Grund in Gestling wiari heia bis Ende Mai sicha an Schnee hobn.

Was glaubst Du warum ich den Erwin Pröll g’lobt hot weil der sogar Sonntags-Überstunden anordnet damit der Splitt schleini wegkummt. Und des im größten Bundesland! Des woar nit umasunst. Wobei vollkommen kloar is, im Flochlaund gehts bereits hurtig zur Sache, in die Berg is heia nu nix! Auf mein Grund in Gestling wiari heia bis Ende Mai sicha an Schnee hobn.

danke kann i da nur sagen is ja echt arg wies da no aussieht

do wird ma ja scho kalt, beim anschaun gg

lg
chris

is im April a nu nit zu empfehlen - glaubt mir fröstel ggg

chris

schaut aus wie winter !!!

scheisssssssssssssssendreck