wia i grad ,aktuell,in südtirol heute gehöhrt hab
wird ab 2012 a maut auf des stifserjoch verlangt.ähnlich dem timelsjoch.
sagt da, durnwalder luis,landeshauptmann vo südtirol.
mautpflichtig ist´s woll von traffoi bis auf de passhöhe oder jochhöhe
wann i mi recht errinnere nemmen de südtiroler aufn timmel auffi 2,50 euken der rest vo de 12,?? nehmen de tiroler bzw etztaler
jetzt kombinier ich mal das da eba 3 € zahlen werst (weil so in etwa hatz schon vor jahren gehoassen )
mir wurst weil dann fahr i übern umbrail auffi
aso de dolomiten pässe stehen woll auch zur diskussion,aber da brauchens woll de einwilligung vo de anderen provinzen oda wia des hoasst.
lg silli
war am sunntag am stilfser ,mautfrei
Bold se so klane Schronkn wia in de Weana Parkgaraschn mochn, konnsch ehh daneben durschlupfan!!
werd´s nit spielen,schon mal probiert gratis auf aner italienischen autobahn zufahren ???
Eigentlich nitta… wal mei Lkw passt do oanfoch nit durch ba den Schronknschpolt… chch
Vielleicht werds fiar de Mowed wenigstns billiga… oda sein des schon de Mowedpreise???
mei fette berta a nitta
na i woass a nitta was des kosten werd,is a „speck ulla tion“
des stilfser gibt auf dera seiten eh nix her…fullgas,klack,da dritte geht a bisselle weicher,bremsen ,ausholen ,kehre im schritttempo,fullgas,klack…bremsen…ausholen,schritttempo,klack…aso des zruggschalten mit pfeiffenden hinterrad hab i vergessen
aber ehrlich gsagt,macht des 48x koan spass.
aso bei dem verkehrsaufkommen werdens aber a nit reich weil imma wann i da auffi fahr is null nix los…
dafür geht´s aber a bissele schnölla…
da lob i ma de seiten vo bormeo auffi,feuer frei…wanns unta da wochen ist
lg silli
habe ich auch miterlebt, das nix los is.
ja um 1/2 8 am abend waren alle schon zu hause, nur ein tiroler und ein waldviertler waren noch unterwegs.
.
das nächste mal fahren wir auch von bormeo hinauf. die 48 keren geben wirklich nicht viel her.
schöne grüsse vom andi
de deppen sterben nicht aus.
aber wenn ma sich was vorgnommen hat dann sollt ma des a durchziehen,und wenn da a so a deppates radelrennen dazwischen kimmt kanns halt a bisselle länger dauern
am sunntag wars aber umma 2 nachmittags…an haufen moppeds auf da passheachen,aber extrem wennig verkehr.
a griasserl silli
im Vergleich zur österreichischen Maut aufs Timmelsjoch und der von dir geschätzten Maut auf’n stelvio; da reg’ i mi über die möglichen €3 net auf; und sollens fünfe sein:
die österreichische Maut auf das Timmelsjoch ist bei der Straße einfach eine Sauerei (habs vor einem Jahr genossen und bin mir leicht geneppt vorgekommen!)
lg
martin
dem kann ich nur zustimmen,i finds a imma wieda a frechheit,die silvretta hochalpenstrasse nimmt ja gleich viel.
aber wanns ma auf´s stilfser an pippifeinen belag machen,woasst den roten superkleber dann zahl i ehna a 12 euken und wanns a einbahn machen zahl i € 20.-
weil dann werds a erlebniss
a griasserl silli
am Staller Sattel, vom Antholzer Tal aus geht des jo a!
(zugegeben auch ziemlich schmal!)
klingt nach guter Idee!
grüße aus der Steiermark
um fünf € auf die Gerlitzen, was kumt da dann vur?
Des macht ma nur einmal!
[quote]
Hr Vawanta ,Oa Garnitur hob i gfundn de Passat,gibst bscheid wannsd es willst
bei da andan Seitn ,suach i no
Lg Pg
suche handbrems und kupplungspumpe
für sbk lenkerumbau gsxr 1100