Suzuki Gs 110 xs

die von Gutmenschen und Schnittlauchschnatterern per Propaganda durchgesetzte Rassendiskriminierung live :smiley:

Tirkn diarfn Tirkn Tirk schimpfn :grin::grin:

Schwoaze Offn dirfn Mohrnkepf kafn :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Nigga diarfn Nigga Nigga schimpfn :+1::+1::+1:

Gebleichte Eingeborene diafn net moi de Woahrheit sogn ohne saftigste Verurteilungen zu riskieren

Anyway, Humor ist wenn man trotzdem :grin::grin::grin:

wennsd wirkli wos erlebn wüsd brauchsd bloß bei da Wahrheit bleibn
…bzw .ned bsondasd Rot -Grean ge (ver)bildet sein :wink:

brauschd bloß eine gehn ins Wirtshaus im Weana Bobbo Bezirk , bstellsta zerschd a
Zigeina Schnitzl und als dessert aun klanen Braunen und aun Mohr im Hemd :grin:
, und weils da gschmeckt hod deswegn a -a guate laune :smiling_face: …und zufällig a no aun oidn Schul Hawara troffn host , haust halt aun teuro in de Musik Box eine und druckst auf :

10 klane Negerlein :grin:

jo kaun daun guat meeglich sein :eyes:
solche Tage vergisst man dann bestimmt nicht so schnell :grin: :grin:

…schon längst aus unsern Forum oba das es soooooo laung braucht hobts um den oidn Tirola zu entlarven…schaumts eich​:joy::joy:

jetzn hamman eh wida aum Hois :grin:

auch da lp. isch wida do -bzw. woar nie nicht wirkli weg :grin: eh scho wissn

oba ana fehlt ma in letzta zeit es oide Greane Sackl ausm woid4tl

sag an Onki -woasd wos? :eyes:

…schreibt bei uns drüm a ned vü oba i eh a ned. Werd eh imma gschimft​:astonished::wink:
Woast scho, des is wieder de Johreszeit wo ma kan Hund aussejauckt, ned amoi unser Tibetdogge wü bei dem Weda wischerln geh.

Oba sonst ois roger…Vorteil, beim Regn wors im Belvedere sehr ruhig und da Opfepunsch unterm Schirm trotzdem sehr lecker😊

In Ösien fahren die Bauern ned nur schnell Traktor, a paar gute Ironrossrider gibts sehr wohl auch :smiley:

Nur mit der Kohle ist’s halt nicht so gut in Ösien wennt nid zur erwählten Clique oda legalized crime ghörst :disappointed::disappointed:

im Weinschedl sein Kenigreich so … :disappointed:

Aba ungfährlich isses eh: fürs Kanaggn und Negaklopfn gibst ka Anzeige, die sand zstoiz zum a Niedalage zugebn :grin::grin:

Ma muass hoid aufpassn dass ka Kerndalfressa oda Schnittlauchschnatterer inda Nächn ist :joy:

aber nicht schreiben , andrea 46 ,hat sich nicht bemüht .
An meiner Gramatik werde ich doch leicht zu erkennen sein .
Ist ja schon die Bimota ein kleines Hinweiszeichen , :grin:
Weisst eh die „Pilli Tant“ ist auch nicht mehr das ,was sie mal war :grin: :grin: :grin:

kein einzigs mal hast dein beruehmtes woll einatippt :wink:

i bin bloß zfaul um nach zu luge …owa i han dir scho von aunfang aun gschriebe ghäd doschd ned echt bischt …grod zwengs da Bimoda :grin:

ansonschd hoschd scho recht -aundaraseits wärs jo a scheen faad waun ma imma des bleibn täät ,wos ma amol woar -nitta? :grin:

Willkommen zruck Oida Zausl :grin:

i moan allaweil dos es sich da demnext bald aussgschädlt hobn werd im Häupüüli Keenigreich :grin:
weyl :eyes: …der hod Momentan so a art Krise :grin: …watscheins weil die Heirign Ernte ned die beste woar dieses Joahr :grin: :grin:

woasd eh : Salamaleikum waun i vurbei kumm kick i di glei um :grin:

eh recht sigst i hob ma Heite im Ehrwürdigen Steffl zu Vindobona aum Medelssohn sein Lobgesang einedruckt :smiling_face:

ansich a guate idee nur de bleede woarme Rotwein mit Zimt sauffarei davor woar ned so wirkli Kulturell fördernd :grin:…daun bin i eben ziemlich weit hintn ghockt -und hob ned viel ghert …owa dafir die aundaren mi a ned beim schnarchn :grin:

Na Bleedsinn :sunglasses:…woar Wirklich guat aufgführt für wen der halt sowas mog :wink:

nur da Ordnung halber :smiling_face:

aba Vorsicht its Classic Music :grin:

https://youtu.be/4Ie3_x429No

und ohne sowas -sowieso ned zu empfehlen

Wahlposter, triffts hervorgezeichnet :joy::joy:

Jetzan fehlt nua noch demokraturisches Woirecht für Jüxlbrüzl und seine befreundeten Zenntschlossa, daunn iss sKalifat Realität :grin:

Jo mei , weisst garnicht wie anstrengend des woll ist … :grin:

Einige haben ja gewusst , wer andrea 46 ist ,
Was mich wundert das die MOTOGP Fanse von die Gaskranke ,doch etwas lange brauchten .
Fällt ja auf , wenn eine Neulinginn ,auf einmal mit tippselt . Ist ja ein Überschaubarer Haufen .
Aso , den Gantner Herbert , den kenn i woll in echt . Die 650 Katana , gibt es auch .
Beim Tüppspüüll ,bin ich woll 2der geworden , hinter Meister Pursang :grin:
Aber nextes Jahr besiege ich ihn .
Griasserl aus de Berg .

i bin schon Echt , Hab 2x a neiches Passwort angefordert , hat aber nicht funktioniert .
Dann hab i ma woll gedacht , was die Anderen können , kann ich woll auch .

warum so kompliziert Opi :grin:…i man hättst jo a glei anderen 46 ois Namen nemman kennan :grin:

Brrrruuuaahaahaaaa :sunglasses: bitte vaschreis ned woasd scho da Deibl schläft jo nitta :grin:

Erscht später drauf…
Bei mir ebenso…Gulasch beim Kopp, Raclettebrot im Bevedere und da Opfepunsch wor ka guade Idee​:joy::joy::joy:

na… woasd a Nein Kepfige Raupn haa? :grin: :grin:

na jo hosdas eh scho üwalebt da du sonst nicht schreibn täätst :grin:

Scheenan Sunndoch no und griassal aun Fr.Gerry :wink:


Jo geht eh wieder…auch geruchstechnisch kaun ma wieder aufotmen😂