Suzuki Gs 110 xs

ah ja :wink: …ich verstehe :grin:

es beste isch des gschau vom Großn kurz danach :grin: :sunglasses:

https://youtu.be/tw8JIdt-vLA

.

in da Pensn, jetzn redma üban

šayṭān

egal welcha jusanejm obnstejt :smiley:

Aba: soll i di als Silly, oda als Andrea anschreibn :sunglasses::sunglasses::sunglasses:?

…a da Pilli wird öda… :grin:und wie ma jo wissn zagt sich des Oita ned immer nur von seina schönen Seitn :wink:

…bleib bei Andrea, des hod a sich söba einbrockt :grin:

oba kennt ausgleichende Gerechtigkeit sein :joy::joy::joy:

Onki . :grin:…guate Idee …ich auch -weil des kaun i ma richtig vurstelln …i moan i woas jo eh wia ausschaugt da grau hoarade Laundecka :grin:

und jetzn ois Andrea a so :grin: :grin: :sunglasses:

daunn call him liaba Silly, hearst :smiley::smiley:

der schaugat wirkli so aus wauna a weibats wäär :grin: :grin: :grin: :grin:

i hed scho liaba „den“ kussmund als maid/köchin, ois Schokischtich-Kontschita :grin::grin:

Kannst halten . wie sie es wollen , der Gerry hat schon recht , des hab i ma selber einbrockt :grin:

Ja die Tante , immer hinter einer Verschwörung her .
Ist ihm ja der Gedanke gekommen , germi , andrea , derwisch und co , sind ein und die selbe Person .

brauchst di goar ned windn wia a oida Donau Aal :grin:…bischd entarnt und ferdich :wink:

und wos die ander genannten angeht , brauchst da bloß amal ihre Schreibweise etwas genauer anschauen inkl .der vielen absolut wirren Beiträge mit xxx Smileys dann erledigt sich jegliche weitere Spekulation eh von selbst .

Womegli host durtn genauasoan Nonnsäns wia bei uns loslossn!!! :wink:…Somit woas fost unausweichlich, daß ma di fir an Frischling hoit!!! :grin: :sunglasses:

Gonz simpl!!! :dizzy_face:…Silli konnsd eam imma nenna, …wei des a sei riel Näim is!!! :smiling_face: :hushed:

Soll heißen, …DU gehörst auch zum „Club“??? :dizzy_face::cold_face:

Worum handelt es sich hierbei??? :eyes:…Etwa Werbung für die blau maskierten (HYPO)-Bankräuber??? :face_with_diagonal_mouth:

…wor der deppate Woifal mit seine 10 000 Nicks augricht hod. Söba an muardsdrum Poscha und der is a no aunsteckend😕

wenigstens ana der in da Lage ist den verstrahlten Oidn genau dahin einzuordnen wo Er letztendlich hin gehört -Nämlich in die Aktei : Schwer auf die Nerven gehend :wink:

…holt 1000PS’ler, Gerry, des worn no niar die Schnöllsten… :grin: :grin: :grin:
nur der Herr Pilgram hot om Onfong die richtige Nos’n g’hobt. :wink:

Herr Martin ich weis sowieso nix ohne meinem Anwalt :wink:nur wens um Musica geht jo -da brauch i den ned :grin:

https://youtu.be/2GGx8TRWFVA?t=727

Alles wird Gut -was sonst ? :grin:

lg.