Des ding wird se scho recht flott bewegen lossen (zu flott für sehr viele pappenreisser da herinnen ), da mach ich mir um dich keine sorgen.
Erfahrungsgemäß wartet man selbst auf richtig langsame oder unerfahrene a ned mehr als maximal a minute (je nach streckenlänge), oiso für mi gehts do um nix!
Hauptsoch spaß und ind pausen bled reden
Tja, wenn das so ist, dann ist deine PC-800 doch auch wieder nicht so langsam, wie du immer behauptest. Immerhin sind deine Pneus auch auf der PC-800 ohne Angstrand.
So kannst du mit der Feuerwehr durchaus mal eine Runde drehen.
Etwas im Öl rühren und das wird schon klappen. Fahr einfach keine Kurven die es nicht gibt.
Vorne noch so ca. 3 Millimeter, Hinten 5… da bist du aber auf den Rasten, gleich danach kommen die Sturzbügel und dann ab in die Botanik!
Mehr geht nicht… echt nicht!
Hat aber bei dem Schiff absolut NIX mit Geschwindigkeit zu tun, da geht vor allem Bergauf WIRKLICH NIX!!! Und wie du ja schon selber festgestellt hast… ich erreiche fast Golf I Geiwicht… oisa Bittääää…
Nochdem dir mein Kosename meiner Omi für mich so gut gefällt, wisrt du halt zur BäMWää Omi erkoren…
Oisa Omi, i hob nur mehr an Daumpfa und steh dazua… du host a an Daumpfa und glaubst des is wos bessas…
Kloar mehr PS, oisa von dem her ka Tschanc… owa sunst… Lodungstechnisch san ma sehr noh beinaund… du sogoar im Nochteul weul du jo Sozia mit host…
Najo und daunn?
… oiso Bernadepperl brauhst aa ned glei zu unsam beinah Bonsai Kungfusepperl sogn …
der hod sei Strof e scho kriagt mit seim Tanka … so stöi i mia de Höll amoi vor … A Streckn wia de Nordschleifn …
und a jeda kriagt a 1300er Hayabusa auf 30 km/h drosseld …