"Szenenwechsel"

…Weinkenner, Wüldara im eiganan Jogdrevier, Rechtsvasteha und §durchschauer… und hiaza a noch Kungfulegende :wink: :grin: :grin:

Oisa waunnst hiaza ned boid zu an Hermugefoahre bereit bist, miaß mi die leida unta Fake ohstempln, weul im Aunwoitskanasta find i kan Mariolindros, unta Ducatisti a ned…
Du bist ned eeeecht… :hushed:

Oiso i hab mir unlängst das da gekauft und hab a wahnsinnige Freude damit: :grin:

[image]http://www.ktm-bike.pt/fotos/XL/3483_16_lycanmaster_anthrazitmatt_o.jpg[/image]

Sowas löst viele körperliche Probleme. :eyes:

Man muß aber schon anerkennen, daß Bruce Lee a ganz besonderer Mann war.

http://www.youtube.com/watch?v=XNjgvUKqSPc

weder bruce lee noch kungfu filme hom a nur irgendwos mit karate ztuan - mocht owa nix :wink:

…wachn Körpermitte, host sichalich bei dene zwa g’lernt!

[image]http://s1.directupload.net/images/140911/cfiywyy7.jpg[/image]

Dei Beitrag hat a nix mit meinem zu tun.
Mocht aber nix.

warat a unlogisch …

lol bernerl

Ab sofort bin i nur mehr „Bika“ mit mein Schlochtschiff, hob de Kilo vakauft… geh sozusogn in Pänsiaun! :worried: :cry: :cry: :cry:

Vielleicht irgendwaunn amoi wieda, waunn i wieda „Bewegungsfähig“ bin… mi auf so an Ofn wohl fühl…

Somit liebe Leut… werd ich euch in Zukunft realtive viel verschonen mit meinem Gebrabbel… hobt’ s noch olle a schöne Restsaison… obn bleibn, brav sein beim Inschpäkta! :wink: :smiling_face:

reschpeckt! du mochst oage sochn herst!
gute „besserung“ von mir, du schoffst des! :wink:
i bin übrigens a scho am „abnehmenden“ ast :grin:, so a haus herrichten kostet substanz… :smiling_face:

waun moch ma a rundal? :wink:

DER woar guat… gehhh bitte, ich bin dir mit der Kilo mehr schlecht als recht nachgekommen… willst dir an Boart woxn lossn, bis i mit da Dickn eintrudel???
Des wär dir z’faaaaaad?! Des ist zwoar lustig und mocht MIR an Spaß, muß es auch, weil was anderes geht derzeit ned… aber um mit WIRKLICH Flotten wie dir zu fahren is des wohl nix… da mußt wirklich warten auf mich, weil des is ned nur Motorisch unterlegen (58 PS auf 280 kg) sondern auch Fahrwerkstechnisch 96’iger Schlachtkreuzer…

Oisa do muaß da schau seeeeeeeeeeeeeehr fad sein… besser mir gehn gleich auf an Kaffee… :wink: :grin: :grin: :grin:

sogts mas und i kumm a vorbei - auf an kaffee, weil raser bin i jo a kana :wink:

Das alleine würde noch gehen, aber das wahre Problem ist: DU sitzt noch drauf. :cold_face:
Ein 60 PS ‚starker‘ Golf III ist nicht viel schwerer. :wink: :grin: :sunglasses:

du bist soooo böse rocco … :wink:

…da Quotinöööör is heit wieda gaunz scheen goschad!

Bist du in Wirklichkeit da Stark Tauni und kaunnst mi locka umpustn oda wos?
Heast so vüüüüh Kas und Schoki gibt’s in da gaunzn Schweiz ned, wos du ois Sicherheitsrückloge brauchast fiar dei große Pappn!!! :wink: :grin: :grin:

Woart na… i werd da mit mein Schlochtkreiza beim näxtn Besuch so in’s Gehege kumman, das’d glaubst da Blitz straft di! :wink: :grin: :grin:

Und iwahaupt… des G’waund trogt so auf und is sooooo schwa!
I schau anfoch nur blad aus… und füh mi durch a Frühherbstdepression pummelig… eigentlich hob i fost Untag’wicht! :dizzy_face:

Sei daham so goarschtig! :cry:

Bei Light-Schokolade und -Käse ist die Schweiz nicht Marktführer. Und die schmecken eh nicht.
Alles andere wäre deinem Leistungsgewicht nicht förderlich. :wink: :grin:

Aber würde eine Flasche 5 Jahre alter Humagne Rouge helfen? :eyes: :wink: :grin:

@ w_ds:
Einer muss es doch die Wahrheit sagen. :worried:
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

…das i de ehhh schau laung kenn, weul sunst hätt i jo ned taun, wos i g’mocht hob… :wink: :grin: :grin: :grin:

Nicht mal mehr im Ausland werde ich ernst genommen… :cry:

:grin: :grin: :grin:

da hoit i mi ausse. frei nach dem motto dass wir österreicher ned krieg führen sondern: tu felix austria nube :grin: :grin:

wobei heiraten ja auch in an krieg ausortn kaun :cold_face:

diese aussage impliziert aber jetzt schon, dass du zuhause auch nicht ernst genommen wirst. wäre es allzu verkehrt dir hier eine kursänderung vorzuschlagen? :grin: :grin: :grin: :grin:

zwecks kursänderung bitte an unseren bernerl wenden, der kennt sich mit öltankern aus :grin: :grin: :grin: :grin: