Du weisst schon, was der Herr sciron beruflich so macht? ![]()
Klick in sein Profil auf die Homepage.
Danach auf ‚Über uns‘
und da suchst du mal einen Chris(tian) ![]()
Herbst 1997’g… waunn er in Kärntn daham warad hätt i earm schon amol beliefert…
Vom Franznreich kommend… de g’schissandnste Lodung eva… ka Hoiz drunta (no probläääm cey 'ave a crän in Autriche… bei mein Oar…
) + a Milliaun Gurtn…
…ollerdings wurden die Dinga domois „Zwangsfutteranlagen“ genaunnt… ehhhh wuarscht wos de braunan Mowed do drinn mochn…
![]()
is owa a afoch nur Tollwut?
![]()
… und da Sprit wurdat no teira … wor eh a Bledsinn … wem nemma ??? In Olpo ? oder wos is mit dem Galahad ? Gscheid daherredn kenna de guad …
oba aundraseits, wos tädat sich do daunn ändern ?
gor nix …
Hob jetzt mei Novartis Kapsl eigwurfn … geht ma scho wieder bessa ![]()
… die üblichn leern Vasprechungen san bist unser Mau !!!
Pezi Pezi Pezi …
![]()
… Hunderl warad ka Plotz mehr …
![]()
Bei mir scheiters nur aun de Aungstranderln obe der Rest is Bombe … ![]()
… do kennst mi schlecht
Hob ma des Samsung Gäläxy gnumman eigenst deshoib … ned immer mitn Strom schwimma und si ned obhängig mochn ![]()
best regards
… ![]()
… aso, drum fohrt der jetzt so viel im Woid ummadum der Olpo … do riacht ma des ned so stork
![]()
Wast, eigentlich geht a ma do herinnan gaunz sche oh der Olpo … ![]()
… Fürhrungsqualitäten und du bist dabei … noch steht kein Kanzler fest :}
… ka Hauptstadt haben, einen Typen verehren der mit einer Armbrust auf ein Kind geschossen hat … riesige Löcher im Köse fressen aber kein Hintergrundwissen. Nimm da ein Beispiel am Willhelm … der BOGOLY hat die Scheiben montiert … ich bin das Teil nur gefahren …
Also müßtest du den Peter wählen nicht mich
![]()
… schod echt oba da Pezi hod unsere Stimman … du bist a Egoist heast
Lewakassemme für dich ???
Flutscherl … WIR sind das Volk und WIR der Staat !!! Mit soichane EInstöllungen kaunnst maximal … Politika wern mehr ned.
… a guade Fleischkassemml gessn Silli … ![]()
Da gibts nur den Schuller und den Gumprecht … wenn da des nitta schmeckt bruasch an Doktor Silli ![]()
… hat es links zu sein
![]()
Unser Mizerl Tant is derort daneben … ich denke das wird sehr schwierig sie wirklich in den Schatten zu stellen … ![]()
EGOISTNHAUFFN
Nutz olles nix … so wirst nie unser Heiptling !!! Bessern sie sich ihnen ! ![]()
Karl Aschnikow … mit großen Sprüchen „schwingen“ wirst niemois Kanzeler …
und mit eichare trostlosen Kraxna kummts es eh nieganst mit … gib auf, du host dei Zeit ghobt … irgendwaunn vur 40 Johr oder mehr
… (sogns)
… nimmst Brennessln oder an Radicchio fürn Solod ?? ![]()
Schau an Gaul aun und daunn a Sau … wos wird wohl besser schmecken Silli ??? ![]()
Der Nochsotz hod dich jetzt grettet … jetzt woit i schon Opa schreim
![]()
Selbstvafreilicht bin i da a Dabei ![]()
ich ersuche Nur Untatänigst Eua Gnaden, darauf hinzuweisen , das Die Letzte Kurier Kutsche, Direction Vindobona, ab 22.10 Eggenburg verlassen wird
. Diesbezüglich erlaube ich mir Euer Hochwohlgeboren darauf hinzuweisen , dass Allfällige Vollmachten , und Fähigkeitsbescheinigungen, durch Ihrer Gnaden da Selbst ausgestellt, so Morgen in da Frühe, Die vor Genannte Stadt mühelos erreichen könnte, sollten Eure Gnädigkeit, mich unutz damit austatten wollen , um so Einen Treuen Diener, Alias Knecht für Die Drecksarbeyt, Die Politisch nicht ganz wegzudenken ist gebrauchen, zu wollen
Hochachtungsvoll ![]()
Ihr Gschamsta Diener 1 Foltaknecht der Tussiklinik etc, usw Pilligrant