Türkis stott Rosa!

Du weisst schon, was der Herr sciron beruflich so macht? :eyes:

Klick in sein Profil auf die Homepage.

Danach auf ‚Über uns‘ :wink: :grin: und da suchst du mal einen Chris(tian) :grin:

Herbst 1997’g… waunn er in Kärntn daham warad hätt i earm schon amol beliefert…

Vom Franznreich kommend… de g’schissandnste Lodung eva… ka Hoiz drunta (no probläääm cey 'ave a crän in Autriche… bei mein Oar… :rage: :rage: :rage: :rage:) + a Milliaun Gurtn… :sob: :rage: :rage: :rage: :rage: …ollerdings wurden die Dinga domois „Zwangsfutteranlagen“ genaunnt… ehhhh wuarscht wos de braunan Mowed do drinn mochn… :cold_face: :grin: :grin: :grin:

is owa a afoch nur Tollwut? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :cold_face: :wink:

… und da Sprit wurdat no teira … wor eh a Bledsinn … wem nemma ??? In Olpo ? oder wos is mit dem Galahad ? Gscheid daherredn kenna de guad … :wink: oba aundraseits, wos tädat sich do daunn ändern ? :eyes: :sunglasses: :wink: gor nix …

Hob jetzt mei Novartis Kapsl eigwurfn … geht ma scho wieder bessa :grin:

… die üblichn leern Vasprechungen san bist unser Mau !!!

Pezi Pezi Pezi …
:grin: :grin: :grin:

… Hunderl warad ka Plotz mehr … :wink: :grin:

Bei mir scheiters nur aun de Aungstranderln obe der Rest is Bombe … :grin:

… do kennst mi schlecht :grin: Hob ma des Samsung Gäläxy gnumman eigenst deshoib … ned immer mitn Strom schwimma und si ned obhängig mochn :wink:

best regards
:wink:

… aso, drum fohrt der jetzt so viel im Woid ummadum der Olpo … do riacht ma des ned so stork :grin: :grin:

Wast, eigentlich geht a ma do herinnan gaunz sche oh der Olpo … :eyes:

… Fürhrungsqualitäten und du bist dabei … noch steht kein Kanzler fest :}

… ka Hauptstadt haben, einen Typen verehren der mit einer Armbrust auf ein Kind geschossen hat … riesige Löcher im Köse fressen aber kein Hintergrundwissen. Nimm da ein Beispiel am Willhelm … der BOGOLY hat die Scheiben montiert … ich bin das Teil nur gefahren … :wink: Also müßtest du den Peter wählen nicht mich :grin: :grin:

… schod echt oba da Pezi hod unsere Stimman … du bist a Egoist heast :grin: :grin: Lewakassemme für dich ???

Flutscherl … WIR sind das Volk und WIR der Staat !!! Mit soichane EInstöllungen kaunnst maximal … Politika wern mehr ned.

… a guade Fleischkassemml gessn Silli … :wink:

Da gibts nur den Schuller und den Gumprecht … wenn da des nitta schmeckt bruasch an Doktor Silli :grin:

… hat es links zu sein :grin: :grin:

Unser Mizerl Tant is derort daneben … ich denke das wird sehr schwierig sie wirklich in den Schatten zu stellen … :wink:

EGOISTNHAUFFN

Nutz olles nix … so wirst nie unser Heiptling !!! Bessern sie sich ihnen ! :wink:

Karl Aschnikow … mit großen Sprüchen „schwingen“ wirst niemois Kanzeler … :wink: und mit eichare trostlosen Kraxna kummts es eh nieganst mit … gib auf, du host dei Zeit ghobt … irgendwaunn vur 40 Johr oder mehr :grin: :grin: :grin: … (sogns)

… nimmst Brennessln oder an Radicchio fürn Solod ?? :wink:

Schau an Gaul aun und daunn a Sau … wos wird wohl besser schmecken Silli ??? :wink:

Der Nochsotz hod dich jetzt grettet … jetzt woit i schon Opa schreim :grin: :grin:

Selbstvafreilicht bin i da a Dabei :smiling_face:

ich ersuche Nur Untatänigst Eua Gnaden, darauf hinzuweisen , das Die Letzte Kurier Kutsche, Direction Vindobona, ab 22.10 Eggenburg verlassen wird :wink:. Diesbezüglich erlaube ich mir Euer Hochwohlgeboren darauf hinzuweisen , dass Allfällige Vollmachten , und Fähigkeitsbescheinigungen, durch Ihrer Gnaden da Selbst ausgestellt, so Morgen in da Frühe, Die vor Genannte Stadt mühelos erreichen könnte, sollten Eure Gnädigkeit, mich unutz damit austatten wollen , um so Einen Treuen Diener, Alias Knecht für Die Drecksarbeyt, Die Politisch nicht ganz wegzudenken ist gebrauchen, zu wollen

Hochachtungsvoll :smiling_face:
Ihr Gschamsta Diener 1 Foltaknecht der Tussiklinik etc, usw Pilligrant