Türkisch soit ma schon kennan !

… heitzutog  :wink:

Türkisch Deutsch / Deutsch Türkisch - YouTube

:grin: :grin: :grin: :grin:

Herrlich, einfach herrlich…

wieeeeeee geil…  :grin: :grin: :grin:

so vü Scheiß!!!

Krieg mi nimmer ein…

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lol :grin: :grin:

hob gor net g’wußt, dass i eh scho türksich kann!

mit  Ton angehört.

Unglaublich ! :wink: 

lustig

was is jetz, kaffee oder nicht-kaffee

… mit eier Grippe und reichlich Fieber in meinem Eigenheim. Sobald ich wieder Ausgang habe kömma uns jederzeit gerne treffen … wo und wann, da ruf ma uns zam.

LG Gerry

Des stöll I ma äussast unaungenehm vua. :rage:

Guate Bessarung! :smiling_face:

… wast eh wenn a oida Hamme sich a neichs Telefon kauft … de tastn san jo noch vü klana wie aum Hockbrettl.
Also gut Eiergrippe wäre sicher noch unangenehmer :wink: mir reicht schon der Schas weil wennst so wie ich mal alle drei jahre leicht krank bist reicht da des schon. :rage:

LG Sackerl :wink:

Und an unbestätigtn Gerücht noch, san jo mia Mauna vü, vü kränka waun ma a Gripp haum ois de Weibaleit … :grin: :sunglasses:

PS.: I glaub a Du host do wos foisch vastaund. Ma kaun weda im 1kPS-Forum aunruafn, no mit ana Wöhlscheibn an Text schreibm. Wos Du brauchst haast Komputa … :eyes:

… Samsung Galaxy S GT-19000 heist die Geheimwaffe  :wink:

I kauf jo Telefone nur wenns gunstig san und nochdem der Oraunschanen Gruppe mehrere Hoppalas passiert san haums ma Bonusstufn 7 gschenkt.
Beim Abschluss eines 1GB Datenpaketes um 7 Euronen monatlich rutschte ich dann in die 8er Stufe. Somit wor des poorhunderter teire Hendi gratis und des Internetz auf ein Jahr ebenfalls gratis. Do hob i me weichplaudern lossn und hobs mitgnumman. Muass obe erhlich zuagem … ( is schon geil de neiche Technik) :wink:

Jetzt lieg in in meiner Hapfn und tua fest lerna … und fest schlofn :wink:

An Gruaß da Gerry

Host as quasi untan Kopfpoista liegn, so wia ma friaha de Schuibiachl druntaglegt hobm, damit ma gscheida wern? :grin:

I wehr mi ollawäu mit Händ und fiass gegn so a neimodisch’s Teifiszeigs, oba waun i mi daun bratschlogn hob lossn hob I eigantlich a imma a Freid damit :eyes:

Und zua Not kaummas wohrscheinlich ois Zapfal a nehma. Wengan Fiaba warats … :grin: :grin: :smiling_face:

…ansernummer…des is sauleiwaund…keks oida!!!  :grin: :grin: :grin: :grin:

De schnölllebige Zeit is a Wauhnsinn, vur a poar Wochn hod des no BAM OIDA ghassn … :eyes:

…de last Steigarung… Woid Oida!

Des Samsung Galaxy S hod de Gwohnheit bei jeder Berührung zu vibrieren … aum Edn gfoit ma des daunn a no …    … nau und daunn, so kla is des ned

… weu i grod les bei dir … Wohnort zuhause … daunn miassat ma uns eh kennan oder ?
I wohn a do !